Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • claudiu4parts

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2014

  • Mesaj Privat
l-am schimbat pe ulei,dar degeaba nici o schimbare ,mai ai vre-o bucsa de vanzare?
Skip ads

  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Foarte important sa fi pus ulei original. Daca pui altceva cutia parca agata mai ales cand e uleiul rece. Bucsa mai am o singura bucata.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sec233ast a scris:Mai am doua bucsi de vanzare, deorece intretimp mi-am vandut masina. Bucsile sunt din material similar teflonului, la mine pe masina in 2 ani de folosinta nu s-a uzat deloc.


Salut,

Imi puti spune si mie un pret pentru bucsa te rog. Caut de 2-3 ani de cand am gasit 'rezolvarea' problemei, dar este pentru prima oara cand cineva vinde Smile

Mersi,
Cristi.
  • tambov

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Astazi am umblat la schimbator, i-am pus cateva coliere de plastic, nu mai are joc deloc si partea cea mai buna este ca intra in vitezele a 1a si a 2a foarte usor.(inainte trebuia sa ma lupt cu schimbatorul sa intre in treapta a 2a)
Poze:

....mai trebuie pusa niste vaselina
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pe viitor poti folosi cu mare incredere varnish termocontractabil , imbraci bilecu varnish (ca se gaseste pe dimensiune , dai cu vaselina si nu mai ai probleme!
  • claudiu4parts

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2014

  • Mesaj Privat
tambov a scris:Astazi am umblat la schimbator, i-am pus cateva coliere de plastic, nu mai are joc deloc si partea cea mai buna este ca intra in vitezele a 1a si a 2a foarte usor.(inainte trebuia sa ma lupt cu schimbatorul sa intre in treapta a 2a)
Poze:

....mai trebuie pusa niste vaselina


Buna improvitie ai facut, dar nu cred ca o sa tina prea mult, incete inecet inelele ale o sa se rupa , btw o sa incerc si la mine sa vedem ce se schimba si cat o sa ma tina
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tine mult dar este numai o improvizatie. Micsoreaza jocul, dar nu tot va agata cand schimbi vitezele.
  • claudiu4parts

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2014

  • Mesaj Privat
N-am inteles, daca pun soricei cum ai facut tu tot o sa am probleme cu treapta 1 la rece,, la mine asta e problema cand e rece daca nu conduc levierul cu grija in viteza caraie
Skip ads

  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Poate ai noroc si va tine la tine.

Am facut dupa cum se discuta intr-un topic vechi si mare, unde tot felul de oameni au incercat toate variantele posibile, de la cartele de telefon, cartoane, panglici de plastic (soricei), etc. Au fost cativa la care a tinut, la mine a rezolvat jocul ala din schimbator, dar nu a ajutat mai deloc la intrarea in viteza.

Singurii care au rezolvat problema au fost acei cativa colegi care au achizitionat bucsele alea de teflon (de genul lui sec233ast de la care chiar am cumparat-o pe ultima care o avea la vanzare).

Poti incerca ce spunea gabiopel: "poti folosi cu mare incredere varnish termocontractabil" poate rezolvi.

Problema de fapt cu jocul si agatatul la schimbatul vitezelor este bucsa si inelul ala de teflon. Din cauza uzurii in 5-6-7 ani au putin joc si atunci apare problema respectiva. In teorie poti acoperi jocul ala cu orice (soricei, etc), dar pentru rezultate bune trebuie sa acoperi uniform pe toate partile, de aia soriceii si restul de chestii sunt numai improvizatii de moment si nu rezolva problema in sine.

Colierele de plastic se uzeaza foarte repede, sunt facute din materiale proaste si foarte elastice, plasticele originale de acolo sunt de fapt teflon care rezista la frecare si nu se tocesc, cel putin nu repede.
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Salut,

Dat fiind faptul ca ma confrut si eu cu aceeasi problema (joc mare al schimbatorului de viteze), ma bate gandul sa comand "repair-kit"-ul asta:
www.ebay.co.uk/itm/OPEL-...-23-/291356024430
Pretul cu tot cu transport ar fi undeva la 160 RON.
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am comandat si eu de pe ebay. revin cu fedback dupa montaj..
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am primit bucsa, am montat o. functioneaza foarte bine. in sfarsit intra in toate vitezele si nu mai are joc deloc
Skip ads

  • marian-bss

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare colegi!
Cineva stie cum se face un reglaj corect al timoneriei? Am o vectra b cu motor y20dth cu marsalier in dreapta spate si intra cate o data greu in viteza 1 sau simt ca agata ori nu intra bine in vitezele 1-3-5.
Multumesc!
  • dj28dnd

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am comandat si eu de pe ebay "kit-ul".
Am montat-o si functioneaza foarte bine
Un filmulet cu demontarea si montarea
http://www.youtube.com/watch?v=qM4ZhIXBEnk
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, daca bucsa nu este uzata rau , adica sa sara bucati din ea cand se scoate, atunci o minge de pingpong este la fix, practic anuleaza toate jocurile, la mine bucsa este facuta praf dar i-am montat un guler de cauciuc si am fixat si o minge de pingpong si nu mai are nici un joc.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Acum am gasit si eu asta :
http://www.youtube.com/watch?v=2UnLFmb9flc
si se poate cumpara asta :
https://www.ebay.co.uk/itm/O...-23-/291356024430
  • autogeo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Aceeasi problema cu bucsa la Zafira A 2.0 DTH. Initial ma gandisem sa incerc niste varnis termocontractibil iar acum 2 zile am vazut mai sus ideea cu mingea de tenis de masa si mi s-a parut interesanta. Azi am vazut mai sus ca se mai gandise si gabiopel la varnis termocontractibil, inaintea mea.Mie mi se pare ca uzura bucsei nu este uniforma, ci este mai accentuata in partea cu tija laterala. Inca nu m-am hotarat, intre varnis si mingea de ping pong. In ambele situatii, nu m-am hotarat daca sa pun unul sau 2 straturi, ma gandesc la faptul ca poate un strat nu este de ajuns. In prima faza ma gandeam sa aplic un strat de lac sau rasina pe bucsa dar am renuntat la idee. Daca nu iese sa-mi placa, accept varianta de mai jos, desi pretul mi se pare cam mare. Costa cat un amortizor de calitate, nou.

https://www.olx.ro/oferta/re...ctra-ID7crwu.html
  • autogeo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat ieftin si foarte bine. Am gasit o minge ca de tenis de masa, diametru exterior, 42, mai groasa in "carne" decat cea de tenis de masa, cred ca are cam 1mm grosime. Ma gandeam ca n-o sa incapa piesa uzata si reparata pe interior cu mingea asta, dar chiar si asa avea joc in suportul in care intra maneta. Am taiat cu foarfeca o bucata de tabla dintr-un flacon de aluminiu de la un tub de spray. Ma gandisem initial la tabla de cutie de bere,dar ar fi fost prea subtire si instabila in pozitia si la solicitarile levierului. Am renuntat la varianta cu varnis termocontractibil datorita pretului, 45 lei si rezultatului incert pe care l-am intuit. Nu voiam sa ajung sa cumpar piesa din plastic dupa ce am aruncat 45 de lei pe varnis. Ideea e ca nu se uzeaza doar piesa de plastic pe care o gasim pe net, ci si bila din teflon(nu stiu de ce n-or fi facut-o din otel) si lacasul unde intra piesa asta din plastic, ma refer la suportul cu 4 gauri de fixare in podea. Se uzeaza toate 3, chiar daca cea mai uzata este piesa din plastic.. Am sentimentul ca daca schimbi piesa din plastic rezolvi doar 50% din joc. Doar daca piesa din plastic vanduta pe net nu este mai groasa decat cea care a iesit noua din fabrica la echiparea masinii.
  • autogeo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Adaug cateva poze, poate va vor fi de folos vreodata.

  • CCatalinCatalin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Ami poate spune cineva si mie care este acel bolt de la timonerie care ma pune in dificultate sa bag treapta 1 ma refer la o zafira b 1.9
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR