Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut,


Am un Opel Astra Classic II din 2007 Z17DTL (cu doua ventilatoare: unul pe radiatorul de apa, si unul pe cel de AC) si acum cateva zile am observat o problema la AC:
Cand apas butonul, porneste compresorul, baga aer rece, dar se aprinde martorul in bord si nu porneste ventilatorul de pe radiatorul de AC, cel de pe radiatorul de apa pornind la viteza maxima (dupa zgomotul facut).
Am mai vazut un topic asemanator, dar inca nici un raspuns concret. Initiatorul topicului n-a mai raspuns si cu rezolvarea problemei.

Mentionez ca nu am probleme cu racirea motorului.

Asa ca vin si eu cu o rugaminte in speranta ca cineva ar putea da o mana de ajutor.
Majoritatea service-urilor te jupoaie fara sa stie exact rezolvarea problemei. Oricum, primul lucru pe care-l fac e sa citesc eroarea prin metoda "pseudoagrafa".

Ce e de facut?


Va multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai rezistenta arsa pe ventilatorul de A/C.
Schimba rezistenta sau cauta ventilator complet la dezmembrari.
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns @iulian1971.

Metoda pseudoagrafa nu functioneaza la masina mea, asa ca nu pot citi eroarea.
O sa incerc si ventilatorul pe direct ca sa-l elimin pe el din schema in caz ca functioneaza.
Va tin la curent cu rezolvarea.
  • dan.chirita

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu "rezolvarea": am desfacut tot, am curatat un pic, am testat ventilatorul pe direct (functioneaza), am verificat rezistenta care nu era intrerupta, am masurat tensiunea la bornele rezistentei, am montat totul la loc, si, surpriza, merge. Nici un bec aprins in bord, ventilatorul functioneaza corect.
Eu ma gandesc ca, totusi, ar fi o problema cu ventilatorul. Dupa ce l-am miscat un pic cu mana, am avut senzatia ca mergea mai bine si am scos un pic de rugina din el.
N-am mai curatat pana acum un astfel de ventilator. Stiti cumva cum se curata?

Va multumesc!
  • bc81

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salut,

Referitor la rezistenta, am creat un tutorial. Informatiile de acolo sunt verificate pe Astra G Z14XEP.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=152612
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR