danypop
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2017
- Mesaj Privat
SSilviuu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2018
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,082 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,082
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
P0443 --Asa e la Corsa C- http://www.youtube.com/watch?v=n7yXLzm6maw
Tot undeva pe acolo e si la astra H pe la spatele filtrului de aer...cauta si pe net acum sti care-i piesa.
Tot undeva pe acolo e si la astra H pe la spatele filtrului de aer...cauta si pe net acum sti care-i piesa.
SSilviuu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2018
- Mesaj Privat
Multumesc de informatii. Sa explic si ce s.a intamplat. Am facut un drum de Transalpina, nu verificasem nivelul uleiului inainte, cand am ajuns inainte de statiunea Ranca, dupa toate pentile urcate dinspre Voineasa mi s.a aprins marorul galben pt ulei.
Am oprit, insa nu aveam ulei la mine pt a putea completa, am stat un pic si pt ca nu aveam ulei am plecat, am mers aprox 8-10 km, pana mi s.a aprins iar martorul asa ca am oprit.
Am verificat joja, uscata. Stiam ca ca la vreo 4 km este un peco asa ca am incercat sa plec, insa a inceput sa se auda un zdranganit din zona motorului asa ca m.am oprit.
Un bun samaritean m.a ajutat si mi.a adus de la pecoul respectiv 2 litei de ulei, l.am pus am asteptat, am scos joja si erau vreo 2 liniute, m.am gandit ca e suficient cat sa ajung acasa(70 km).
Am plecat si dupa vreo 30 de km am inceput sa aid iar sunetul de la motor(zdranganit, nu bataie) asa ca m.am oprit o ora. Ulterior, am pornit, n.am apucat sa.i dau treapta a doua a inceput sa se auda zdranganitul foarte tare si a inceput sa iasa fum alb pe la motor si esapament ( am zis ca a luat foc ) ).Cand a fost desfacut motorul ulei peste tot, din ce am inteles un litru de ulei in plus fata de cantitatea necesara motorului.
Am chemat platforma, acasa cu ea. Toti mecanicii aceeasi chestie "alt motor". Am ales sa fac motorul in ideea ca poate as fi luat unu la fel de bubuit.
Asa ca am trimis chiuloasa la rectificat la Bistrita Nasaud, segmentat motor, doua schimburi de ulei (mai urmeaza unu), kit distributie nou, desfacut/curatat baie de ulei si catalizator, cuzineti fara nicio urma de uzura, vibrochen ok din ce am inteles de la mecanic daca nu sunt urme pe cuzineti, membrana supapa carter cam atat semnificativ din ce retin total undeva la 2300-2400, plus cat ma va costa manopera.
Puse toate la loc motoru se aude bine insa inca se auzea zdranganitul ala insa mai incet si fluctuatii la relanti. De la un om ce era pe langa mecanic am aflat ca in baia de ulei este o "tabla" prinsa in suruburi si ca a vazut el un video cum ca de acolo ar venii sunetul. Am desfacut baia de ulei, am curatat siliconul ce era din fabrica si era corodat, am pus silicon, baia la loc, acum sunetul nu se mai aude.
Mi.a mai ramas doar fluctuatile de la relanti si eroare mentionata in celalalt post, sper sa.i dau de capat. Sper ca nu va plictiseasca prea tare poatul. Multumesc inca odata!
Am oprit, insa nu aveam ulei la mine pt a putea completa, am stat un pic si pt ca nu aveam ulei am plecat, am mers aprox 8-10 km, pana mi s.a aprins iar martorul asa ca am oprit.
Am verificat joja, uscata. Stiam ca ca la vreo 4 km este un peco asa ca am incercat sa plec, insa a inceput sa se auda un zdranganit din zona motorului asa ca m.am oprit.
Un bun samaritean m.a ajutat si mi.a adus de la pecoul respectiv 2 litei de ulei, l.am pus am asteptat, am scos joja si erau vreo 2 liniute, m.am gandit ca e suficient cat sa ajung acasa(70 km).
Am plecat si dupa vreo 30 de km am inceput sa aid iar sunetul de la motor(zdranganit, nu bataie) asa ca m.am oprit o ora. Ulterior, am pornit, n.am apucat sa.i dau treapta a doua a inceput sa se auda zdranganitul foarte tare si a inceput sa iasa fum alb pe la motor si esapament ( am zis ca a luat foc ) ).Cand a fost desfacut motorul ulei peste tot, din ce am inteles un litru de ulei in plus fata de cantitatea necesara motorului.
Am chemat platforma, acasa cu ea. Toti mecanicii aceeasi chestie "alt motor". Am ales sa fac motorul in ideea ca poate as fi luat unu la fel de bubuit.
Asa ca am trimis chiuloasa la rectificat la Bistrita Nasaud, segmentat motor, doua schimburi de ulei (mai urmeaza unu), kit distributie nou, desfacut/curatat baie de ulei si catalizator, cuzineti fara nicio urma de uzura, vibrochen ok din ce am inteles de la mecanic daca nu sunt urme pe cuzineti, membrana supapa carter cam atat semnificativ din ce retin total undeva la 2300-2400, plus cat ma va costa manopera.
Puse toate la loc motoru se aude bine insa inca se auzea zdranganitul ala insa mai incet si fluctuatii la relanti. De la un om ce era pe langa mecanic am aflat ca in baia de ulei este o "tabla" prinsa in suruburi si ca a vazut el un video cum ca de acolo ar venii sunetul. Am desfacut baia de ulei, am curatat siliconul ce era din fabrica si era corodat, am pus silicon, baia la loc, acum sunetul nu se mai aude.
Mi.a mai ramas doar fluctuatile de la relanti si eroare mentionata in celalalt post, sper sa.i dau de capat. Sper ca nu va plictiseasca prea tare poatul. Multumesc inca odata!
- octavian86
- *
- 3 mesaje
- din 24 Sep 2018
- Astra 2005
- Anglia
octavian86
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2018
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Vauxhall( Opel ) Astra H 1.7 CDTI si mi se aprinde masina cu cheita numai atunci cand ajung la 80mph( sau 3000 rpm) si imi scade puterea. Asta pana cand dispare si pot creste viteza. Stie careva care ar fi problema? La testul cu pedalele apare codul ECN 050074. Am schimbat senzorul de viteza si degeaba. Tin sa mentionez ca am jentile pe 225/40/R18, care ar fi problema?
Multumesc anticipat! 😎
Am un Vauxhall( Opel ) Astra H 1.7 CDTI si mi se aprinde masina cu cheita numai atunci cand ajung la 80mph( sau 3000 rpm) si imi scade puterea. Asta pana cand dispare si pot creste viteza. Stie careva care ar fi problema? La testul cu pedalele apare codul ECN 050074. Am schimbat senzorul de viteza si degeaba. Tin sa mentionez ca am jentile pe 225/40/R18, care ar fi problema?
Multumesc anticipat! 😎
- iulian1971
- *******
- 7,082 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,082
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- octavian86
- *
- 3 mesaje
- din 24 Sep 2018
- Astra 2005
- Anglia
octavian86
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2018
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Scrie 74kw deci este varianta cu 101cp
P0500
NO VEHICLE SPEED
SIGNAL
C-32
• Engine running in engine speed range 1500 rpm to 5000 rpm
• Throttle valve is closed for longer than 6 s (idle speed)
• Intake manifold absolute pressure is less than 240 hPa (0.24 bar)
• Vehicle speed is less than 6 km/h (4 mph)
• Selector lever not in position P - N
• Following trouble codes not stored: P0105, P0120
• Above conditions must be fulfilled for at least 6 s
Effect:
• The following functions are locked:
Idle air control
Deceleration fuel cutoff
Concerned Terminals:
D10
Poate ca ar trebui sa faci diagnoza cu un op-com...s-ar putea sa apara mai multe..
P0500
NO VEHICLE SPEED
SIGNAL
C-32
• Engine running in engine speed range 1500 rpm to 5000 rpm
• Throttle valve is closed for longer than 6 s (idle speed)
• Intake manifold absolute pressure is less than 240 hPa (0.24 bar)
• Vehicle speed is less than 6 km/h (4 mph)
• Selector lever not in position P - N
• Following trouble codes not stored: P0105, P0120
• Above conditions must be fulfilled for at least 6 s
Effect:
• The following functions are locked:
Idle air control
Deceleration fuel cutoff
Concerned Terminals:
D10
Poate ca ar trebui sa faci diagnoza cu un op-com...s-ar putea sa apara mai multe..
- octavian86
- *
- 3 mesaje
- din 24 Sep 2018
- Astra 2005
- Anglia
octavian86
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2018
- Mesaj Privat
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
Va salut am si eu un astra h 2006 diesel 1.9 in carte scrie ca motorul are 74 kw 101cp.dar pe tester arata ca e z 19 dt cu 120 cp.in fine problemele mele sunt urmatoarele coduri ecn 277911,04005a si 000275.si in sarcina nu se tureaza peste 3000r/min.cica ar fi filtru de particule infundat.undeva la 128%.dar sunt momente cand merge normal.
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
P0400 (5A) will be set due to sticking EGR valve, e.g. stuck in closed position
Valva EGR blocata in pozitia inchis
P0002
Rail Pressure Control Range/Performance
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
High pressure section
asta decurge de la P0400
Valva EGR blocata in pozitia inchis
P0002
Rail Pressure Control Range/Performance
The control unit recognises a mechanical malfunction of the following component via an internal evaluation logic:
High pressure section
asta decurge de la P0400
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
va salut din nou pe toti.puteti sa.mi spuneti si mie ce cod motor am.in cartea masini scrie ca are 74 kw 1.9 cdti 2006.adica ar fi z 19 dtl.dar mecanicul unde am fost cu ea zice ca motorul e de 120 cp si ca codul ar fi z 19 dt.pe motor am o eticheta unde scrie z 19 dt.nu mai inteleg nimic care e codul pana la urma
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
buzeboss
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2016
- Mesaj Privat
- thirteen
- **
- 337 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Alba
thirteen
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat