- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
lumina de la bricheta e data din multitimer, asa cum zice si colegul @T.ion.
ca sa nu demontezi, vorbim doar de bricheta, da un plus sigur in sig f36 (doar de proba) si daca asa merge bricheta (partea de forta, nu lumina), atunci ai o problema de la contact pina in siguranta 36 - asa apare pe schema, din contact merge in 36 si de acolo la bricheta, ala-i tot circuitul de forta al brichetei.
daca dai plus in 36 si nici asa nu merge probabil e mufa de la bricheta sarita, o fi demontat careva in trecut pe acolo si o fi uitat sa o cupleze.
lumina de la bricheta e data din multitimer, asa cum zice si colegul @T.ion.
ca sa nu demontezi, vorbim doar de bricheta, da un plus sigur in sig f36 (doar de proba) si daca asa merge bricheta (partea de forta, nu lumina), atunci ai o problema de la contact pina in siguranta 36 - asa apare pe schema, din contact merge in 36 si de acolo la bricheta, ala-i tot circuitul de forta al brichetei.
daca dai plus in 36 si nici asa nu merge probabil e mufa de la bricheta sarita, o fi demontat careva in trecut pe acolo si o fi uitat sa o cupleze.
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
- T.ion
- OP
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
hellcode
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare
Am un Opel Astra G Caravan din 2003 motor Z17DTL si am patit o chestie tare ciudatã. Am reconditionat caseta de directie si in aceeasi zi a murit si electromotorul. Dupã ce i-am inlocuit bobina si cãrbunii electromotorului porneste la sfert de cheie doar ca din momentul acela nu se mai aprinde bordul (iluminatul ceasurilor nu mai merge, restul martorilor da) precum si proiectoarele de ceata (nu mai porneste nici releul lor).
Aveti idee de la ce poate fi? Restul luminilor functioneaza normal.
Multumesc
Am un Opel Astra G Caravan din 2003 motor Z17DTL si am patit o chestie tare ciudatã. Am reconditionat caseta de directie si in aceeasi zi a murit si electromotorul. Dupã ce i-am inlocuit bobina si cãrbunii electromotorului porneste la sfert de cheie doar ca din momentul acela nu se mai aprinde bordul (iluminatul ceasurilor nu mai merge, restul martorilor da) precum si proiectoarele de ceata (nu mai porneste nici releul lor).
Aveti idee de la ce poate fi? Restul luminilor functioneaza normal.
Multumesc
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
- T.ion
- OP
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- OP
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
@T.ion, da, e un bec micut (un T6 parca). Aceeasi problema o am si eu. Bricheta merge, becul de la ea nu (incercat cu alte 2-3). Nu cred ca e (defapt SPER sa nu fie) pe aceeasi siguranta (ar fi trist ca ar inseamna ca e impuscat firul pe undeva). Eu incerc sa gasesc solutii alternative dar pana acum ZERO.
Motorizare Z14XEP (Astra G Classic II, 2007).
Motorizare Z14XEP (Astra G Classic II, 2007).
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,668 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,668
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
DRoberto
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
VPurice
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2018
- Mesaj Privat
maldi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
dupa parerea mea ai releul regulator defect (probabil carbunii uzati) - se inlocuieste.
Nu strica sa verifici si starea colectorului de pe rotorul alternatorului - spre exemplu la mine unul din carbuni a facut sant, am inlocuit degeaba releul caci carbunele acela nu mai calca bine pe colector si nu mai incarca.
dupa parerea mea ai releul regulator defect (probabil carbunii uzati) - se inlocuieste.
Nu strica sa verifici si starea colectorului de pe rotorul alternatorului - spre exemplu la mine unul din carbuni a facut sant, am inlocuit degeaba releul caci carbunele acela nu mai calca bine pe colector si nu mai incarca.