Koko2010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Insignia 2011 A20DTH
- Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
cris24
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2007 f163764
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2015
- Mesaj Privat
- vasquezsanchez
- *
- 2 mesaje
- din 13 Oct 2016
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
vasquezsanchez
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2016
- Mesaj Privat
DIonut144
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20NHT (LDK)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2017
- Mesaj Privat
ATabarac
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2018
- Mesaj Privat
Astept cu mare interes un raspuns din partea voastra.
Multumesc.
lucian_c
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2015
- Mesaj Privat
bosminul
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2018
- Mesaj Privat
Am si eu un Astra H Z17DTJ din 2009. De cand am luat-o la 185k am niste probleme cu ea:
- la ralanti cand si cand balbaie 100 de turatii sus-jos inconsistent si fara niciun tipar exact;
- mi se tot aprinde martorul de service din bord in general dupa ce tin motorul in sarcina mai mare adica mers turat la peste 110 sau in panta mai serioasa. Am schimbat deja legat de asta o data senzorul de presiune turbo si dupa o ameliorare, la ceva timp a inceput iar sa le faca iar pe amandoua.
- cateodata chiar si in mers normal dar in mod particular cand merg mai sportiv cu ea turbo balbaie asa ca o curca. Nu stiu daca e normal.
In rest ea trage, are putere, e OK. Aveti idee care ar putea fi cauza?
Acum, stiu sigur ca trebuie schimbata membrana de la reductorul de gaze EGR; a incercat cineva sa il desfaca, a reusit doar la cald si mai mult ca sigur a distrus membrana.
In acest context as vrea sa vin si eu la voi la o diagnoza amanuntita (sa vad daca martorul se aprinde acum tot de la presiune turbo) si la o verificare generala + inspectie ansamblu mecanic roti.
Niste costuri estimative ar fi de apreciat.
Ms frumos si spor!
teo.dorel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
- hanibaldan
- *
- 4 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Astra 2004 Z16XEP
- Prahova
hanibaldan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Ma puteti programa? Poate gãsiti dumneavoastra o rezolvare la problemele astea. Multumesc!
Koko2017
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2017
- Mesaj Privat
- vladdumitras
- *
- 3 mesaje
- din 11 Sep 2015
- Astra 2012
- Iasi
vladdumitras
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat
aditalpes
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
SMirica
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
- cristian.fadei
- *
- 1 mesaje
- din 23 Sep 2018
- Astra 2016
- Bucuresti
cristian.fadei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2018
- Mesaj Privat
icstrim4u
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2007 Z 13 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa D, Z13DTJ si ieri mi-a aparut martorul cu cheita pe bord. Am pus masina pe tester si a aparut codul de eroare P2002 - senzor presiune filtru de particule. Am cautat pe net si am gasit ca ECM detecteaza ca diferenta de presiune a DPF este mai mica de 0,9kPa (0,13 PSI). Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus sa merg cu ea la drum lung pana isi face regenerare si ar trebui sa-si revina. Adevarul e ca a disparut martorul de la bord si nu mai este limitata la 3000 de ture. Merg mai mult timp prin oras si stiu ca nu are cum sa-si faca regenerarea cum trebuie!
Revenind de la mare s-a reaprins martorul cu cheita la bord si merge la fel limitata, consum mai mare decat de obicei...
Are cineva idee ce as putea face? Trebuie schimbat senzorul? Sunt din Craiova. Stie cineva un service specializat pe reglare presiune, regenerare filtru particule sau anulare...
Multumesc!
- MDumitru412
- *
- 12 mesaje
- din 06 Aug 2018
MDumitru412
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
darian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2011
- Mesaj Privat
- mugurel121
- *
- 18 mesaje
- din 22 Sep 2018
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
mugurel121
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2018
- Mesaj Privat
munteanu3
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat