doom_i_86
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2017
- Mesaj Privat
k3nt
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bihor
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Nu se da jos nici cutia si nici nu se gaureste nimic, vezi link-ul... in josul paginii si pagina urmatoare:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Nu se da jos nici cutia si nici nu se gaureste nimic, vezi link-ul... in josul paginii si pagina urmatoare:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
CE nu inteleg eu (dupa ce am vazut ce s-a scris in link-ul pus de tine aici) este ce legatura au acele suruburi din poza a doua unde este scoasa baia de ulei si sunt sagetile respectiv degajarile de pe volanta din prima poza?... poate dai mai multe detalii sa inteleaga toata lumea cum si ce trebuie demontat ca sa fie cat mai putin de demontat sau de modificat ca sa schimbi acel o-ring buclucas
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
care crezi ca este afacerea daca faci la un mecanic schimbarea piesei? de cativa lei.
reprezentanta iti ofera garantia lucrarii.
Nu zic ca se poate intampla sa ai belea dupa ce ai schimbat piesa dar mai stii.?
si atunci?
Oricum nu este dovedit ca prin schimbare se evita griparea motorului.
In logica asta dupa max 5 ani treb schimbata iarasi pt ca este de cauciuc si nu tine mai mult.
reprezentanta iti ofera garantia lucrarii.
Nu zic ca se poate intampla sa ai belea dupa ce ai schimbat piesa dar mai stii.?
si atunci?
Oricum nu este dovedit ca prin schimbare se evita griparea motorului.
In logica asta dupa max 5 ani treb schimbata iarasi pt ca este de cauciuc si nu tine mai mult.
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:
CE nu inteleg eu (dupa ce am vazut ce s-a scris in link-ul pus de tine aici) este ce legatura au acele suruburi din poza a doua unde este scoasa baia de ulei si sunt sagetile respectiv degajarile de pe volanta din prima poza?... poate dai mai multe detalii sa inteleaga toata lumea cum si ce trebuie demontat ca sa fie cat mai putin de demontat sau de modificat ca sa schimbi acel o-ring buclucas
clau70 a scris:Nu se da jos nici cutia si nici nu se gaureste nimic, vezi link-ul... in josul paginii si pagina urmatoare:
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
CE nu inteleg eu (dupa ce am vazut ce s-a scris in link-ul pus de tine aici) este ce legatura au acele suruburi din poza a doua unde este scoasa baia de ulei si sunt sagetile respectiv degajarile de pe volanta din prima poza?... poate dai mai multe detalii sa inteleaga toata lumea cum si ce trebuie demontat ca sa fie cat mai putin de demontat sau de modificat ca sa schimbi acel o-ring buclucas
Ca sa dai baia de ulei jos trebuie sa ajungi sa desfaci si cele 2 suruburi dinspre cutia de viteze din a doua poza. Ele sunt mascate de volanta (din cauza asta spun unii ca trebuie data cv jos sau date gauri pe nu stiu unde... pentru ca nu pot ajunge la ele). Pentru a avea acces la ele trebuie invartit de arborele cotit pana cand una din acele degajari din volanta ajunge in dreptul surubului... apoi se introduce tubulara sau T-ul, dupa care se mai invarte un pic si se ajunge si la cel de-al doilea surub. Sper ca m-am facut inteles!
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
axiss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutam,
- Sunt posesorul unui Opel Zafira C, an 2012, motor 1956 cmc, 96 kw, Cod motor A20DT, 137.000 km ... si am patit acelasi lucru ... la pornirea la rece sub + 5 grade mi s-a aprins becul la ulei si mesajul binecunoscut ... presiune mica la ulei, opreste motorul (asta dupa 2-3 secunde dupa prima pornire).
Am oprit imediat, am verificat uleiul, am verificat eventuale pierderi sub masina .... nimic ... totul normal .... pornesc din nou si becul nu se mai aprinde (nici mesajul nu mai apare) ...
- A doua zi patesc la fel la prima pornire .. temp +4 grade .... dupa prima pornire am observat ca becul sta aprins doar 3-4 secunde apoi dispare (si mesajul la fel) .... in timpul zilei (adica dupa prima pornire le rece) acest fenomen NU mai apare ....
- Au urmat zile mai calduroase dimineata ... peste +6 grade si becul nu s-a mai aprins ... pana cand iarasi apare fenomenul la +4 grade ...prima pornire doar atat ...
- Ma apuc de studiat pe forum si ajung la concluzia ca trebuie sa schimb imediat acest ORING.
- Sun la 4 reprezentante Opel .. toti imi spun acelasi lucru ... se incepe cu Oringul ... apoi daca lucrurile se complica (in functie de cat am mers cu masina asa) pot aparea si alte defecte (pompa ulei, cuzineti ... pana la motor)
- in total am mers cu masina pana in 50 km de la prima aparitie a acestui fenomen ...
- NU am mai mers cu masina pana cand nu am schimbat acest ORING dintre sorb si pompa de ulei .... timp manopera 2,5 ore, pret total 350 lei cu tot cu Oring Original
- Oringul vechi era foarte tare, rigid si parca putin ciupit .... voi atasa poze ...
- A doua zi dupa schimbat oring, NU s-a mai aprins becul de la ulei chiar daca afara erau -2 grade !
- Deci se pare ca acest ORING chiar trebuie schimbat periodic ! Si este foarte important, poate strica motorul !
- Va doresc multa bafta tuturor care va intalniti cu acest fenomen !
- Nu mai mergeti cu masina .... si schimbati cat mai repede acet ORING !
- Sunt posesorul unui Opel Zafira C, an 2012, motor 1956 cmc, 96 kw, Cod motor A20DT, 137.000 km ... si am patit acelasi lucru ... la pornirea la rece sub + 5 grade mi s-a aprins becul la ulei si mesajul binecunoscut ... presiune mica la ulei, opreste motorul (asta dupa 2-3 secunde dupa prima pornire).
Am oprit imediat, am verificat uleiul, am verificat eventuale pierderi sub masina .... nimic ... totul normal .... pornesc din nou si becul nu se mai aprinde (nici mesajul nu mai apare) ...
- A doua zi patesc la fel la prima pornire .. temp +4 grade .... dupa prima pornire am observat ca becul sta aprins doar 3-4 secunde apoi dispare (si mesajul la fel) .... in timpul zilei (adica dupa prima pornire le rece) acest fenomen NU mai apare ....
- Au urmat zile mai calduroase dimineata ... peste +6 grade si becul nu s-a mai aprins ... pana cand iarasi apare fenomenul la +4 grade ...prima pornire doar atat ...
- Ma apuc de studiat pe forum si ajung la concluzia ca trebuie sa schimb imediat acest ORING.
- Sun la 4 reprezentante Opel .. toti imi spun acelasi lucru ... se incepe cu Oringul ... apoi daca lucrurile se complica (in functie de cat am mers cu masina asa) pot aparea si alte defecte (pompa ulei, cuzineti ... pana la motor)
- in total am mers cu masina pana in 50 km de la prima aparitie a acestui fenomen ...
- NU am mai mers cu masina pana cand nu am schimbat acest ORING dintre sorb si pompa de ulei .... timp manopera 2,5 ore, pret total 350 lei cu tot cu Oring Original
- Oringul vechi era foarte tare, rigid si parca putin ciupit .... voi atasa poze ...
- A doua zi dupa schimbat oring, NU s-a mai aprins becul de la ulei chiar daca afara erau -2 grade !
- Deci se pare ca acest ORING chiar trebuie schimbat periodic ! Si este foarte important, poate strica motorul !
- Va doresc multa bafta tuturor care va intalniti cu acest fenomen !
- Nu mai mergeti cu masina .... si schimbati cat mai repede acet ORING !
axiss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Am uitat sa va spun ca intre timp am schimbat uleiul si filtrul de ulei (aveam pus in motor Liqui Molly Top Tec 4600 , 5w30, dexos 2) uleiul avea doar 2.000 km (sa stiti ca NU uleiul este de vina) ... am pus din nou GM 5 w30 dexos 2. Motorul se aude bine cu ambele uleiuri (parca putin mai silentios cu Liqui Molly).
- cutia manuala, cu locasuri pentru desfacut cele 2 suruburi de la baia de ulei (se invarte volanata, motorul, pana vedeti degajarea din volanta si intra cheia pt suruburi baie)
- se da uleiul din cutie jos
- se da planetara dreapta jos
- se da galeria jos
..... cam atat
..... sper ca v-am fost de ajutor celor care treceti prin aceleasi probleme .... toate bune !
- cutia manuala, cu locasuri pentru desfacut cele 2 suruburi de la baia de ulei (se invarte volanata, motorul, pana vedeti degajarea din volanta si intra cheia pt suruburi baie)
- se da uleiul din cutie jos
- se da planetara dreapta jos
- se da galeria jos
..... cam atat
..... sper ca v-am fost de ajutor celor care treceti prin aceleasi probleme .... toate bune !
axiss
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
MRamona
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2018
- Mesaj Privat
Buna am si eu o intrebare a plecat sotul cu masina la servis pentru ca la inceput se incalzea motorul dar apa nu creste mergeau turbinele in continu a ajuns cu ea la servis si a pus calculatorul sa o verifice nu nu ia gasit nimic ineregula a aduso acasa dar pe drum la intoarcere a inceput sa nu mai traga nu mai trage a aduso in garaj cumva si acum a pkecat cu ea iar sa o duca la servis dar la fel pe drum ia dat in bord intretinere transmisie a oprito a crezut sa nu fie ceva rau si cand a sat sa o porneasca iar nu a mai vrut sa pornesca de loc oare ce ar outea fi ?
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu ne spui si noua ce masina ce motor?
inteleg ca nu creste temperatura lichidului de racire?
ori sonda defecta ori termostatul blocat deschis.
ambele fiind defecte mecanice nu le vede nici mama testerelor..
ori daca aia de la service nu au verificat lucrurile astea... cauta alt service.
este chestie de ABC-ul mecanicii..
si in legatura cu mesajul aparut banuiesc ca este cutie automata.
Multi au cazut in plasa "mecanicilor" si au dat bani grei din cauza proastei intretrtineri a cutiei.
De cele mai multe ori este uleiul de vina sau filtrul.
a intrat masina in regim de protectie si de aceea nu mai merge.
Daca nu cumva ai patit ceva mai rau.
inteleg ca nu creste temperatura lichidului de racire?
ori sonda defecta ori termostatul blocat deschis.
ambele fiind defecte mecanice nu le vede nici mama testerelor..
ori daca aia de la service nu au verificat lucrurile astea... cauta alt service.
este chestie de ABC-ul mecanicii..
si in legatura cu mesajul aparut banuiesc ca este cutie automata.
Multi au cazut in plasa "mecanicilor" si au dat bani grei din cauza proastei intretrtineri a cutiei.
De cele mai multe ori este uleiul de vina sau filtrul.
a intrat masina in regim de protectie si de aceea nu mai merge.
Daca nu cumva ai patit ceva mai rau.
ctodor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
Din pacate e clara treaba daca zici ca s-a schimbat sunetul motorului,asa a fost si la mine inainte sa “crape”motorul si sa inlocuiesc cuzinetii si multe altele.
Te sfatuiesc sa nu mai circuli cu masina si sa mergi cu ea cat de repede intr-un service.
Spune-i mecanicului sa goleasca prima data uleiul si sa vada daca gaseste pilitura in el,iar daca gaseste pregateste buzunarul pentru o cheltuiala serioasa.
Azi am luat si eu masina din service dupa ce am reconditionat motorul la Cluj si ma declar foarte multumit de cum merge acum masina si mai ales incantat ca am scapat de acel sunet de tractor ,iar acum motorasul toarce asa cum trebuie.
Din pacate acest grup de posesori de insignia cu aceasta problema se tot mareste...
Te sfatuiesc sa nu mai circuli cu masina si sa mergi cu ea cat de repede intr-un service.
Spune-i mecanicului sa goleasca prima data uleiul si sa vada daca gaseste pilitura in el,iar daca gaseste pregateste buzunarul pentru o cheltuiala serioasa.
Azi am luat si eu masina din service dupa ce am reconditionat motorul la Cluj si ma declar foarte multumit de cum merge acum masina si mai ales incantat ca am scapat de acel sunet de tractor ,iar acum motorasul toarce asa cum trebuie.
Din pacate acest grup de posesori de insignia cu aceasta problema se tot mareste...