Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit la mine in oras cu 100lei dar nu stiu care sunt parametrii optimi pe tester.
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
De regulã, când cumperi sh. singurul mod de a testa daca e sau nu bun este proba "dã sau nu dã eroare". Îți spune ECU de pe mașina. Daca motorul funcționeazã fãrã eroare îl cumperi și gata. Cat te tine e o chestiune de noroc. Eu l-am probat la fata locului în 10 minute: montat, pornit motor, câteva accelerãri, plãtit și plecat cu el pe mașinã. Tu poți sã îi faci și o resetare a erorilor mai întâi, scoțând borna bateriei 30 min. înainte de proba iar dupã montare si încãlzire motor pânã la temperatura a de lucru (procedura de învãțare a parametrilor cred cã o cunoști deja) poți sa vezi daca ai eroare prin metoda cunoscuta (opresti motor, apesi la max.pedalele frana+acceletie, pui contact și urmaresti clipirile martorului in forma de mașinuțã, adicã ar trebui sã clipeascã la infinit, sau, mã rog, sa nu-ți dea vreo eroare specifica debitmetrului). E corect prețul de 100 lei cu posibilitatea probãrii. Bafta!
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
L-am cumparat si am rezolvat problema.Nu mai am nici o eroare stocata.
Acum referitor la masuratori,cand accelerez urca de la 1.4V la maxim 3V cand o accelerez la maxim.La inceputul threadului scria ca trebuie intre 1 si 5v.E ok pt motorul meu?
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
E normal sa se auda din debitmetru un sunet ca de scurt circuit asa in timp ce sta la ralanti? Mi se pare ca se aude odata cu clantanitul distributiei.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este de la valva purjare vapori benzina, este pe filtrul de aer spate catre debitmetru si este normal.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salutare colegi , va implor sa ma ajutati ca ajung la nebuni din cauza masinii . Deci asa face http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Din filmul postat și codul de eroare stocat,consider cã ai probleme de alimentare cu benzinã a motorului.Documenteazã-te la rubrica ,,Ansamblu pompa de benzinã,,.Totodatã se aude și un țãcãnit deranjant de tachet/culbutor care dispare în momentul când accelerezi motorul ,implicit când crește presiunea uleiului-nu ai presiune de ulei suficientã sau tachet defect.Verificã și curãțã sorbul din baia de ulei și folosește uleiul de motor recomandat și filtrul de ulei adecvat pt.Agila.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Tacaitul se aude de la parbriz , uleiul a fost schimbat acum o sãptãmâna , Triax 5W30 full sintetic . Eroarea a dispãrut , dar mașinã tot la fel face. Nu pot sa plec nicãieri cu ea. Am citit toate topicurile de pe forum. Nu știu dacã e bobina , sau debitmetru sau altceva .
Skip ads

  • nrlarry

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,

Motor Isuzu Y17DTL

Am o rugaminte: cu motorul pornit, cine imi poate spune cati volti sunt la MAF la pinul cu 12 V (tensiunea bateriei cu motorul oprit)? Eu acolo nu am tensiune deloc fie oprit fie pornit motorul.
De asemenea, nu stiu de unde vine tensiunea, nu mai am AutoData instalat si nu-mi mai amintesc unde trebuie sa verific (unde este pozitionat celalalt capat al firului - un alt senzor din cate imi amintesc).

Multumesc frumos!
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Uite.
  • marka

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, sunt normale valorile din imagine la motorul 1.7 dth cu temperatura la 80 de grade la 850 rotații?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
MrMihai a scris:Salutare colegi , va implor sa ma ajutati ca ajung la nebuni din cauza masinii . Deci asa face http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Manifestarea a aparut acum 3 saptamani , plec de la semafor , si ciuciu putere , merge intrerupt in socuri . Aseara nu stiu cum am reusit sa ajung acasa , cred ca sa oprit de vre-o 30 de ori . Sa fie debitmetru ? l-am scos mufa dar tot asa a facut . Ca si eroare stocata am P170 .


@MrMihai, e mult de când ai postat. Cum ai rezolvat problema, de unde a fost defectul?
Uite cum arata debitmetrul meu:

Filmul acela e complet alb. Nu am vãzut așa ceva pânã acum. Am mai schimbat debitmetre și filmul acela destinat mãsurãrii fluxului de aer prin raportarea la curentul consumat pentru rãcirea filmului era invariabil de culoare arãmie sau ca cea a bronzului, nu albã. O fi normal sã fie alb?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De pe un tel mobil vad prost dar ãla nu arata a debitmetru Bosch original, o fi o chinezãrie infecta. Cu mufa scoasã daca restul este ok mașina merge aproape ok dar rupe la consum.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
E clar cã nu e Bosch. Carcasa era Bosch. L-am luat iarna trecutã de pe la dezmembrãri. Din pãcate nici cu mufa bãgatã nici scoasã nu porneste bine masina. Alaltãieri, dupã un drum scurt, (începuse masina sã porneascã binisor la a doua cheie si mergeam cât de cât în rând cu lumea pe drum drept), am scos iute borna (-) si dupã vreo 45 min. de cumpãrãturi am reconectat-o cu gândul la o resetare ECU. Iar a pornit la a 10-a cheie si de-abia am ajuns acasã. Am scos iar debitmetrul sã-l curãt de "albeatã". Nu e depunere de piatrã, asa e el. Nu stiu cum naiba a mers pânã acum!

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Undeva, în capul meu, aveam soluția pentru pornirea dezastruoasã a mașinii și pentru mersul jalnic și total incert. Nu mai aveam o mașinã cu care sã plec la drum. Care era defectul? Regulatorul de presiune benzinã. Da, acea piesã micuțã din rezervor, care teoretic trebuia sã asigure returul benzinei la presiunea de 3,8 bari iar la mine deschidea la sub 0.5 bari.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR