Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:
Salut, Am și eu o problemã.. Cine poate sa ma ajute.. Problema consta în faptul ca:
Mergeam cu mașina, și dintr-o data nu se mai tura cum trebuie crestea enorm de greu în turații, am oprit-o la 50 M, am lãsat-o 5-10 minute și am pornit-o, în spatele meu un nor mare și dens de Fum, nu mai urca cum trebuie în turații și pe la 2 mii, 2 mii jumate se auzea un zgomot. Am lãsat-o cam o jumãtate de ora, o ora și am verificat uleiul și anti-gelul, în vasul anti-gelului am gãsit urme de ulei și uleiul de pe jojã îmi indica puțin pe vârful jojei. Motorul la rece funcționeazã în condiții normale, turații etc.. Cu excepția ca scoate mult, mult fum. De la ce sa fie?

Masina:Opel astra G 1.7 motor isuzu cod:Y17dt

MULȚUMESC ANTICIPAT!od(uri) eroare:
----
Model: Opel astra G isuzu
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y17DT
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Posibil turbina iti cara uleiul in admisie ,scoate furtunul care iese din turbina spre intercooler si vezi daca are ulei in el , daca da ,turbina este dusa ,si nu ar trebuie sa o pornesti ,s-ar putea sa te trezesti ca urca in 5000 de ture cu cheia scoasa din contact si faci motorul praf.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Precizez, dupã ce se încãlzește puțin motorul, dacã pișc puțin accelerația urca brusc ff mult și scade ff greu, dar are momente când face asa, încã un lucru de precizat, a mers normal toatã ziua, pana am dat de problemã. Am citit pe forum și majoritatea au problemã cu termoflotul, posibil și la mine?

Ps:Fum de culoare Alb, dupã încãlzirea motorului relatiu oscileazã +/-100-250 turatii


Ultima modificare facuta de ISebastian la Sam 01 Dec, 2018 8:52 pm
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Va rog mult, cineva? Sfaturi, pãreri
-Scuze pentru re'post
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai ulei in antigel ,da este termoflotul vinovat.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am revenit, ulei pe joja 0 sau decât pe vârf, antigel în vasul de expansiune 0 și urme de ulei. Am suflat pe primul furtunas și iese pe furtunul mare de la vas antigel.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Nimeni? Nici o pãrere?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ti-am mai spus ,ulei in antigel =termoflot defect.
Ulei putin in motor , cauze posibile ,pierderi masive de ulei ,trebuie verificat ,turbina uzata care cara uleiul din motor in admisie , am mai zis desfa furtunul de la iesirea turbinei si care duce la intercooler ,este ca un radiator mai mic si vezi daca exista ulei mult ,trebuie sa fie ff.putin ,daca este mult ,turbina este defecta.
Garnitura de chiulasa dusa ,scapa antigel in camerele de ardere .
Altceva pe nevazute ce sa mai iti zic , sunt mecanici care langa masina si nu stiu ce are , dar noi prin internet , avem nevoie de mai multe detalii.
Verifica ,vezi ce gasesti si vino cu noutati ,altfel masina nu se va repara singura ,sau dute cu ea la un service .Bafta.
Skip ads

  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult @Radu Florian, pentru ajutor! Om de nota 1000+, am sa revin.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am revenit, astãzi am vrut sa o duc în service dupã ce a fost trasa pe dreapta atât timp. Am bãgat ulei, și am dat sa o pornesc, surpriza a învârtit de 2 ori cu greu apoi boom s-a blocat, pur și simplu nu a pornit. Ar fi ulei în capul pistoanelor?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate fi chiar apa+antigel acolo.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Pai, dacã ea la ultima încercare, imediat ce s-a stricat pornea fãrã probleme, acum nu mai pornește și învârte foarte greu și se blocheazã dupã dacã o țin în tensiune își da drumul greu dar își dã. Dacã a stat pe dreapta.. Singura chestie a fost bateria data jos și pusa la loc, când s-a stricat.. De cãtre mine încercând sa ajung la termoflot dar am renunțat.. Ce sa aibã?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vectra mea a avut apa motor in cilindrii. La fel ca la tine (daca am citit eu corect) imi disparea apa din borcan.

Masina statea nepornita, uneori demarorul invartea si in mod evident imediat pornea, alteori nu invartea deloc (nu putea sa dea motorul peste cap ca avea apa in cilindrul 4). Demaror HELLA de 1Kw pe ea.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am reușit sa o pornesc astãzi, am pus contactul de mai multe ori așteptând de fiecare datã sã se stingã "spirala" din bord ce semnifica încãlzirea bujiilor incandescente. (Opinia mea).
Acum pornește aproape instant. Am sa o duc în service, cât pot de repede, dupã ce rezolv problema revin cu un "reply" aici, pentru cei ce pãțesc același lucru ca mine, desigur eu citând Mecanicul dupã constatare. Dar pana atunci, cine mai poate sa își lase opinia aici sã o facã, nu strica informații în plus pentru mine și pentru restul oamenilor de pe forum. O seara bunã!
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Rãspuns final, Motor +turbina +termoflot de cumpãrat pentru a merge mașina ceas.
La service mi-au spus ca ma duce cât un motor repararea, deci ca urmare m-a sfatuit sa îmi iau alt motor. Spor
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, spor la cautat de motor... de pe o masina dezmembrata...si care sa fie inca bun dupa 17ani de exploatare. Acul in carul cu fân.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Sunt firme de dezmembrãri ce îți oferã Garanție la ce cumperi și drept retur 14 zile, Garanție +Factura sfat pentru ce-i ce vor sa schimbe motorul. Bafta
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Sunt firme de dezmembrãri ce îți oferã Garanție la ce cumperi și drept retur 14 zile, Garanție +Factura sfat pentru ce-i ce vor sa schimbe motorul. Bafta
  • LElenaBunduc

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G Y17DT,2000.
Am cãutat multișor sa gasesc un topic pentru o problemã asemãnãtoare..sau pe aproape.
Miercuri,la un drum de 40-45km,pe la jumãtate am sesizat o bãtaie la motor(mai ales in partea stângã a motorului,"cum privești motorul"). De atunci am mai facut cam 100km cu ea,asa. Țin sa precizez ca am cam tinut-o cam subturata..(sunt începãtoare) in afarã de 2 drumuri de 40 km maximul fiind a 4 a si 80 km/h
Ieri,cand am pornit o,fumul e foarte mult si miroase "a pârlit",ars. M am speriat,dar am turat-o,am dat a 2a si era mai ok.
Cei care mi au ascultat motorul,au spus ca ar fi tachetii sau cel mai rãu(zic ei,dar si eu) ca ar bate in capul unui piston..😩
La câte presupuneri si pãreri de la cârpaci,deja masina o am "moartã"..
Nici un mecanic nu e liber,nu au timp etc...înnebunesc gandindu ma ce ar avea.
As fi recunoscãtoare sa primesc un rãspuns mai concret. Mulțumesc mult.
  • LElenaBunduc

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G Y17DT,2000.
Am cãutat multisor sa gasesc un topic pentru o problemã asemãnãtoare..sau pe aproape.
Miercuri,la un drum de 40-45km,pe la jumãtate am sesizat o bãtaie la motor(mai ales in partea stângã a motorului,"cum privesti motorul"). De atunci am mai facut cam 100km cu ea,asa. Tin sa precizez ca am cam tinut-o subturata..(sunt începãtoare) in afarã de 2 drumuri de 40 km maximul fiind a 4 a si 80 km/h
Ieri,cand am pornit o,fumul e foarte mult si miroase "a pârlit",ars. M am speriat,dar am turat-o,am dat a 2a si era mai ok.
Cei care mi au ascultat motorul,au spus ca ar fi tachetii sau cel mai rãu(zic ei,dar si eu) ca ar bate in capul unui piston..😩
La câte presupuneri si pãreri de la cârpaci,deja masina o am "moartã"..
Nici un mecanic nu e liber,nu au timp etc...înnebunesc gandindu ma ce ar avea.
As fi recunoscãtoare sa primesc un rãspuns mai concret. Multumesc mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR