Ai uitat parola?


  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Simptome:
Salut, Am și eu o problemă.. Cine poate sa ma ajute.. Problema consta în faptul ca:
Mergeam cu mașina, și dintr-o data nu se mai tura cum trebuie crestea enorm de greu în turații, am oprit-o la 50 M, am lăsat-o 5-10 minute și am pornit-o, în spatele meu un nor mare și dens de Fum, nu mai urca cum trebuie în turații și pe la 2 mii, 2 mii jumate se auzea un zgomot. Am lăsat-o cam o jumătate de ora, o ora și am verificat uleiul și anti-gelul, în vasul anti-gelului am găsit urme de ulei și uleiul de pe jojă îmi indica puțin pe vârful jojei. Motorul la rece funcționează în condiții normale, turații etc.. Cu excepția ca scoate mult, mult fum. De la ce sa fie?

Masina:Opel astra G 1.7 motor isuzu cod:Y17dt

MULȚUMESC ANTICIPAT!od(uri) eroare:
----
Model: Opel astra G isuzu
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y17DT
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 675
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil turbina iti cara uleiul in admisie ,scoate furtunul care iese din turbina spre intercooler si vezi daca are ulei in el , daca da ,turbina este dusa ,si nu ar trebuie sa o pornesti ,s-ar putea sa te trezesti ca urca in 5000 de ture cu cheia scoasa din contact si faci motorul praf.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Precizez, după ce se încălzește puțin motorul, dacă pișc puțin accelerația urca brusc ff mult și scade ff greu, dar are momente când face asa, încă un lucru de precizat, a mers normal toată ziua, pana am dat de problemă. Am citit pe forum și majoritatea au problemă cu termoflotul, posibil și la mine?

Ps:Fum de culoare Alb, după încălzirea motorului relatiu oscilează +/-100-250 turatii


Ultima modificare facuta de ISebastian la Sam 01 Dec, 2018 8:52 pm
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va rog mult, cineva? Sfaturi, păreri
-Scuze pentru re'post
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 675
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Daca ai ulei in antigel ,da este termoflotul vinovat.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit, ulei pe joja 0 sau decât pe vârf, antigel în vasul de expansiune 0 și urme de ulei. Am suflat pe primul furtunas și iese pe furtunul mare de la vas antigel.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Nimeni? Nici o părere?
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 675
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ti-am mai spus ,ulei in antigel =termoflot defect.
Ulei putin in motor , cauze posibile ,pierderi masive de ulei ,trebuie verificat ,turbina uzata care cara uleiul din motor in admisie , am mai zis desfa furtunul de la iesirea turbinei si care duce la intercooler ,este ca un radiator mai mic si vezi daca exista ulei mult ,trebuie sa fie ff.putin ,daca este mult ,turbina este defecta.
Garnitura de chiulasa dusa ,scapa antigel in camerele de ardere .
Altceva pe nevazute ce sa mai iti zic , sunt mecanici care langa masina si nu stiu ce are , dar noi prin internet , avem nevoie de mai multe detalii.
Verifica ,vezi ce gasesti si vino cu noutati ,altfel masina nu se va repara singura ,sau dute cu ea la un service .Bafta.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc mult @Radu Florian, pentru ajutor! Om de nota 1000+, am sa revin.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit, astăzi am vrut sa o duc în service după ce a fost trasa pe dreapta atât timp. Am băgat ulei, și am dat sa o pornesc, surpriza a învârtit de 2 ori cu greu apoi boom s-a blocat, pur și simplu nu a pornit. Ar fi ulei în capul pistoanelor?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,337
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Poate fi chiar apa+antigel acolo.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Pai, dacă ea la ultima încercare, imediat ce s-a stricat pornea fără probleme, acum nu mai pornește și învârte foarte greu și se blochează după dacă o țin în tensiune își da drumul greu dar își dă. Dacă a stat pe dreapta.. Singura chestie a fost bateria data jos și pusa la loc, când s-a stricat.. De către mine încercând sa ajung la termoflot dar am renunțat.. Ce sa aibă?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,337
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Vectra mea a avut apa motor in cilindrii. La fel ca la tine (daca am citit eu corect) imi disparea apa din borcan.

Masina statea nepornita, uneori demarorul invartea si in mod evident imediat pornea, alteori nu invartea deloc (nu putea sa dea motorul peste cap ca avea apa in cilindrul 4). Demaror HELLA de 1Kw pe ea.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am reușit sa o pornesc astăzi, am pus contactul de mai multe ori așteptând de fiecare dată să se stingă "spirala" din bord ce semnifica încălzirea bujiilor incandescente. (Opinia mea).
Acum pornește aproape instant. Am sa o duc în service, cât pot de repede, după ce rezolv problema revin cu un "reply" aici, pentru cei ce pățesc același lucru ca mine, desigur eu citând Mecanicul după constatare. Dar pana atunci, cine mai poate sa își lase opinia aici să o facă, nu strica informații în plus pentru mine și pentru restul oamenilor de pe forum. O seara bună!
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Răspuns final, Motor +turbina +termoflot de cumpărat pentru a merge mașina ceas.
La service mi-au spus ca ma duce cât un motor repararea, deci ca urmare m-a sfatuit sa îmi iau alt motor. Spor
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,337
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da, spor la cautat de motor... de pe o masina dezmembrata...si care sa fie inca bun dupa 17ani de exploatare. Acul in carul cu fân.
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt firme de dezmembrări ce îți oferă Garanție la ce cumperi și drept retur 14 zile, Garanție +Factura sfat pentru ce-i ce vor sa schimbe motorul. Bafta
  • ISebastian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt firme de dezmembrări ce îți oferă Garanție la ce cumperi și drept retur 14 zile, Garanție +Factura sfat pentru ce-i ce vor sa schimbe motorul. Bafta
  • LElenaBunduc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G Y17DT,2000.
Am căutat multișor sa gasesc un topic pentru o problemă asemănătoare..sau pe aproape.
Miercuri,la un drum de 40-45km,pe la jumătate am sesizat o bătaie la motor(mai ales in partea stângă a motorului,"cum privești motorul"). De atunci am mai facut cam 100km cu ea,asa. Țin sa precizez ca am cam tinut-o cam subturata..(sunt începătoare) in afară de 2 drumuri de 40 km maximul fiind a 4 a si 80 km/h
Ieri,cand am pornit o,fumul e foarte mult si miroase "a pârlit",ars. M am speriat,dar am turat-o,am dat a 2a si era mai ok.
Cei care mi au ascultat motorul,au spus ca ar fi tachetii sau cel mai rău(zic ei,dar si eu) ca ar bate in capul unui piston..😩
La câte presupuneri si păreri de la cârpaci,deja masina o am "moartă"..
Nici un mecanic nu e liber,nu au timp etc...înnebunesc gandindu ma ce ar avea.
As fi recunoscătoare sa primesc un răspuns mai concret. Mulțumesc mult.
  • LElenaBunduc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra Y17DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Dec 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G Y17DT,2000.
Am căutat multisor sa gasesc un topic pentru o problemă asemănătoare..sau pe aproape.
Miercuri,la un drum de 40-45km,pe la jumătate am sesizat o bătaie la motor(mai ales in partea stângă a motorului,"cum privesti motorul"). De atunci am mai facut cam 100km cu ea,asa. Tin sa precizez ca am cam tinut-o subturata..(sunt începătoare) in afară de 2 drumuri de 40 km maximul fiind a 4 a si 80 km/h
Ieri,cand am pornit o,fumul e foarte mult si miroase "a pârlit",ars. M am speriat,dar am turat-o,am dat a 2a si era mai ok.
Cei care mi au ascultat motorul,au spus ca ar fi tachetii sau cel mai rău(zic ei,dar si eu) ca ar bate in capul unui piston..😩
La câte presupuneri si păreri de la cârpaci,deja masina o am "moartă"..
Nici un mecanic nu e liber,nu au timp etc...înnebunesc gandindu ma ce ar avea.
As fi recunoscătoare sa primesc un răspuns mai concret. Multumesc mult.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata