Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • cristiony

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult , am gasit niste poze si cred ca e greu de ajuns la el, o sa incerc o varianta cu un releu si sa intrrup un fir sau daca nu merge o sa pun un buton pe firul de comanda si gata
Skip ads

  • Andrei2193

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
cristi_bv a scris:Defect modulul de control al turatiei ventilatorului.Mai exact este vorba de un tranzistor strapuns,sau lipituri reci.

Salut! Am si eu aceeasi problema, imi poti spune te rog unde se afla acest modul de control si cum pot verifica daca el este problema?
  • alazarof

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
pânã la urmã, are cine vreun rãspuns concret la aceastã problemã? O am și eu, dat nu am înțeles care este rezolvarea.
  • man costi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 17frtdfgh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2010

  • Mesaj Privat
valy.dns a scris:Salutare,

De ceva timp, imi ramane aeroterma pornita chiar si atunci cand inchid climatronicul sau scot cheia din contact.
In momentul in care aeroterma ramane pornita, reglarea vitezei din climatronic nu mai are nici un efect ramanand turatia constanta. Singura modalitate de a opri ventilatorul e sa scot borna bateriei ( sau siguranta 2 de 30 A ). In weekend am scos borna seara iar a doua zi cand am pus borna problema tot persista ( uneori nu mai porneste aeroterma dupa cuplarea bornei, pana cand deschid climatronicul ).
Am fost la un service...si s-au uitat pe schema electrica a masinii iar dupa cateva masuratori mi-au spus ca siguranta 2 de 30A care deserveste aeroterma si incalzirea in scaune are + permanent. Ei sustin ca pe acea siguranta trebuie sa apara + doar cand contactul este pus in pozitia 1.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?! Mentionez ca e vorba de un opel astra g 2003 / motor z16xep

Multumesc,
Salut ii spui si mie care ii modulul de control al turatiei de la ventilator trebuie schimbat.
Skip ads

  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pentru toata lumea:
Exact aceleasi simptome le avea si masina mea (ramanea ventilatorul din habitaclu pornit pana scoteam borna de la baterie).
Trebuie demontat torpedoul (cutia de acte) si langa ventilatorul de habitaclu se gaseste modulul prins foarte strans cu una sau doua cleme.
A fost schimbat modulul de control a ventilatorului (pretul pt modul variaza de la minim 250 ..300 lei pana la peste 1000 lei in fct de producator) si de atunci nu mai am nici o problema cu clima.

S-a mai discutat asta aici: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#2006844

Imaginea este luata de pe google cu titlu demonstrativ (sa vedeti ce trebuie schimbat)

  • Butum Aurel Constant

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu modulul de variație a turatiei aeroterma.Cu putina pricepere am desfãcut modulul de pe aeroterma si dupa îndelungi cãutãri am gasit un Mos fãt care sa tina 80 A si o dioda dubla de 25 A.A luat ceva timp pentru inlocuire pentru ca e cablaj dublu si trebuie dezlipiti cu grija sa nu se întrerupã circuitul.Cu circa 15 ron am luat dioda ,tranzistorul , 2 foi izolatoare de mica si un tub cu pasta specialã pentru dispãrea caldurii si am salvat circa 200 ron .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR