ahappyuser a scris:E foarte bun motorul, ce sa zic ... 334.000 de vizualizari numai pe acest topic si un ,,o-ring prapadit,, in baia de ulei care in mod natural cedeaza dupa doar 5-6ani de folosire continua, ma lasi ? D.p.d.v al fiabilitatii NU se compara cu niciun alt motor diesel care a fost pus pe Opel de la momentul cand Opel a ales sa foloseasca motoarele altora pe caroseriile lor pentru ca N-AU FOST CAPABILI sa dezvolte un motor diesel fiabil... nimeni de la Opel n-a dat nicio sansa motorului diesel si cand au vazut ca au ramas in urma au dat girul altor companii precum FIAT (ISUZU initial) sa puna motoare turbo-diesel pe caroseriile lor... opinia mea e ca motorul diesel de pe Insignia a fost calcaiul lui Achile care a tras in jos modelul Insignia sa nu concureze 1:1 cu carcasele de VW Passat, daca motorul de Insignia diesel era imbatabil Opel era mai sus, aproape de VW pe diesel asa cum probabil s-a si vrut, dar HEI!... calul troian...
Intr-un final, satul de colaborari si esecuri Opel si-a dezvoltat propriul motor turbo-diesel, mult prea tarziu in opinia mea... dar totusi asa se invata: din propriile greseli !
Stiu foarte bine unde zici ca se afla al 5-lea injector, doar ca nu se mai foloseste, a fost o alegere neinspirata. Acum e la moda cu Ad-blue, my friend... Cu pâna la 12 senzori la diesel pe partea de evacuare, ca sa aveti voi de lucru in service ,,pe saturate,, si sa faceti cas$$h flow.
Ori sunt eu prea calm, or sunt altii prea panicati!
Din cate am citit pânã acum pe acest forum (si pe unul asemãnãtor din Germania) problema cu o ringul existã, dar nu este chiar asa extinsã precum insinueazã unii!
Majoritatea celor care s-au plâns de acest defect au masini ce au depãsit 250000 de km, iar acele masini sunt fãrã cine stie ce istoric (si cam stim cu totii ce înseamnã sã nu faci când trebuie revizia unei masini!)...
Iar dacã depãsesti 250000 km si asta este una dintre putinele probleme .... pentru mine înseamnã cã totusi este o masinã destul de bine constituitã!
De altfel si testul acesta de andurantã demonstreazã acest lucru:
https://www.auto-motor-und-s...-tourer-2-0-cdti/
A caracteriza un motor cã este de proasta calitate numai din cauza unei garnituri ... Nu cred cã este ok!
In acest caz ce mai putem spune de motoarele VW TSI (lant distributie întins sau chiar rupt pe la 50.000 km) si celebrele TDI cu injectoare Siemens? Dar BMW 2.0
Cu motorul N47?
https://www.sellyourproblemc...engine-nightmare/
Stiu cã multi se leagã de faptul cã a20dth s este un motor de origine fiat, dar eu chiar nu am auzit de evenimente grave ce implica motoarele concepute de ei, cum este documentat esecul celor de la BMW de exemplu, o masinã care nu a costat niciodatã cât un fiat!
Masina mea are 68000 km in prezent si aproape 5 ani. Preventiv voi schimba garnitura buclucasã pe la 150.000 asta daca o voi mai avea atunci!
P.S. chiar dacã forumul a avut 300.000 vizualizãri asta nu înseamnã automat cã toti 300000 au avut probleme! Ci doar cã au auzit (asa cum am auzit si eu) si încearcã sã se documenteze!
Drumuri bune si ferite de evenimente va doresc!