Ai uitat parola?


  • syle2peu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Big,in legătura cu filtru de particule,nu am stat sa îți explic detaliat cum se face și ce soluție se bagă pt a se curată ceramica și procesul de sudura de tăiere și cum bag presiune cu pompa in el,
  • Claiudiu

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Ca sa ai o imagine a cauzelor porniri greoaie sau nepornirii,trebuie sa urmaresti valorile in momentele actionarii electromotorului...! Teste face toata lumea,dar...,"multi se uita,putini vad!" Conform pozei de mai sus,presiunea dorita de calculator in rampa,nu poate fi tinuta in domeniu,iar presiunea in rampa e reglata prin intermediul regulatorului de debit(SCV).Dumneata ai inlocuit inutil senzorul de presiune...,ceva de genu... sa impusti postasul deoarece ti-a adus o telegrama cu mesajul, ti-au spart hotii casa! Senzorul de presiune doar citeste presiunea,nu o poate regla...si atata timp cat vezi presiune inseamna ca senzorul isi face treaba... Mi-a placut si un eventual mod de reparatie al unui filtru de particole,gandit de dumneata...,e "beton"!


Ma refeream la regulator, nu la senzor, scuze...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
syle2peu a scris:Big,in legătura cu filtru de particule,nu am stat sa îți explic detaliat cum se face și ce soluție se bagă pt a se curată ceramica și procesul de sudura de tăiere și cum bag presiune cu pompa in el,
Daca dumneata crezi ca ai inventat...,apa calda,te inseli! Nu ma intereseaza proceduri voodoo,in auto...!
  • syle2peu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Apr 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci dacă vreți sa dați o părere despre problema care e mai sus menționata,haideți sa ne axăm doar pe acea problema,filtru de particule este exclus din peisajul problemei care o are mașina
  • catalinS8

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, am și eu o problema la un Opel Vectra C z19 dt din2005, i-am schimbat regulatorul de presiunr de pe rampa și firele de la mufa abia se mai țineau în câteva firicele, pana s-au rupt. Am schimbat mufa cu 2 pini dar nu știu cum sa leg firele. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica va rog? Va mulțumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Pin4(alb/verde); Pin 34 (alb/rosu) ; Y154=regulator presiune (CR)
  • catalinS8

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc mult big_electro, în momentul în care am schimbat regulatorul, firele s-au rupt fix de la ieșirea din mufa. Firele mele de pe instalație sunt alb cu rosu, respectiv al cu verde iar cele de pe mufa cealaltă sunt galben cu negru respectiv portocaliu cu negru. Cum ar trebui sa le pun? Mulțumesc mult pentru raspuns
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Chiar nu conteaza deoarece cele 2 fire alimenteaza o bobina,deci nu conteaza polaritatea...,importanta e continuitatea circuitului! Leaga-le cum ai chef si regulatorul va functiona...! Succes!
  • catalinS8

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat big mulțumesc mult
  • safe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Opel astra G din 2000 de 2.0 ,motor y20dth,dupa o statonare mai indelungata,nu mai porneste,martor cheita cu masina in bord,la diagnoza coduri de eroare P1630,P1631,P0110,P0110 dupa stergerere coduri eroare a mai ramas P1630.La P0110 am inteles ca ar fi debitmetru ? Dar de ce nu mai porneste de loc,am consumat vreo 2 spreiuri,va rog ajutatima cu sugestii,pareri,multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,514
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Calculator pompa defect, cel putin el.
  • safe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru părere,dar sincer sa fiu nu prea mai am așa mare încredere in aceste diagnoze efectuate cu aparate care nici macar nu sint licențiate.Intradevar codul respectiv este ptr.calculatorul din pompa de injecție.
Sincer sa fiu mașină a staționat mult timp in parcare,fiind pensionar ma mai deplasam pina la piață cu mașină si dintr-o dimineața cînd sa plec,nu a mai pornit,am luat imediat o baterie noua si am reușit sa ma deplasez ,citiva metri fara sa se accelereze.Va multumesc dl.Danciureanu,momental,am schimbat filtru de motorină si aer,schimb furtunoasele de la retur ....etc.
  • cristimiculeasa

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
salut, am o problema cu vectra c, z19dt-88kw, la rece pornest f bine pe cand la cald foarte greu aproape spre deloc si parca s-a agravat problema asta de ceva timp, injectoarele la testul cu eprubete au cam aceeasi valoare, pe tester au valori pana in 1.
nu are erori pe motor

MODEL: Vectra 2007
MOTOR: Z19DT
  • Tufan Adrian

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti , credeti ca masina ar porni greu din cauza senzorului de presiune de pe pompa de inalte ? Intreb asta pentru ca imi oscileaza usor turatia fara sa se simta, si imi porneste greu invarte de doua trei ori chiar si la a doua cheie indiferent daca e calda sau rece, bateria este ok si incarcarea la fel , masina se comporta normal si trage normal , urmeaza sa o duc in service pentru chestia cu pornitul dar vreau sa vad si unele pareri, si care cunoasteti service-uri mai serioase va rog sa imi lasati in com sau privat un nr de tel, adresa, multumesc.
  • cristimiculeasa

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
problema rezolvata la mine prin reconditionarea electromotorului, iar pornirea s-a schimbat radical, porneste impecabil
  • Tufan Adrian

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
La mine porneste oarecum bine dimineata invarte de 2-3 ori si o ia , dar dupa invarte mai mult , ma gandeam la bujii, dar tu acum zici electromotor
  • cristimiculeasa

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
cost reparatie undeva la 150 lei cu mana de lucru cu tot dar fara dat jos de pe masina si pus inapoi (de asta m am ocupat eu)
inainte de asta caci nu mi venea sa cred ca ar pute fi din el caci invartea, am umblat la injectoare, bujii, egr, conzor ax came, dar problema era strict de la electromotor
are 6 bucsi de bronz care trebuiesc inlocuite, dintre toate cea de la bendix aproape ca nu mai exista, iar pornirea este fie impecabila de fiecare data, ori defectuoasa si at trebuie intervenit, eu am mers cu problema asta a pornitului cca 5-6 luni
  • Tufan Adrian

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ok , multumesc pt sfat.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
cristimiculeasa a scris:
are 6 bucsi de bronz care trebuiesc inlocuite, dintre toate cea de la bendix aproape ca nu mai exista
Eu nu cred ca un electromotor are 6 bucsi(lagare)...! Enumara-le si localizeaza-le...!
  • cristimiculeasa

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2016

  • Garaj Mesaj Privat
e strict problema ta daca nu crezi, ce motiv as fi avut sa scriu asta...., am venit cu raspunsul respectiv caci am considerat ca poata o sa ajut si alte pers si nu doar bagatori in seama ca tine... iar ca si enumerare a lor sunt doua bucsi de acelas diametru parca 13,4 si una cu umar diametru 14,1 parca si alte trei mai mici pe reductorul bendixului, cele 3 din urma sunt in interiorul unor rotite dintate, 3 la nr.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata