- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Ați descintrarea o pompã de ulei se știe destul de bine ca motorul la insigna se grupeazã fi cauza filtrul de particule dupã cã l-am eliminat cãci mia gripat palierul 3 care l-am rectificat cu smilgher și pus cuzineți mai toți de palier am fãcut 62 .000 km lasati pompã sa lucreze nu am mai auzit nimic cã are vreo. vina
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
Bah pe astia ce se cred mari mecanici de 2 bani comunisti ordinari ce recomandati eliminarea filtrului de particule ca si solutie de eliminare a problemei cu griparea, v-as da ban la toti ,cu toate ca voi lua eu dupa aceasta postare dar nu ma mai pot abtine...
Va doare in pula de aerul pe care il respiram noi si copiii nostrii,tigaile voastre sa functioneze ca in rest va doare la ciocan de noi toti ceilalti care tragem pe nas si in plamani cancerul produs de tigaile voastre de cacat fara filtre de particule.
Sper sa se puna serios astia cu ITP-urile pe treaba si sa mai treceti de ele doar cand veti fi in regula cu tigaile voastre ordinare din toate punctele de vedere.
RUSINE !
Va doare in pula de aerul pe care il respiram noi si copiii nostrii,tigaile voastre sa functioneze ca in rest va doare la ciocan de noi toti ceilalti care tragem pe nas si in plamani cancerul produs de tigaile voastre de cacat fara filtre de particule.
Sper sa se puna serios astia cu ITP-urile pe treaba si sa mai treceti de ele doar cand veti fi in regula cu tigaile voastre ordinare din toate punctele de vedere.
RUSINE !
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Limbajul si forma exprimarii, nu-si au locul pe forum, corect, dar ideea de baza o sustin si eu.
DPF nu trebuie dat jos, ci trebuie remediata PROBLEMA/CAUZA, asta cu infundarea DPF-ului e doar EFECTUL.
Si eu m-as bucura sa intensifice controalele RAR-ul, ITP-ul si toate institutiile aferente. Si nu doar pentru cei cu opeluri fara DPF-uri, ci si pentru rabe, autobuze, si alte cazane care ne pun in pericol viata zi de zi pe sosele ( noxe, fara frane, fara faruri, etc )
DPF nu trebuie dat jos, ci trebuie remediata PROBLEMA/CAUZA, asta cu infundarea DPF-ului e doar EFECTUL.
Si eu m-as bucura sa intensifice controalele RAR-ul, ITP-ul si toate institutiile aferente. Si nu doar pentru cei cu opeluri fara DPF-uri, ci si pentru rabe, autobuze, si alte cazane care ne pun in pericol viata zi de zi pe sosele ( noxe, fara frane, fara faruri, etc )
MMihai469
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2019
- Mesaj Privat
Buna seara, as dori sa achizitionez un opel insignia 2.0, cutie automatã 2015, 80.000km, dotãrile ei sunt destul de multe.
Serie sasiu: W0LGT8EM7F1083301.
Imi puteti spune va rog daca merita sa iau masina( sunt in dubii dupa ce am citit aproape toate paginile topicului )? Din ce am inteles nu a fost schimbatã distribuția și nici oringul, mai este cazul la mașinile din 2015? Daca parerea voastrã ar fi sã o iau ce recomandati sa schimb imediat? Merci!
Serie sasiu: W0LGT8EM7F1083301.
Imi puteti spune va rog daca merita sa iau masina( sunt in dubii dupa ce am citit aproape toate paginile topicului )? Din ce am inteles nu a fost schimbatã distribuția și nici oringul, mai este cazul la mașinile din 2015? Daca parerea voastrã ar fi sã o iau ce recomandati sa schimb imediat? Merci!
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu am auzit la 2015 probleme si sunt km putini daca sunt reali. Eu zic ca merita achizitionarea. Distributia se schimba la 150 de mii sau 5 ani in Romania si 10 ani in Germania. Daca este tot motorul cu vestitul oring, pt linistea ta il schimbi si mergi linistit. Eu la fosta Insignia din 2010 , cumparata de mine la 160 de mii, am schimbat oringul in ian 2015 si am dat-o in 2018 cu 360 de mii si mergea fara probleme.
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
- masini4you
- *
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2009
- Vectra 2005
- Bucuresti
masini4you
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2009
- Mesaj Privat
- masini4you
- *
- 5 mesaje
- din 18 Oct 2009
- Vectra 2005
- Bucuresti
masini4you
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua.
A curatat cineva preventiv filtru de particule.
Insignia mea este din 2011 cu 230.000 km, nu mia aparut niciodata in bord martorul filtru particule.
Filtrul de particule este piesa consumabila si se schimba la un anumit numar de km , sau se curata profesional preventiv?
Orice sfat este bine venit..
A curatat cineva preventiv filtru de particule.
Insignia mea este din 2011 cu 230.000 km, nu mia aparut niciodata in bord martorul filtru particule.
Filtrul de particule este piesa consumabila si se schimba la un anumit numar de km , sau se curata profesional preventiv?
Orice sfat este bine venit..
puscasum
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Zilele trecute am schimbat distributia la Insignia cu motor 2.0 CDTI de 163CP. Desi s-a scris pe forum ca in Romania distributia se schimba mai devreme de cei 150.000km sau 10 ani, unii chiar sugerând 60.000km ceea ce mi se pare foarte exagerat, eu am decis sa fac 130.000 km cu ea si apoi sa o schimb. Precizez cã masina este din 2014 (model facelift) si a fost adusa din Germania la 102.000 km acum 2,5 ani. La schimbarea distributie am observat insa ca pompa de apa avea o mica prelingere, deci nu o mai ducea mult. În concluzie, chiar daca vrei sa schimbi distributia aproape de limita garantata de producator, e cam greu sa reusesti acest lucru intrucat poate sa cedeze pompa de apa (asa cum scria cineva pe forum si asa cum vazusem intr-un manual mai vechi de Opel pompa de apa e garantata 120.000km, dupa aia esti pe riscul tau.)
Odata cu distributia am schimbat si vestitul oring, din pricina caruia eram tentat sa schimb distributia anul trecut si sa-mi iau de-o grija. Insa, intrucat am fost si am masurat presiunea la ulei si era in parametri iar masina nu dadea nici un simptom (nu a aparut vreodata mesajul ”low presure”, martorul de ulei la pornire se stingea repede, etc), am decis sa mai astept un an.
Precizez ca oringul se prezenta in stare buna, îsi pierduse din elasticitate în comparatie cu cel nou însa era intact. Deci oring de 5 ani de zile, care vreo 2,5 ani o fi suportat regenerari ale DPF-ului în mers pe autostrazile din Germania si vreo 2,5 ani pe binecunoscutele drumuri ale tarii noastre dragi.
Pt imbunatatirea sistemului sorb-oring-pompa unii aici pe forum au propus adaugarea unor saibe la capatul sorbului pt a impinge mai puternic oringul. La service, mecanicul mi-a propus sa adaug o garnitura suplimentara pe oring, insa am fost indecis. Atasez niste poze si astept pareri legate de acesta solutie, daca e buna sau mai rau face.
In ceea ce priveste regenerarile, vreau sa va impartasesc din pataniile mele: inainte de Insignia am avut un Astra J care in momenul pornirii regenerarii, la relanti avea un consum de 2,2-2,4 L iar turometru se ducea la 1000 rotatii/min. La Insignia consumul la relanti nu mai este afisat cu zecimale, arata fie 0 L fie 1 L cand porneste regenerarea, asa ca in primele luni pana sa imi dau seama de acest lucru am ratat cateva zeci de regenerari (pe tester au iesit vreo 56 de regenerari ratate de cand e masina). Intr-o zi ma intorcea de la cumparaturi si asteptam la semafor si dintr-o data am inceput sa simt miros de ars. Pana la al doilea semafor mirosul a devenit foarte puternic de nu mai puteai sa stai in masina cu geamurile ridicate. Oprindu-ma la al doilea semafor, dintr-o data am vazut ca iesea fum de sub capota. M-am uitat la semafor care afisa vreo 40 s pana se facea verde. Acele 40 s mi s-au parut o eternitate intrucat iesea fum din ce in ce mai mult, de am zis ca a luat foc ceva. S-a facut verde, am oprit dupa intersectie, am ridicat capota si ...NIMIC. Fumul a inceput incet sa dispara. Zilele urmatoare am pus-o pe tester. Rezultatul: DPF înfundat în proportie de 92%, motiv pentru care masina incerca sa isi faca regenerarea fortat, DPF-ul incingându-se asa de tare incat a inceput sa usuce motorina ce se scursese din greseala pe scut la schimbul de ulei (in partea de sub baie scutul este prevazut cu un material mai absorbant care s-a imbibat cu ulei). Solutia a fost sa ies in afara orasului ca sa isi faca regenerarea in voie.
Pana la acel incident am mai avut simptome legate de miros, dar nu asa de stridente, si radiatorul care mergea ca turbatul iarna la -15 C dupa ce opream motorul, insa nu mi-am dat aseama ca era regenerarea.
Ca masura de preventie, la 2 saptamani ies in afara orasului, daca pana atunci nu am avut drumuri in afara localitatii, si conduc 15 min dus si 15 min intors cu a 5-a sau a 6-a astfel incat sa am peste 2000rot/min. Daca sunt in oras si vad ca a pornit regenerarea (consum relanti 1 L și 1000rot/min), incerc sa ies cat mai repede in afara orasului. De cand fac acest lucru, nu am mai intampinat probleme.
Odata cu distributia am schimbat si vestitul oring, din pricina caruia eram tentat sa schimb distributia anul trecut si sa-mi iau de-o grija. Insa, intrucat am fost si am masurat presiunea la ulei si era in parametri iar masina nu dadea nici un simptom (nu a aparut vreodata mesajul ”low presure”, martorul de ulei la pornire se stingea repede, etc), am decis sa mai astept un an.
Precizez ca oringul se prezenta in stare buna, îsi pierduse din elasticitate în comparatie cu cel nou însa era intact. Deci oring de 5 ani de zile, care vreo 2,5 ani o fi suportat regenerari ale DPF-ului în mers pe autostrazile din Germania si vreo 2,5 ani pe binecunoscutele drumuri ale tarii noastre dragi.
Pt imbunatatirea sistemului sorb-oring-pompa unii aici pe forum au propus adaugarea unor saibe la capatul sorbului pt a impinge mai puternic oringul. La service, mecanicul mi-a propus sa adaug o garnitura suplimentara pe oring, insa am fost indecis. Atasez niste poze si astept pareri legate de acesta solutie, daca e buna sau mai rau face.
In ceea ce priveste regenerarile, vreau sa va impartasesc din pataniile mele: inainte de Insignia am avut un Astra J care in momenul pornirii regenerarii, la relanti avea un consum de 2,2-2,4 L iar turometru se ducea la 1000 rotatii/min. La Insignia consumul la relanti nu mai este afisat cu zecimale, arata fie 0 L fie 1 L cand porneste regenerarea, asa ca in primele luni pana sa imi dau seama de acest lucru am ratat cateva zeci de regenerari (pe tester au iesit vreo 56 de regenerari ratate de cand e masina). Intr-o zi ma intorcea de la cumparaturi si asteptam la semafor si dintr-o data am inceput sa simt miros de ars. Pana la al doilea semafor mirosul a devenit foarte puternic de nu mai puteai sa stai in masina cu geamurile ridicate. Oprindu-ma la al doilea semafor, dintr-o data am vazut ca iesea fum de sub capota. M-am uitat la semafor care afisa vreo 40 s pana se facea verde. Acele 40 s mi s-au parut o eternitate intrucat iesea fum din ce in ce mai mult, de am zis ca a luat foc ceva. S-a facut verde, am oprit dupa intersectie, am ridicat capota si ...NIMIC. Fumul a inceput incet sa dispara. Zilele urmatoare am pus-o pe tester. Rezultatul: DPF înfundat în proportie de 92%, motiv pentru care masina incerca sa isi faca regenerarea fortat, DPF-ul incingându-se asa de tare incat a inceput sa usuce motorina ce se scursese din greseala pe scut la schimbul de ulei (in partea de sub baie scutul este prevazut cu un material mai absorbant care s-a imbibat cu ulei). Solutia a fost sa ies in afara orasului ca sa isi faca regenerarea in voie.
Pana la acel incident am mai avut simptome legate de miros, dar nu asa de stridente, si radiatorul care mergea ca turbatul iarna la -15 C dupa ce opream motorul, insa nu mi-am dat aseama ca era regenerarea.
Ca masura de preventie, la 2 saptamani ies in afara orasului, daca pana atunci nu am avut drumuri in afara localitatii, si conduc 15 min dus si 15 min intors cu a 5-a sau a 6-a astfel incat sa am peste 2000rot/min. Daca sunt in oras si vad ca a pornit regenerarea (consum relanti 1 L și 1000rot/min), incerc sa ies cat mai repede in afara orasului. De cand fac acest lucru, nu am mai intampinat probleme.
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Deja e clar, toate problemele apar de la acel filtru DPF.
Cateva lucruri observate cu timpul la insignia si cu led montat de regenerare.
1. Regenerarea se face in functie de cum ai rulat masina in ultima perioada:
A. subturat/oras/consum 8-9 = regenerari dese ~300-400 km
B. mixt 50/50 oras/exterior/ consum ~6-7 = regenerari medi ~400-800 km
C. drum lung/ turat/ consum 5-6 = regenerari rari ~ 800-1400 km
2. Declansarea regenerari nu tine cont de viteza sau de combustibil (Daca filtru e plin, se declanseaza si daca aveti becul de motorina aprins sau indiferent de viteza de deplasare).
3. Durata regenerari este intre 15-20 minute INDIFERENT DE TURATIE. Adica fie ca ai 3000-3500 ture sau 2000-2500 ture, dureaza cam lafel si acelasi rezultat.
4. NU conteaza tipul de ulei sau aditiv ulei/motorina folosit in ceea ce priveste regenerarea. Rezultatul va fi acelasi.
Recomand instalarea unui led de regenerare, ajuta mult.
Toate de mai sus sunt experimentate pe de-a lungul a 4 ani de zile.
Cateva lucruri observate cu timpul la insignia si cu led montat de regenerare.
1. Regenerarea se face in functie de cum ai rulat masina in ultima perioada:
A. subturat/oras/consum 8-9 = regenerari dese ~300-400 km
B. mixt 50/50 oras/exterior/ consum ~6-7 = regenerari medi ~400-800 km
C. drum lung/ turat/ consum 5-6 = regenerari rari ~ 800-1400 km
2. Declansarea regenerari nu tine cont de viteza sau de combustibil (Daca filtru e plin, se declanseaza si daca aveti becul de motorina aprins sau indiferent de viteza de deplasare).
3. Durata regenerari este intre 15-20 minute INDIFERENT DE TURATIE. Adica fie ca ai 3000-3500 ture sau 2000-2500 ture, dureaza cam lafel si acelasi rezultat.
4. NU conteaza tipul de ulei sau aditiv ulei/motorina folosit in ceea ce priveste regenerarea. Rezultatul va fi acelasi.
Recomand instalarea unui led de regenerare, ajuta mult.
Toate de mai sus sunt experimentate pe de-a lungul a 4 ani de zile.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Motor A20 DT cu 150.000 km la 97.000 km a gripat palierul nr 3 cel central sa decuplate cutia de viteze demontat pompa de ulei si volanta de ambalaj si vibrochenul dat jos curãtat la mînã cu jmilgher fin si benzinã.Cuzineti noi cota st pentru motoare de Fiat 1.9 si acum am ajuns la acesti 150.000km .am sã pun vibrochen nou verificat presiune de ulei sus la esirea din chiuloasã si pe blocul motor la bulbul de ulei foarte mici diferente cu motorul cald la relanty