- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
Condensul se formeazã pe vaporizator la funcționarea pe rece , apoi condensul se scurge într-o tãvițã și din tãvițã se scurge gravitațional sub mașinã . La Corneda probabil mirosul de filtru nou (de plastic) acoperea mirosul pretențios de muște moarte. Dar dupã ce se duce mirosul de nou , când pornește aerul condiționat îi bagã iar mirosul de mucegai cu muște , acumulat pe traseul de aer , dar doar pentru câteva secunde pentru cã pe urmã nu o sã-l mai simtã ,deoarece mirosul nu sã fie la fel de concentrat.
- Partnoi Marcel
- *
- 32 mesaje
- din 13 Nov 2016
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
Partnoi Marcel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
- fulgu
- OP
- 149 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Astra 2016 Z14XEP
- Bucuresti
fulgu
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Partnoi Marcel
- *
- 32 mesaje
- din 13 Nov 2016
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
Partnoi Marcel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
Eu am B16XER si am schimbat uleiul de curand. Dupa aproape 17.000km nu a fost nevoie sa completez cu ulei. Inca era aproape de jumatate nivelul pe joja. Estimez ca a consumat cam 150-200ml in cei 17.000km.
Acum, cam la 1000km dupa schimb am avut surpriza sa gadesc uleiul foarte curat, inca era auriu, limpede. La vechea masina, se innegrea cam in 50-100km dupa schimb.
Ca detaliu, masina are ~45.000km si e pe GPL de la 11.000.
Acum, cam la 1000km dupa schimb am avut surpriza sa gadesc uleiul foarte curat, inca era auriu, limpede. La vechea masina, se innegrea cam in 50-100km dupa schimb.
Ca detaliu, masina are ~45.000km si e pe GPL de la 11.000.
- Partnoi Marcel
- *
- 32 mesaje
- din 13 Nov 2016
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
Partnoi Marcel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
Revin si legat de mirosul urat in urma folosirii AC.
In weekend am dat jos torpedoul, am scos filtrul de polen....si speram sa ajung(sa vad) evaporatorul AC ca sa pot sa.l igienizez cu spray profesional.
Nu stiu unde este pozitionat, dar imediat sub filtrul de polen se afla ventilatorul de la aeroterma, iar gurile de admisie pentru modul recirculare se afla deasupra filtrului de polen.
Am avut 2 spray.uri cu spuma, unul pe jumatate plin, si m.am apucat de igienizat, dupa ce am aspirat bine. Am bagat spuma prin toate gurile de ventilatie, cu un furtunas care a venit in capacul spray.ului. Am lasat cam 20min sa.si faca treaba, apoi am pornit aeroterma la maxim pe rece si am pulverizat cam jumatate de tub direct in ventilator, prin spatiul unde era filtru de polen. Cand am considerat ca a ajuns spuma peste tot prin tubulatura si prin evaporator am oprit aeroterma si l.am lasat iar sa.si faca treaba pana s.a dus de tot spuma. Am verificat sub masina furtunasul de evacuate condens, si am vazut ca a picurat ceva substanta prin el, deci totul a iesit confiorm planului.
In final, dupa vreo jumatate de ora, am aerisit totul bine cu aeroterma la maxim si usile deschise.
Mirosul s.a dus complet acum, dar sunt curios cat o sa tina..
Sper sa va fie de ajutor.
In weekend am dat jos torpedoul, am scos filtrul de polen....si speram sa ajung(sa vad) evaporatorul AC ca sa pot sa.l igienizez cu spray profesional.
Nu stiu unde este pozitionat, dar imediat sub filtrul de polen se afla ventilatorul de la aeroterma, iar gurile de admisie pentru modul recirculare se afla deasupra filtrului de polen.
Am avut 2 spray.uri cu spuma, unul pe jumatate plin, si m.am apucat de igienizat, dupa ce am aspirat bine. Am bagat spuma prin toate gurile de ventilatie, cu un furtunas care a venit in capacul spray.ului. Am lasat cam 20min sa.si faca treaba, apoi am pornit aeroterma la maxim pe rece si am pulverizat cam jumatate de tub direct in ventilator, prin spatiul unde era filtru de polen. Cand am considerat ca a ajuns spuma peste tot prin tubulatura si prin evaporator am oprit aeroterma si l.am lasat iar sa.si faca treaba pana s.a dus de tot spuma. Am verificat sub masina furtunasul de evacuate condens, si am vazut ca a picurat ceva substanta prin el, deci totul a iesit confiorm planului.
In final, dupa vreo jumatate de ora, am aerisit totul bine cu aeroterma la maxim si usile deschise.
Mirosul s.a dus complet acum, dar sunt curios cat o sa tina..
Sper sa va fie de ajutor.
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
Partnoi Marcel a scris:AlexLaur B16XER cum are distribuția : lanț sau curea ? M-ã intereseazã subiectul , vreau sã cumpãr un J , de preferat cu distribuție pe lanț tot de 1,6.
Știți dacã s-au construit și astfel de modele ?
Știți dacã s-au construit și astfel de modele ?
Este pe curea si se schimba la 5 ani sau 150.000km.
La mine in My Opel apare asa: Data limita curea de distributie 2022 / 150.000km.
Masina este cumparata in Martie 2016.
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
- fulgu
- OP
- 149 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Astra 2016 Z14XEP
- Bucuresti
fulgu
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- AlexLaur
- **
- 184 mesaje
- din 17 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
AlexLaur
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2017
- Mesaj Privat
Vad ca esti la minim cu benzina...si daca imi aduc aminte ai si GPL. Asta inseamna ca e posibil sa fie veche benzina aia...tu stii de cand. Baga ceva benzina buna macar jumate de rezervor si vezi daca tot asa face la pornire(asta daca nu ai incercat deja). Parerea mea e ca benzina proasta....veche e primul suspect. Iarna cu rezervorul (aproape)gol se produce condens si ajungi sa ai apa in benzina.
- silviuromulus
- **
- 116 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Ntiberiu
- **
- 102 mesaje
- din 27 Jan 2017
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
Ntiberiu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2017
- Mesaj Privat
Masina C
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2016 xer16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2018
- Mesaj Privat
- AMarilenaTurda
- *
- 2 mesaje
- din 06 Jun 2019
AMarilenaTurda
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua, am un Astra j sedan din 2016 , 1.6 benzina, 115 CP, luat de nou si de aproximativ 1 luna am urmatoarea problema:
cand pornesc motorul dimineata (adica motorul e rece) el da rateuri, se ineaca, uneori chiar se opreste. Am pus si benzina de 100 de la OMV si acelasi simpton. Dupa ce porneste el merge bine, fara probleme.
Daca motorul e cald nu face nicio figura , merge perfect instant.
P.S. Masina are instalata de 8 luni de zile instalatie GPL de la 25000 km, acum are 38000 km.
Ce parere aveti si care ar fi solutia, multumesc
cand pornesc motorul dimineata (adica motorul e rece) el da rateuri, se ineaca, uneori chiar se opreste. Am pus si benzina de 100 de la OMV si acelasi simpton. Dupa ce porneste el merge bine, fara probleme.
Daca motorul e cald nu face nicio figura , merge perfect instant.
P.S. Masina are instalata de 8 luni de zile instalatie GPL de la 25000 km, acum are 38000 km.
Ce parere aveti si care ar fi solutia, multumesc
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Masina C
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2016 xer16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2018
- Mesaj Privat
- AMarilenaTurda
- *
- 2 mesaje
- din 06 Jun 2019
AMarilenaTurda
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2019
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste comportamentul masinii cu instalatia de gpl va impartasesc urmatoarele impresii:
- masina merge bine, se simte putin mai "puturoasa" cand merge pe gpl, dar daca nu esti pretentios sa ai o masina sprintena, e ok; oricum motorizarea aceasta nu este cu pretentii sport
- investitia de aproximativ 3000 de lei cred ca o amortizez in aproximativ 1- 1,5 ani la rulajul pe care il am eu
- in ceea ce priveste consumul pe gpl e mai mare cu 15-20% decat consumul pe benzina, asta am constat eu
- per ansamblu sunt multumit cu mica rezerva si speranta ca problema prezentata in articolul de mai sus sa nu fie cauzata de instalatia GPL.
Sper sa ma ajutati cu ceva sugestii
- masina merge bine, se simte putin mai "puturoasa" cand merge pe gpl, dar daca nu esti pretentios sa ai o masina sprintena, e ok; oricum motorizarea aceasta nu este cu pretentii sport
- investitia de aproximativ 3000 de lei cred ca o amortizez in aproximativ 1- 1,5 ani la rulajul pe care il am eu
- in ceea ce priveste consumul pe gpl e mai mare cu 15-20% decat consumul pe benzina, asta am constat eu
- per ansamblu sunt multumit cu mica rezerva si speranta ca problema prezentata in articolul de mai sus sa nu fie cauzata de instalatia GPL.
Sper sa ma ajutati cu ceva sugestii