Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Mersi Cristi, o zi placuta ! 😁
Skip ads

  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am gasit si trimis filmatul la mecanic ! 😁😂
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Opel foloseste motoare de fiat(gm) de mult de cand au introdus euro 4 pe diesel adica din 2004 incepand cu vectra c si astra h. Motorul de Insignia nu e chiar de cacat. Are problema asta, dar daca schimbi oringul e ok. Si ceilalti producatori consacrati au probleme care sunt mult mai costisitoare. Asa de proasta a fost Insignia mea din 2010 incat am dat-o anul trecut la vreo 350 de mii dupa ce am mers an de an cu ea prin Grecia, Italia, Austria fara sa-mi fac griji ca nu ma intorc pe roti cu ea acasa si am luat de suparare Insignia Grand Sport noua si am mai dat si o caruta de bani pe ea. Un motor de Insignia A il faci la Cluj complet cu 6500 de lei si ai garantie 2 ani fara limita de km. Am un prieten cu S clase din 2010 cu km reali sub 250 de mii care i-a mancat zilele. Ultima problema i s-a rupt pompa in cutia de viteze si reparata a costat 5000 de lei. Anul trecut i s-a rupt o planetara si a gasit numai pe original si a fost 8700 de lei. Pot continua si cu cazuri concrete si de la BMW, Audi, dar na Insignia e cea mai proasta masina si hai sa ne scarpina de ea. Adevarat, sunt probleme grave, care nu ar trebui sa apara, dar nu se mai fac masini ca acum 20 de ani, doar japonezii mai tin la calitate, ca in rest e loterie s.h-ul. Prefer Opel cu toate optiunile la un pret rezonabil fata de marcile premium mult mai scumpe si chiar daca mai bag bani, tot nu ajung la pretul marcilor premium, care nu imi garanteaza calitatea. Un exemplu va mai dau. Audi A8 luat nou de la Bacau si la primul drum spre Iasi, la Podul Iloaiei dupa ce s-a oprit la un magazin nu a mai pornit. A chemat platforma si a adus-o la reprezentana la Bacau. E normal ca in 2-300 de km sa patesti asa ceva? Poate ca la Audi da dar la Insignia nu e normal. Eu inteleg supararea celor care au avut ghinion cu masina asta dar si daca luau altceva si aveau probleme care ardeau mai tare buzunarul? Acum 1500 de euro sa ai motorul ca nou si cu garantie zic ca nu e chiar un capat de tara. Puteti sa ma criticati, dar eu cred totusi si in modelul asta si mai fascinat am fost de Insignia A. Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu pledoaria mea pt Insignia.
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ce sa spun, masina e frumoasa si spatioasa dar problema cu o-ringul e de groaza ! Si inadmisibila bineinteles !
Skip ads

  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Da intr-adevar este o problema grava, Macar daca puteai sa intri in meniu sa-ti arate presiunea la ulei,tot era ceva.
  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ce nu pot sa inteleg: daca turam motorul peste 2000 de turatii imi disparea alarma de nivel minim ulei, deci ajungea ulei la angrenaje ? Cred ca ungerea nu era ok, atunci de c disparea alarma ?
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Iti disparea alarma de presiune poate. Cand turezi motorul creste si presiunea
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu siguranta motorul e compromis si imi pare rau pt tine. Asa cum ti-am spus poti lua legatura cu cel din Cluj si intr-o saptamana poti avea motor refacut ca nou cu al tau la schimb. De obicei are un motor si cu al tau la schimb nu astepti. Am trimis pe cineva anul trecut din Bacau la el si i-a dat un motor reconditionat ca sa nu mai astepte sa il repare pe al lui.
Skip ads

  • AMadlinBozovici

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Azi am fost sa vad masina, inca nu s-a apucat de ea mecanicul. Am verificat inca o data motorul - uleiul e negru, nu are pierderi de ulei dar nu porneste. Am ramas inteles cu mecanicul sa intervina la minim, cat sa mai pot circula cu ea cateva luni pana ii schimb motorul. Ma bate gandul sa pun un motor de Alfa 159, oare sunt prea vechi ? Pe actele masinii mele la serie motor scrie ceva de genul: nu este prezent - non vizibile, deci nu trebuie nici un act pentru un alt motor.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Crysty123 a scris:
PCroitoru636 a scris:Salutare.
Insignia mea cînd o pornesc dimineata acum in perioada asta se aude o bataie la ea , nu stiu de unde vine parca de sub baia de ulei pe undeva.
Aceasta bataie nu persista , daca plec cu ea de pe loc si fac 1 km nu se mai aude, daca o las la relanti timp de 5 minute aceasta bataie se pierde.
In timpul zilei nu se aude deloc. In bord nu am nimic aprins si ea lucreaza in parametri normali.
DE CE ?
CE SA FIE OARE?


Te lasa un lagar.

  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Lagarul axial puntea fata, sau lagarul arbore cotit?
  • Iakob22

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2004

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Cu siguranta motorul e compromis si imi pare rau pt tine. Asa cum ti-am spus poti lua legatura cu cel din Cluj si intr-o saptamana poti avea motor refacut ca nou cu al tau la schimb. De obicei are un motor si cu al tau la schimb nu astepti. Am trimis pe cineva anul trecut din Bacau la el si i-a dat un motor reconditionat ca sa nu mai astepte sa il repare pe al lui.


Imi zici te rog un nr de tel de la Cluj sau despre ce service e vorba, eventual mesaj privat daca nu se poate aici
Mie mi-a aparut mesajul cu presiunea de ulei in urma cu jumatate de an , scriam eu pe clubopel despre motorul zgomotos si chiar am pus un video dar pe atunci masina inca mergea insa din decembrie nu am mai circulat dupa ce aparuse acel mesaj. Ieri am revenit in tara si am mers sa spal masina , mare greseala dupa aprox 3 km a inceput un zgomot si mesajul , am oprit masina si am chemat platforma . Stiam ca e motorul pe duca , am cautat cativa mecanici buni prin oras dar mi se pare exagerat cat cer , mii de euro pt reparatia unui motor cand masinile astea au deja un pret destul de mic . Pt reconditionare am gasit la Cluj cu 5000 ron dar sa merg cu motorul desfacut , astia nu ofera garantie decat pe lucrarea lor . Ramane varianta unui motor sh dar asta doar ca sa scap de masina ..
Daca as sta in tara as dezmembra masina , cred ca iese cel mai bine.
Skip ads

  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
In sfirsit am reusit acum trei zile :
- schimb oring pompa ulei (preventiv)
- schimb kit distributie
- schimb curea accesori
- schimb ulei motor ( liqui moly 4600 + aditiv ulei liqui moly motor protect + aditiv motorina liqui moly 5156 + solutie spalat motor 2640)
- schimb filtre ulei, aer, motorina, polen ( man)
- schimb lichid frina liqui moly dot4 sl6
- schimb antigel liqui moly raf 12 plus
- schimb ulei cutie viteza Ravenol mtf1 sae 75w85
- schimb freon instalatie racire
- schimb 4 anvelope SH Pirelli m+s 245.45.18 dot 2017 profil 7 mm garantie
- montat cârlig remorcare
- curatat egr + teava gaze
- curatat galerie admisie + senzor+ clapeta
- curatat profesional filtru particule ( dat jos de pe masina si trimis la o firma cu etichetã) preventiv
- verificat cuzinet palier 3 ( cuzineti cota ST si ok)
CONCLUZIE
- inainte consumul instant era de 0,8 0,9 l/h acuma 0,6 l/h
- nu mai este aceeaș masina ( cu mult mai nervoasa)
- inainte la pornire la rece aveam un injector care ramînea in urma si se auzea o bataie usoara ( aditivul pentru dizel liqui moly sia facut treaba) a disparut zgomotul
- pe 465 km ( Dr.Tr. Severin - Timisoara , dus intors +circulatie in centrul Timisoarei) consumul a fost de 4,7 l/100 km
Opel insignia 10.2010 160 cp 233.000 km reali
  • ReZeVe

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@PCroitoru cat te-au costat toate cele de mai sus ?
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Spune-ne si unde ai curatat filtrul de particole
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
La cât ma costat , trebuie sa fac calcule dupa facturi.
Filtru dpf lam trimis la Harghita, Odorheiu Secuesc., super de treaba si foarte comunicanti.
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Merci. Dar de ce ai schimbat uleiul la cutie? Ce cutie ai? La cele automate nu se schimba
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am cutie manuala F40 , uleiul in cutie se schimba odata cu oringu si distributia.
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Am inteles
  • deleted-103883

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Bun, deci va impartasesc si eu din experienta mea cu acest exemplar fabricatie 2012

La 120,000 km in 2015-2016 i-a fost schimbat oringul FARA verificare cuzineti palier etc (acel oring era inca bun, fara semne de imbatranire fata de cel nou)
La 200,000 km iulie 2019, dinou schimbat oring + verificare cuzineti etc (oringul pus in urma cu cativa ani si 80k km era NOU)

Concluzi:

1. Oring schimbat in ambele dati inutil, poate singurele beneficii fiind spalarea baii de ulei.
2. Cuzineti dupa spusele mecanicului sunt "noi" pentru km acestia.
3. Presiunea in parametri atat inainte si dupa schimbarea oringului.

Singurele lucruri ce le fac la aceasta masina e schimbul de ulei pana in 8000 km si atentie la regenerari.

Poza:

Concluzii? A fost cineva cu insignia peste 2012 cu probleme presiune etc?

Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR