Ai uitat parola?


  • crapu7

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia DTH din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Bun, deci va impartasesc si eu din experienta mea cu acest exemplar fabricatie 2012

La 120,000 km in 2015-2016 i-a fost schimbat oringul FARA verificare cuzineti palier etc (acel oring era inca bun, fara semne de imbatranire fata de cel nou)
La 200,000 km iulie 2019, dinou schimbat oring + verificare cuzineti etc (oringul pus in urma cu cativa ani si 80k km era NOU)

Concluzi:

1. Oring schimbat in ambele dati inutil, poate singurele beneficii fiind spalarea baii de ulei.
2. Cuzineti dupa spusele mecanicului sunt "noi" pentru km acestia.
3. Presiunea in parametri atat inainte si dupa schimbarea oringului.

Singurele lucruri ce le fac la aceasta masina e schimbul de ulei pana in 8000 km si atentie la regenerari.

Poza:

Concluzii? A fost cineva cu insignia peste 2012 cu probleme presiune etc?

Multumesc.
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia a20dt din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am Insignia A motor a20dt, 131 cp fabricație 2012,pusa în circulație în 2013. Acum are 243000 km și nu s-a schimbat încă oringul. Mecanicul meu spune ca mai bine e sa schimb pompa de ulei completă care este între 600-950 lei,nu doar oringul. Voi ce ma sfătuiți sa fac? Apropo folosesc ulei GM.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 573
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pompa merge fara probleme, oringul e cu problema. Ca sa schimbi pompa desfaci si distributia, trebuie sa schimbi si semeringul de pe vibrochen si manopera mai multa. Pt oring se da planetara dreapta jos si baia de ulei.
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Cred ca este mai bun CASTROL-ul
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 573
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ca si ulei clar e mai bun Castrolul dar nu magnatec ci Edge sau Liquy Moli top tec 4600. Eu la asta noua am refuzat GM-ul si Opel mi-a dat voie sa folosesc Liquy Moli.
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara. Am schimbat electrovalva turbo, regulatoru presiune combustibil, dpf isi face regenerarile ok, nu inteleg de ce imi da service soon, deobicei in treapta a3a. Nu trebuie sa o calc pana in podea ci atunci cand sunt in a3a pe la 1500 rpm si apas acceleratia usor. Dupa service soon imi intra in limp mode.

Solutii?
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Urs.ar, ai depuneri in turbină la geometria variabilă; trebuie sa o cureți. Eu pățesc la fel. Am scos pârghia actuatorului și am observat că acea clapă nu își poate face toată cursa din cauza depunerilor...doar dacă o forțez, ceea ce actuatorul nu poate face. Asta mi sa întâmplat la vreo 3 săptămâni după ce ma lăsat electrovalva.🤪
Mie imi taie turbina pe la 3000, dar nu întotdeauna; adică pot conduce si cu 140kmh fără probleme...și după ce pică, repornire motor și e ok. 🙂
  • RDumitru740

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DT din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, am o insignia 2.0 cdti, automata, 130 cai din 2014 ( facelift) 165k km. Am achizitionat-o in februarie la 158k km.
Am mers la un service imediat după ce am luat-o si i-am schimbat ulei, filtre, distributie, discuri, plăcute... Verificata pe tester nu a dat nicio eroare.
La un moment dat am tot văzut în oglinda cum scoate un fum gros, alb... M-am speriat, am luat toate forumurile la citit si am înteles ca asa se face regenerarea filtrului de particule... De fiecare data când vedeam fumul în oglinda o treceam pe "manual" si încercăm sa merg cu ea peste 2000 rpm.
La începutul lunii iulie am verificat uleiul si am avut o mare surpriza, nivelul foarte crescut. Am verificat si oil life si era la 33% după 4k km.
Am fost la un garaj de cartier, mi-a schimbat uleiul ( tot liqui moly 4600) si am plecat în Grecia ( 1500 km dus întors)... Oil life acum Este la 60%.
Fumul tot persista, ma mir ca nu îmi cheamă altii pompierii când sunt pe la semafor... Da cu fum si la un interval de 20-30 km prin Bucuresti, chiar si pe centura când nu e aglomerat si merg întins.
Am observat ca oil life scade cu 3-4% de fiecare dacă când se opreste fumul...
Dar nici sa dau mereu la 3-4k km câte 300 lei sa schimb uleiul doar nu prea plăcut...

Ce este de făcut? Trebuie dat jos filtrul de particule si curătat profesional ( cu solutie în el sau fără), are si varianta asta din 2014 facelift probleme cu acel Oring despre care se tot pomeneste?

Multumesc anticipat,
Răzvan
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia B20DTH din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Fum gros alb este ulei ars. La regenerare eventual (ca nu ar trebui sa scoata nimic nici atunci) scoate un fum negru, de chestii arse, in niciun caz alb. Nivel crescut de ulei inseamna ca se imbina cu un alt lichid de ajungi sa ai din 5l ulei -> 6l (vorba vine) . Eu zic ca ar trebui sa schimbi mecanicul ca pare ca sunt niste probleme serioase pe acolo (nu as putea sa iti spun ce ca nu sunt mecanic, doar ce as face eu)
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Fumul alb înseamnă o problemă ce nu trebuie deloc neglijată. Poate insemna probleme cu garnitura chiuloasa, bloc motor crăpat, pierdere lichid răcire, pompa injecție, injectoare, etc. Caută pe net ce înseamnă și nu mai conduce cu ea așa; cu cât o lungești mai mult cu atât vor creste și costurile reparației!
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Aseara pe la ora 18.00 cînd conduceam pe o panta de vreo 3 km mia ajuns apa la 130 grade si mia fiert motoru. Afata erau 37 grade.
Mia dat aproape tot antigelu afara , iar in vasul de expansiune sa format presiune foarte mare. Am completat cu 4 litri de apa dupa ce mia aruncat antigelu
Sa fie de vina :
-temperatura de afar +37 grade cind urcam o panta
- termostatul
- garnitura chiuloasa
- paleti rupti la pompa de apa
Pareri....
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
In primul rand verifica ventilatorul , daca functioneaza normal schimba termostatul. Poate ai noroc sa fie ciupita garnitura de chiulasa. Mergi la un electrician bun sa verifice ventilatorul. Bafta
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil termostatul
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil termostatul
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
PCroitoru636, scuze,am vrut sa scriu "poate ai noroc sa NU fie garnitura de chiulasa ciupita
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
PCroitoru 636 ai rezolvat cu motorul?
Se mai ridica apa?
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Y20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Fum alb = injectoare defecte care baga prea mult, calculator injectie dus, curea distributie sarita (vezi diagnoza), garnitura arsa (dar ar trebui sa-ti fiarba-n vasul de expansiune ) sau EGR care trage apa. Mai poate fi si turbocompresorul pe partea de etansare la compresor sau semeringuri supape, dar ar papa ulei mult.
Odata ce ai si nivel mare in baia de ulei, inclin spre injectoarele care raman deschise. Treaba cu regenerarea care baga motorina in baie, nu-i foarte adevarata pentru un motor bun. In cazul unui motor care are injoctoare blocate pe deschis, regenerarea e normal sa apara des, odata ce motorul are amestecul atat de bogat si fumul blocheaza filtrul. 90% injectoarele.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
danieloancea a scris:PCroitoru 636 ai rezolvat cu motorul?
Se mai ridica apa?

Am rezolvat.
Cu aproximativ trei saptamîni in urma am schimbat distributia și pompa de apa.
Intre pompa de apa si blocul motor pierdea antigel ( nu a fost etansata corect), si de aici totul , a pierdut antigelul si mia fiert motorul , iar de trei zile pierd ulei pe la garnitura de la termoflot, mecanicu a spus ca sa dus garnitura din cauza temperaturi ridicate a blocului motor, de cînd mia fiert motorul.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
danieloancea a scris:PCroitoru 636 ai rezolvat cu motorul?
Se mai ridica apa?

Da am rezolvat.
Acum aproximativ trei saptamîni in urma am schimbat kitul distributie .
Mecanicul cind a schimbat pompa de apa, pe cea noua nu a etansato perfect de blocul motor, si am pierdut antigelul pe la pompa de apa. Si am ramas fara antigel si mia fiert motorul , si mi sa dus si termoflotul din cauza asta.
Nasol , alti bani alta distractie...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,637
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Si nu ai avut niciun mesaj pe BC ? Gen ,,check coolant level,, ?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata