Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am Insignia A motor a20dt, 131 cp fabricație 2012,pusa în circulație în 2013. Acum are 243000 km și nu s-a schimbat încã oringul. Mecanicul meu spune ca mai bine e sa schimb pompa de ulei completã care este între 600-950 lei,nu doar oringul. Voi ce ma sfãtuiți sa fac? Apropo folosesc ulei GM.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pompa merge fara probleme, oringul e cu problema. Ca sa schimbi pompa desfaci si distributia, trebuie sa schimbi si semeringul de pe vibrochen si manopera mai multa. Pt oring se da planetara dreapta jos si baia de ulei.
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cred ca este mai bun CASTROL-ul
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ca si ulei clar e mai bun Castrolul dar nu magnatec ci Edge sau Liquy Moli top tec 4600. Eu la asta noua am refuzat GM-ul si Opel mi-a dat voie sa folosesc Liquy Moli.
Skip ads

  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am schimbat electrovalva turbo, regulatoru presiune combustibil, dpf isi face regenerarile ok, nu inteleg de ce imi da service soon, deobicei in treapta a3a. Nu trebuie sa o calc pana in podea ci atunci cand sunt in a3a pe la 1500 rpm si apas acceleratia usor. Dupa service soon imi intra in limp mode.

Solutii?
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Urs.ar, ai depuneri in turbinã la geometria variabilã; trebuie sa o cureți. Eu pãțesc la fel. Am scos pârghia actuatorului și am observat cã acea clapã nu își poate face toatã cursa din cauza depunerilor...doar dacã o forțez, ceea ce actuatorul nu poate face. Asta mi sa întâmplat la vreo 3 sãptãmâni dupã ce ma lãsat electrovalva.🤪
Mie imi taie turbina pe la 3000, dar nu întotdeauna; adicã pot conduce si cu 140kmh fãrã probleme...și dupã ce picã, repornire motor și e ok. 🙂
  • RDumitru740

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Salutare, am o insignia 2.0 cdti, automata, 130 cai din 2014 ( facelift) 165k km. Am achizitionat-o in februarie la 158k km.
Am mers la un service imediat dupã ce am luat-o si i-am schimbat ulei, filtre, distributie, discuri, plãcute... Verificata pe tester nu a dat nicio eroare.
La un moment dat am tot vãzut în oglinda cum scoate un fum gros, alb... M-am speriat, am luat toate forumurile la citit si am înteles ca asa se face regenerarea filtrului de particule... De fiecare data când vedeam fumul în oglinda o treceam pe "manual" si încercãm sa merg cu ea peste 2000 rpm.
La începutul lunii iulie am verificat uleiul si am avut o mare surpriza, nivelul foarte crescut. Am verificat si oil life si era la 33% dupã 4k km.
Am fost la un garaj de cartier, mi-a schimbat uleiul ( tot liqui moly 4600) si am plecat în Grecia ( 1500 km dus întors)... Oil life acum Este la 60%.
Fumul tot persista, ma mir ca nu îmi cheamã altii pompierii când sunt pe la semafor... Da cu fum si la un interval de 20-30 km prin Bucuresti, chiar si pe centura când nu e aglomerat si merg întins.
Am observat ca oil life scade cu 3-4% de fiecare dacã când se opreste fumul...
Dar nici sa dau mereu la 3-4k km câte 300 lei sa schimb uleiul doar nu prea plãcut...

Ce este de fãcut? Trebuie dat jos filtrul de particule si curãtat profesional ( cu solutie în el sau fãrã), are si varianta asta din 2014 facelift probleme cu acel Oring despre care se tot pomeneste?

Multumesc anticipat,
Rãzvan
  • sadcozma

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2016 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Fum gros alb este ulei ars. La regenerare eventual (ca nu ar trebui sa scoata nimic nici atunci) scoate un fum negru, de chestii arse, in niciun caz alb. Nivel crescut de ulei inseamna ca se imbina cu un alt lichid de ajungi sa ai din 5l ulei -> 6l (vorba vine) . Eu zic ca ar trebui sa schimbi mecanicul ca pare ca sunt niste probleme serioase pe acolo (nu as putea sa iti spun ce ca nu sunt mecanic, doar ce as face eu)
Skip ads

  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Fumul alb înseamnã o problemã ce nu trebuie deloc neglijatã. Poate insemna probleme cu garnitura chiuloasa, bloc motor crãpat, pierdere lichid rãcire, pompa injecție, injectoare, etc. Cautã pe net ce înseamnã și nu mai conduce cu ea așa; cu cât o lungești mai mult cu atât vor creste și costurile reparației!
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut.
Aseara pe la ora 18.00 cînd conduceam pe o panta de vreo 3 km mia ajuns apa la 130 grade si mia fiert motoru. Afata erau 37 grade.
Mia dat aproape tot antigelu afara , iar in vasul de expansiune sa format presiune foarte mare. Am completat cu 4 litri de apa dupa ce mia aruncat antigelu
Sa fie de vina :
-temperatura de afar +37 grade cind urcam o panta
- termostatul
- garnitura chiuloasa
- paleti rupti la pompa de apa
Pareri....
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In primul rand verifica ventilatorul , daca functioneaza normal schimba termostatul. Poate ai noroc sa fie ciupita garnitura de chiulasa. Mergi la un electrician bun sa verifice ventilatorul. Bafta
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Posibil termostatul
Skip ads

  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Posibil termostatul
  • CristiNCM

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2014 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
PCroitoru636, scuze,am vrut sa scriu "poate ai noroc sa NU fie garnitura de chiulasa ciupita
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
PCroitoru 636 ai rezolvat cu motorul?
Se mai ridica apa?
  • Crysty123

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Fum alb = injectoare defecte care baga prea mult, calculator injectie dus, curea distributie sarita (vezi diagnoza), garnitura arsa (dar ar trebui sa-ti fiarba-n vasul de expansiune ) sau EGR care trage apa. Mai poate fi si turbocompresorul pe partea de etansare la compresor sau semeringuri supape, dar ar papa ulei mult.
Odata ce ai si nivel mare in baia de ulei, inclin spre injectoarele care raman deschise. Treaba cu regenerarea care baga motorina in baie, nu-i foarte adevarata pentru un motor bun. In cazul unui motor care are injoctoare blocate pe deschis, regenerarea e normal sa apara des, odata ce motorul are amestecul atat de bogat si fumul blocheaza filtrul. 90% injectoarele.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
danieloancea a scris:PCroitoru 636 ai rezolvat cu motorul?
Se mai ridica apa?

Am rezolvat.
Cu aproximativ trei saptamîni in urma am schimbat distributia și pompa de apa.
Intre pompa de apa si blocul motor pierdea antigel ( nu a fost etansata corect), si de aici totul , a pierdut antigelul si mia fiert motorul , iar de trei zile pierd ulei pe la garnitura de la termoflot, mecanicu a spus ca sa dus garnitura din cauza temperaturi ridicate a blocului motor, de cînd mia fiert motorul.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2019

  • Mesaj Privat
danieloancea a scris:PCroitoru 636 ai rezolvat cu motorul?
Se mai ridica apa?

Da am rezolvat.
Acum aproximativ trei saptamîni in urma am schimbat kitul distributie .
Mecanicul cind a schimbat pompa de apa, pe cea noua nu a etansato perfect de blocul motor, si am pierdut antigelul pe la pompa de apa. Si am ramas fara antigel si mia fiert motorul , si mi sa dus si termoflotul din cauza asta.
Nasol , alti bani alta distractie...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si nu ai avut niciun mesaj pe BC ? Gen ,,check coolant level,, ?
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2019

  • Mesaj Privat
PCroitoru 636 trebuie sã avem mare grijã la ce mecanici mergem
Si foarte important este sã deschidem capota cât mai des si sa verificãm uleiul si antigelul
2 lucruri extrem de importante
Eu le verific pe fiecare sãptãmânã
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR