Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cu placere si cand ai timp,poti sa-mi spui si eventual vin eu la tine.Imi dai adresa pe MP si telefonul...Mai stiu o astra G care face la fel,la pornire la rece.E a unei vecine si aud cand isi porneste masina dimineata (stau la parter). Smile
Skip ads

  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Ascultati aici cum face la pornire. Era mai relevant daca inregistram din fata cu capota ridicata, dar am lasat portiera deschisa si se aude si asa destul de bine. Data viitoare iau un ajutor si intregistrez direct de la motor.

Aici e o pornire dimineata, la 22 grade afara, dupa 14 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=n_qXwIZGh5o

Aici e o pornire la intoarcerea spre casa, la 33 grade afara, dupa 9 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=4EdL41P-L3g

Dimineata si mai ales cand temperatura de afara e mai scazuta, zgomotul e mai slab si parca tine mai putin. Martorul de ulei e ok cand se stinge, nu e prea tarziu?
O parere de la cei cu urechea formata? Smile
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va sslut si bine v-am gasit!
As dori sa schimb si eu distributia la o corsa c motor 1.2xep. Masina abia ce am cumparat-o ,si vreau sa mi o pun la punct cu toate cele necesare .
-Ce kit de distributie imi recomandati
-ce tip de pompa de apa recomandati .
- ce alte piese legat de distributie sa mai am pregatite
Ce trebuie sa mai tin cont , sa curat , verific odata cu schimbarea distributiei.
Va multumesc !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune kit original, il completezi cu ce mai trebuie gen suruburi+garnituri+piulite evacuare+simering.
Pompa de apa hepu este ok, trebuie neaparat trusa cale, cheie dinamometrica.
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
mariuseek a scris:Ascultati aici cum face la pornire. Era mai relevant daca inregistram din fata cu capota ridicata, dar am lasat portiera deschisa si se aude si asa destul de bine. Data viitoare iau un ajutor si intregistrez direct de la motor.

Aici e o pornire dimineata, la 22 grade afara, dupa 14 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=n_qXwIZGh5o

Aici e o pornire la intoarcerea spre casa, la 33 grade afara, dupa 9 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=4EdL41P-L3g

Dimineata si mai ales cand temperatura de afara e mai scazuta, zgomotul e mai slab si parca tine mai putin. Martorul de ulei e ok cand se stinge, nu e prea tarziu?
O parere de la cei cu urechea formata? Smile

Salut, ai rezolvat? Suna a intinzator lant uzat (pana apuca uleiul sa il impinga)...
Suna a zarnait de lant.
Multumesc!
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Georgius, nu am rezolvat nimic. Am tras cu mana de lant si e intins bine, nu se misca nici in sus si nici in laterale. Daca era intinzatorul nasol trebuia sa se miste cat de cat . Pana nu se agraveaza, nu umblu la distributie, ca in afara de treaba asta la pornire, motorul merge brici. Pe vremea asta nu se mai aude decat ceva discret daca esti carcotas. Vara cand e mai cald incepe sa se auda.
  • Atrix

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare
Se pare ca la 140000km motorul meu Z12XE da semne ca doreste a fi schimbata distributia.
Am citit tot ce e scris aici si le multumesc tuturor pentru informatii ,ma gandesc sa fac schimbarea eu, in acest sens am luat trusa calare ,chei dinamometrice ,trusa pentru pms cilindru1,goniometru..........
D-l Dan a recomandat set original inteleg dar daca mai tin masina maxim 2 ani se poate monta FEBI sau Swag.
.Seturile sunt complete si ca pret apropiat de "original".
A mai pus cineva se merita?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nici alea nu sunt complete. Decat ieftineala mai bine ceva bun. Acum masina se vinde cu 500-1000euro, depinde de stare si dotari. Stii ce faci dupa doi ani ? Nu stii ce vei face peste doua luni.
Daca o stii ca este buna si cunosti istoricul ei nu cred ca o vei vinde la pret de bicicleta, vei trage de ea pana o duci la rabla adica mai mult decat valoarea ei sau fier vechi...sau masina pentru incepatori.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am luat acum 2 ani un kit de distributie Ruville, sa o schimb la Astra H (din semnatura). Doar lantul e Ruville, restul pieselor sunt marcate GM (intinzator, patine). Il am si acum in dulap, ca mecanicul la care am fost, dupa ce a desfacut capacul culbutorilor si a vazut lantul, a zis ca mai merge, nu e o urgenta. Masina mea are acum 190.000km si eu fac 12.000km/an...poate o vand cu kit-ul de distributie separat Smile
Desigur, trebuie vazut, de la caz la caz. Noi nu stim cum se manifesta masina ta, cati km/an faci si daca are rost (pentru 2 ani) sa-l schimbi...el mai merge apoi inca peste 100.000km.
  • Atrix

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai merge deja se aude ca si când lantul freacã pe capac încerc zilele astea sa dau jos capac sa vad dacã pot sã trag de lant
Eu bãnuiesc ca nu mai lucreazã intinzatorul posibil arculet obosit sau chiar rupt.
Am sa fac o filmare când pot cu motorul cald.
Dl Dan mai aveti sursa de piese pe original?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu carui Dan te-ai adresat, ca suntem 2 Dan pe-aici Smile, dar iti spun de unde am luat eu piese, de mai multe ori si am fost foarte multumit: autoa.ro La comenzi mari, transportul era gratuit (nu stiu daca mai e)... nu fac reclama, ci doar incerc sa ajut colegii de forum. Acum, kit-ul meu pe original e 450Lei (promotie), iar SKF e 363Lei. Ambele contin si pinioanele (2 de axe+ 1vilbrochen).
In afara de asta mai ai nevoie de garnituri (vreo 3), e bine sa schimbi si semeringul de la vilbrochen, poate si pompa de apa (nu-i obligatoriu).
  • Atrix

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de info o sa comand si eu de acolo.
Skip ads

  • georulz

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! De curand am achizitionat o a 3-a Corsa cu motor Z14XEP din 2005 si m-am apucat sa schimb garnitura de chiuloasa avand compresie 8 pe pistoane. Pentru ca avea si o eroare stocata permanent P0340 am zis sa incep cu distributia sa vad daca e pusa la punct corect si am reusit sa stric complet floarea la dop-ul de la intinzator si aproape complet pe cea de la dop-ul de la vilbrochen pt cala.
Meseriasul care a lucrat inainte le-a strans cu toata setea si a facut si alte magarii gen garnituri confectionate de tabla, silicon la greu + suruburi schimbate probabil pierdute la capac distributie.
Ce solutie am sa desfac dop-ul de la vilbrochen pt cala fara sa il distrug de tot? Si daca gasesc sa il comand pe original de undeva?
Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dopd intinzator din capac il lasi in pace, mi se pare in plus.
La vibrochen se poate comanda, problema este scosul. In loc de T55 incearca sa bati o stelata in 12 dar cu motorul pe masina nu vad cum.
Ca sa nu folosesti cala vibrochen montezi fulia si ai o taietura pe ea care bate pe semnul de pe capac, eroarea este infima.
  • georulz

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu Multumesc pentru raspuns. Am gasit codul pt dopul de la vilbrochen si il las aici poate mai da si altcineva de problema mea: 11099231 e vreo 29 de lei.
O sa dau jos galeria de evacuare si o sa incerc sa bat un bit stelat acolo daca am loc altfel incalzesc si il iau la dalta.

Am mai schimbat la o alta Corsa garnitura de la capac distributie si am observat ca butucul fuliei avea loc de rotire cam 4-5 grade pe vilbrochen, iar atunci cand am strans fulia desi nu e recomandat sa strangi ajutandu-te de cala, ea s-a miscat spre dreapta chiar daca eu l-am pus in dreptul semnului.
De aceea mi-as dori neaparat sa pun cala jos avand in vedere ca masina avea si eroare P0340.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bate un bit stelat in 12 si sudeaza de dop.
  • georulz

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat pana la urma tot cu torxul de 55 batut cu ciocanul, incalzita foarte bine zona si ajutat de un cleste mox, asta dupa ce am dat blocul complet jos pt ca, chiulasa era deja data si practic ma mai opreau electromotorul si cateva suruburi la cutie.

Cu sudura o sa fac la cel de la intinzator care are floarea dusa complet pt ca imi sta pe creier sa stiu surubul ala dus Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa l in pace, eu la ala nu umblu niciofata si am facut muuulte distributii.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
În urmã cu aproximativ 1 lunã am schimbat distributia si pompa lichid rãcire.Dacã zgomotul de diesel a dispãrut si putere motorului a crescut, nemultumirea mea vine de la alt aspect observat în perioada de timp care s-a scurs dupã aceastã interventie.
Respectiv,dacã înainte de schimbat distributia , când rulam pe distante lungi cu vitezã constantã de 100 km/h motorul afuma discret teava de esapament , acum fenomenul de afumare intensã al tevii de esapament se manifestã cînd rulez pe distante lungi cu viteza constantã de 70 km/h aspect care nu se întâmpla anterior.
Totodatã, se manifestã un consum mai crescut de benzinã cu 0,3-0,5 litri/% fatã de consumul dinainte schimbãrii distributiei.
Consider cã arderea carburantului în motor, nu se mai face corect.
Deocamdatã nu am martori aprinsi în bord dar cred cã nu o sã mai dureze mult ,,sã-mi facã cu ochiul,,.
Ralantiul este ca si înainte la 700 rot/min.
Cu ce as fi gresit când am schimbat distributia ?
Ce nu am pus cum trebuia ?
Ce ar mai fi de fãcut ?Mai trebuie reglat ceva ?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca nu a fost totul ok., ar fi posibil sa traga ceva aer fals insa
suficient de putin astfel incat sa genereze cod eroare ? Tipul de ulei folosit este
acelasi ca cel de dinainte schimbarii ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR