- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 304 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Aici e o pornire dimineata, la 22 grade afara, dupa 14 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=n_qXwIZGh5o
Aici e o pornire la intoarcerea spre casa, la 33 grade afara, dupa 9 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=4EdL41P-L3g
Dimineata si mai ales cand temperatura de afara e mai scazuta, zgomotul e mai slab si parca tine mai putin. Martorul de ulei e ok cand se stinge, nu e prea tarziu?
O parere de la cei cu urechea formata? 😊
- gabiopel
- *******
- 5,411 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,411
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
As dori sa schimb si eu distributia la o corsa c motor 1.2xep. Masina abia ce am cumparat-o ,si vreau sa mi o pun la punct cu toate cele necesare .
-Ce kit de distributie imi recomandati
-ce tip de pompa de apa recomandati .
- ce alte piese legat de distributie sa mai am pregatite
Ce trebuie sa mai tin cont , sa curat , verific odata cu schimbarea distributiei.
Va multumesc !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Aici e o pornire dimineata, la 22 grade afara, dupa 14 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=n_qXwIZGh5o
Aici e o pornire la intoarcerea spre casa, la 33 grade afara, dupa 9 ore de stationare:
http://www.youtube.com/watch?v=4EdL41P-L3g
Dimineata si mai ales cand temperatura de afara e mai scazuta, zgomotul e mai slab si parca tine mai putin. Martorul de ulei e ok cand se stinge, nu e prea tarziu?
O parere de la cei cu urechea formata? 😊
Salut, ai rezolvat? Suna a intinzator lant uzat (pana apuca uleiul sa il impinga)...
Suna a zarnait de lant.
Multumesc!
- mariuseek
- **
- 304 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Se pare ca la 140000km motorul meu Z12XE da semne ca doreste a fi schimbata distributia.
Am citit tot ce e scris aici si le multumesc tuturor pentru informatii ,ma gandesc sa fac schimbarea eu, in acest sens am luat trusa calare ,chei dinamometrice ,trusa pentru pms cilindru1,goniometru..........
D-l Dan a recomandat set original inteleg dar daca mai tin masina maxim 2 ani se poate monta FEBI sau Swag.
.Seturile sunt complete si ca pret apropiat de "original".
A mai pus cineva se merita?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca o stii ca este buna si cunosti istoricul ei nu cred ca o vei vinde la pret de bicicleta, vei trage de ea pana o duci la rabla adica mai mult decat valoarea ei sau fier vechi...sau masina pentru incepatori.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Desigur, trebuie vazut, de la caz la caz. Noi nu stim cum se manifesta masina ta, cati km/an faci si daca are rost (pentru 2 ani) sa-l schimbi...el mai merge apoi inca peste 100.000km.
Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu bãnuiesc ca nu mai lucreazã intinzatorul posibil arculet obosit sau chiar rupt.
Am sa fac o filmare când pot cu motorul cald.
Dl Dan mai aveti sursa de piese pe original?
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
In afara de asta mai ai nevoie de garnituri (vreo 3), e bine sa schimbi si semeringul de la vilbrochen, poate si pompa de apa (nu-i obligatoriu).
Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Meseriasul care a lucrat inainte le-a strans cu toata setea si a facut si alte magarii gen garnituri confectionate de tabla, silicon la greu + suruburi schimbate probabil pierdute la capac distributie.
Ce solutie am sa desfac dop-ul de la vilbrochen pt cala fara sa il distrug de tot? Si daca gasesc sa il comand pe original de undeva?
Multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La vibrochen se poate comanda, problema este scosul. In loc de T55 incearca sa bati o stelata in 12 dar cu motorul pe masina nu vad cum.
Ca sa nu folosesti cala vibrochen montezi fulia si ai o taietura pe ea care bate pe semnul de pe capac, eroarea este infima.
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
O sa dau jos galeria de evacuare si o sa incerc sa bat un bit stelat acolo daca am loc altfel incalzesc si il iau la dalta.
Am mai schimbat la o alta Corsa garnitura de la capac distributie si am observat ca butucul fuliei avea loc de rotire cam 4-5 grade pe vilbrochen, iar atunci cand am strans fulia desi nu e recomandat sa strangi ajutandu-te de cala, ea s-a miscat spre dreapta chiar daca eu l-am pus in dreptul semnului.
De aceea mi-as dori neaparat sa pun cala jos avand in vedere ca masina avea si eroare P0340.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
georulz
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Cu sudura o sa fac la cel de la intinzator care are floarea dusa complet pt ca imi sta pe creier sa stiu surubul ala dus 😃
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
În urmã cu aproximativ 1 lunã am schimbat distributia si pompa lichid rãcire.Dacã zgomotul de diesel a dispãrut si putere motorului a crescut, nemultumirea mea vine de la alt aspect observat în perioada de timp care s-a scurs dupã aceastã interventie.
Respectiv,dacã înainte de schimbat distributia , când rulam pe distante lungi cu vitezã constantã de 100 km/h motorul afuma discret teava de esapament , acum fenomenul de afumare intensã al tevii de esapament se manifestã cînd rulez pe distante lungi cu viteza constantã de 70 km/h aspect care nu se întâmpla anterior.
Totodatã, se manifestã un consum mai crescut de benzinã cu 0,3-0,5 litri/% fatã de consumul dinainte schimbãrii distributiei.
Consider cã arderea carburantului în motor, nu se mai face corect.
Deocamdatã nu am martori aprinsi în bord dar cred cã nu o sã mai dureze mult ,,sã-mi facã cu ochiul,,.
Ralantiul este ca si înainte la 700 rot/min.
Cu ce as fi gresit când am schimbat distributia ?
Ce nu am pus cum trebuia ?
Ce ar mai fi de fãcut ?Mai trebuie reglat ceva ?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat