Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Cand zic din Germania ma refer deja aduse, fara sa trebuiasca sa ma complic cu platforma, licitatii etc. Spre exemplu cea din linkul de mai sus https://www.autovit.ro/anunt...a-h-ID7GyJ1n.html are 113.640 km. Bine, asta daca sunt reali. Dar mi se pare foarte bine intretinuta si o oferta destul de buna.

Ca motorizari sincer incerc doar sa evit motoarele care sunt cunoscute ca fiind problematice, e cam tot ce ma intereseaza. Spre exemplu, am citit pe aici ca sunt de evitat masinile cu filtru de particule, cele in 6 trepte, volanta dubla(cred) etc. Sunt ok cu un consum urban de 6-7-8%, ma intereseaza cel mai mult sa nu imi faca probleme motorul si sa trebuiasca sa o tin numai prin service-uri. Multi ziceau ca 1.6 twinport ar fi cel mai ok. Ca si idee, nu o sa folosesc masina la ore de varf, sa fac naveta sau nimic de genul. Strict sa ma plimb prin oras si in afara lui ca si activitate recreativa.

Intreb despre motorizare pentru ca am vazut multa lume care se plange, multa luma care zice ca unele motoare specifice sunt problematice. Nu stiu daca sunt doar pareri sau zvonuri, de aceea si vreau sa ma documentez mai bine.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Unele motoare au probleme deoarece sunt dizel ce nu vad extern niciodata. Eu am schimbat primul ambreiaj la 270 000 si cutia nu a fost desfacuta niciodata, turbo este originala din cate stiu eu si pana acum s-a invartit fara probleme 304k km, este adevarat ca eu fac drumuri medii lungi si foarte lungi. Eu ce iti ziceam cu licitatiile era exemplu sa faci comparatie la ce preturi se gasesc masini in mintile lor si nu manarite cu ulei 20wxx sa nu se vada pe esapament...
  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2019

  • Mesaj Privat
E bine de stiut, probabil o sa merg pe benzina. M-am uitat nitel pe mobile.de si comparat cu preturile de pe la noi, intr-adevar nu prea vad cum si-ar scoate banii acesti vanzatori cu masinile aduse din Germania, cumparate din autohaus- asa cum zice tipul cu anuntul de mai sus.

Cand vreau sa verific o masina, sa ma duc cu ea direct la reprezentanta Opel sau la un service? Nu stiu mai exact ce ar trebui sa prezinte proprietarul/vanzatorul in materie de acte ca sa fie cat mai de incredere.. Nu ma pricep deloc, deloc la masini asa ca nici macar nu stiu de unde sa incep. Merci!
  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Sunt cumva structurate undeva toate informatiile astea de prima achizitie? In linii mari ma refer. Am citit pe acest thread pana m-am luat cu mainile de cap. Sunt informatii bune, dar foarte imprastiate si cateodata chiar contradictorii.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie sa citesti si sa rasfoiesti...
  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Da, o sa citesc in continuare pana la refuz, dar fiind si total atehnic cand vine vorba de masini imi e si destul de greu sa inteleg. Merci!
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
La bugetul ala nu cred ca gasesti un H in mintile lui. Mai degraba un G din ultimii ani de fabricatie, 2008-2009, z14xep, z16xep.
H-ul dinainte de 2007 a avut multe treburi nerezolvate din fabrica, care pot fi destul de costisitoare de reparat. Parerea mea, cu cat mai nou, cu atat mai bine.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@patrocle27
Masina din link arata bine,pacat ca nu are climatronic...are AC simplu (normal).In schimb,are pilot automat,proiectoare de cata,comenzi la volan si are pe consola,(sus sub display) 4 butoane,care nu stiu ce fac,ca a mea are doar 1 (inchis/deschis usile).
Daca nu vrei putere mare,eu ti-as recomanda una ca a mea (din semnatura) cu motor de 1.4...90CP,distributie pe lant...Dar si distributia pe curea (la 1.6),daca o schimbi,te mai duce peste 60.000km (daca mai tii masina atata Smile
Skip ads

  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2019

  • Mesaj Privat
MihaiGSM a scris:La bugetul ala nu cred ca gasesti un H in mintile lui. Mai degraba un G din ultimii ani de fabricatie, 2008-2009, z14xep, z16xep.
H-ul dinainte de 2007 a avut multe treburi nerezolvate din fabrica, care pot fi destul de costisitoare de reparat. Parerea mea, cu cat mai nou, cu atat mai bine.


Am inteles, fix lucruri de genul vreau sa le stiu. M-am uitat la astra H dupa 2007, dar sar cu 1000 euro peste bugetul meu. Poate o sa mai strang niste bani si o sa astept. Ce fel de probleme au avut cele de dinainte de 2007? Ca si idee generala ma refer.
  • patrocle27

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2019

  • Mesaj Privat
danpet a scris:@patrocle27
Masina din link arata bine,pacat ca nu are climatronic...are AC simplu (normal).In schimb,are pilot automat,proiectoare de cata,comenzi la volan si are pe consola,(sus sub display) 4 butoane,care nu stiu ce fac,ca a mea are doar 1 (inchis/deschis usile).
Daca nu vrei putere mare,eu ti-as recomanda una ca a mea (din semnatura) cu motor de 1.4...90CP,distributie pe lant...Dar si distributia pe curea (la 1.6),daca o schimbi,te mai duce peste 60.000km (daca mai tii masina atata Smile


Ah, nu observasem ca nu are climatronic, mi-a furat ochii la cat de bine arata. Da, e destul de dotata, mai putin climatronic. Kilometri cam putini, in 14 ani doar 113.640 km. Tipul a zis ca el le cumpara din autohausuri. Se duce, cumpara mai multe, negociaza pretul, le aduce pe platforma.

Ati avut problemele "clasice" cu ea? Avand in vedere ca e din 2006. Nu vreau cine stie ce putere, sincer ma gandeam sa merg pe un 1.6. Mi se pare cel mai "echilibrat". Citeam acum despre distributii si inteleg ca pentru daune minime(in caz ca se rupe cureaua sau lantul) motorul trebuie sa fie fara interferenta. La Opel Astra H motoarele sunt asa? Sau difera de la motor la motor?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si mie mi se par prea putini km...A mea,din 2006,luata de la reprezentanta din Bucuresti,a avut numai proprietari romani si are 180.000km...Kilometrajul a fost dat inapoi cu 85.000km.Cand am luat-o eu,arata 70.000 si avea reali 155.000km (nu m-a deranjat).
Problema clasica,cu CIM...nu merge claxonul,cu luminile aprinse...de 3 ani de cand am luat-o...Mi-a fost lene sa desfac volanul ca sa remediez problema,in ciuda faptului ca ma pricep si stiu ce trebuie facut...merg asa cu ea Smile...I-am schimbat EGR-ul,cu unul SH (din dezmembrari=100Lei),dar masina mergea si cu cel defect,dar cu becul aprins in bord.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
patrocle27 a scris:
MihaiGSM a scris:La bugetul ala nu cred ca gasesti un H in mintile lui. Mai degraba un G din ultimii ani de fabricatie, 2008-2009, z14xep, z16xep.
H-ul dinainte de 2007 a avut multe treburi nerezolvate din fabrica, care pot fi destul de costisitoare de reparat. Parerea mea, cu cat mai nou, cu atat mai bine.


Am inteles, fix lucruri de genul vreau sa le stiu. M-am uitat la astra H dupa 2007, dar sar cu 1000 euro peste bugetul meu. Poate o sa mai strang niste bani si o sa astept. Ce fel de probleme au avut cele de dinainte de 2007? Ca si idee generala ma refer.


Problemele ptr H-urile <2007 sunt dezbatute pe forum: CIM, la z16xep supapa din capacul culbutorilor si probleme cu consumul de ulei la kilometraj mare, egr, clapete twinport, compresor AC. Dupa 2007 s-au mai remediat odata cu introducerea z16xer si 2010 cu A16xer, dar si aici au aparut alte prb cu motoarele, ce-i drept mai minore.

Asa ca eu tot pe un astra G din 2008-2009 as merge. Ai avea sansa sa iei o masina de provenienta RO, cu km reali, cu eventuale prb de fabricatie rezolvate.
Daca nu, mai astepti sa mai pui 1000/2000 si iei un z16xer/a16xer/Z18xer sau de ce nu un z14xep cu km putini.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Z14xep existã și pe G și pe H. De ce aș lua G,care e model mai vechi?...sigur, poți gãsi o Astra G in stare mai bunã decât o altã astraH,dar...ai de unde alege.
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pentru ca..... un G din 2008-2009 este ~2000-2500€, si foarte probabil de gasit cu km ok, pe cand un H din 2009 e vreo 3500-4000€.
Eu am facut o analiza strict legata de buget si ce ar fi mai rentabil sa iti cumperi de banii aia.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema asta. Am vrut un Astra G 1.7cdti [2003-2009] EURO4 dar cele pâna în 2004 sunt deja cu tabla ,,praf,, iar cele din [2006-2009] inca nu sunt la vanzare (si nici nu vor fi, inca merg si daca le scot la vanzare proprietarii nu iau mai nimic pe ele ca sunt model vechi - deci nu are niciun rost ca sa le vanda).
Asa ca am luat un H 1.7cdti din 2005 EURO4 si desi stiam faptul ca Astra G 1.7cdti înca e o masina ce tine cu casa... o masina aproape problem-free in comparatie cu Astra H 1.7cdti [2004-2007], deja am constatat pe pielea mea ca aveam dreptate Smile.

Singurul castig la H este tabla galvanizata ,,mai inteligent,, decat tabla galvanizata care exista pe Astra G.
In rest , doar neajunsuri... mai mici sau mai mari.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se stie ca Astra H Diesel cam au probleme...Nu acelasi lucru se intampla la cele pe benzina Smile...Oricum,tendita pe plan global (sau macar european) e de renuntare la Diesel.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Renuntare la diesel dar ia sa vezi ce frumos un H pe benzina este mai scump cu 1000 si ceva de euro comparativ cu un h diesel. Ce inseamna asta? Opel benzinar la 2600 de euro? Niciodata. Bine, eu l-am cumparat pe al meu la acei bani dar s-au adaugat transportul, inmatriculatul, numerele rosii si masina a venit cu clima defecta. In teorie ii lipsesc 3 oring-uri si ar fi buna dar la cat de des circula in soare la ora 3(adica spre deloc) momentan nu se cere.
Deci vrei benzinar? Te pregatesti de 3-4000 pentru una sanatoasa
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai de ce nu actualizezi datele,sa stim si noi ce masina "noua" ti-ai luat? Smile...Inseamna ca eu am avut noroc,ca am luat-o cu 2600E...e drept,acum 3 ani(decembrie),cu climatronic perfect functional,pe care...n-am putut sa-l probez la cumparare,ca erau minus grade afara,l-am crezut pe vanzator ca merge (nu i-am facut nimic pana acum),dar cu alte fleacuri care i-au scazut pretul si pe care le-am reparat singur,de la dezmembrari...si am luat-o inmatriculata,din Sibiu,am pastrat numerele. M-a costat doar certificatul de inmatriculare pe numele meu...vreo 40 Lei,fara RAR si alte complicatii cum am patit cu Corsa,la care m-a costat inca 600E doar s-o inmatriculez Smile
Apropo de Corsa (din semnatura),ma gandesc s-o dau,desi o mai folosesc inca (ITP facut in mai 2019).
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Datele sunt actualizate. Masina are jurnal. Desigur, masina i-am cumparat-o mamei dar o folosesc si eu cand vreau sa ma fatai din stanga in dreapta prin oras si imi este lene sa conduc. De ce zic de lene? Pentru ca este automata(hidramata AF-17) Very Happy si a fost acceptabila ca pret. Eu am iesit pe la 3000 de euro cu ea inmatriculata. Bonus reparatii curente: revizii+bujii, placute fata-spate, o garnitura capac tacheti(ce a trebuit sa ii pun silicon anul acesta acasa ca deh, mecanici), multi litri de ulei la CV, protectie termica evacuare OEM 110 lei, un curatat CIM acasa, instalatie de GPL landi renzo. Momentan nu am schimbat nimic la directie si nici la distributie+accesorii,i nici nu voi schimba in viitorul apropiat desi telescoapele pe spate vad ca au inceput sa curga, nici o problema, dezmembrari la bani putini. Momentan masina se prezinta bine, 146k km si motorul este beton, trece itp fara probleme pe partea de noxe
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Renuntarea la diesel o sa vina ,,la pachet cu renuntarea la benzina. Se va merge doar pe electric.

Si ca sa fiu eu Toma Necredinciosu' va spun cu mana pe inima ca eu voi fi ultimul care voi renunta la diesel.
Se vor gasi alternative pentru cei ce vor sa continue cu diesel-ul (acolo unde exista vointa apare si calea).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR