Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
ieri am reusit sa demontez electrovalva turbo, e mai simplu decat ma asteptam, am gasit ceva pamant in sita ei, am curatat-o bine si tot iau limp mode pe la 2500rpm cu tr4, am incercat sa demontez MAP dar nu am reusit deoarece surubul de prindere care se desface cu torx s-a rotunjit. Am incercat sa il scot cu o surubelnita de impact si nu stiu daca e coincidenta sau nu, dar dupa ce am abandonat ideea de al scoate afara, masina nu a mai vrut sa porneasca, invartea motorul si atat, intr-un final cu spray de pornire a pornit in 2 pistoane si dupa si-a revenit. Credeti ca pompa de inalta a avut de suferit datorita batailor in MAP?
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Egr -ul l-ai curatat vreodata ?
Nu stiu de ce ai suruburi torx la map ,eu am hexagonale cu cap de 10.
Nu cred ca nu a pornit din cauza ca ai batut in suruburile senzorului map.Poate cand ai umblat la electrovalva s-a intamplat ceva de nu a pornit.
Ai grija cu spraiul de pornire ,sa nu rupi vibrochenul ,nu prea e indicat.
Si totusi la limp mode nu ai generata eroare si martor aprins in bord?
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
EGR e curat, nu are niciun fel de depunere, in galeria de admisie nu am umblat ca e mai dificil. la demontarea electrovalvei nu am umblat nicaieri ce ar putea afecta pornirea, am scos doar mufa din ea si cele 2 furtunase.
Cand iau limp mode se aprinde masina cu cheia si eroare am P0234 overboost condition
  • cip33

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va salut ! Am un Opel Astra H 2004 motor 1,7 z17dth 100 CP și am aceiași problema cu eroarea P0234 Overboost ! Am reconditionat de curând turbina la aproape 200 mii km ! Turbina șuera ca o sirena de poliție de când am cumpãrat mașina. Am avut douã coduri de erori P105 și P0234 inainte de recondiționare și doar una mai persista acum dupã recondiționare, cea cu Overboost...cu simptomatica specificatã și de voi...nu se tureaza peste 3000 tot/min odatã ce apare eroarea in bord! Mâine îmi sosește electrovalva turbo nouã și o sã o schimb la service! Am sa revin cu detalii dupã ce o scimb dar, sunt 99% sigur cã ea este de vina. Bineînțeles am fost la un mecanic experimentat și am bãgat masina pe tester... concluzia a fost cã totul merge ca uns...mi-a șters eroarea din ECU dar eroare a reapãrut .
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,539
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La electrovalva ma gandeam..posibil sa diminueze si suieratul
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
ce fel de P0234 ai? 5A sau 5B? negative inseamna presiune prea mare si positive inseamna lipsa presiune.
  • cip33

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
P0234 Overboost deviație negativã !
  • gogu1989

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2017

  • Mesaj Privat
ai incercat sa faci vacuum cu gura cu un alt furtum sa vezi daca culiseaza usor tija de la geometrie?
Skip ads

  • cip33

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu am incercat treaba cu furtunul ! Deja comandasem și azi am și schimbat piesa ! Trebuie sa specific cã șuiera turbina foarte tare înainte de rectificare ! Acum dupã reconditionare facea ca o urlãturã care se auzea când accelerai. Prima îmbunãtãțire dupã ce am schimbat electrovalva...nu mai urla deloc turbina și se comportã destul de bine deocamdatã ! Am șters din ECU eroarea P0234 și sunt în probe !
  • cip33

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am revenit cu vesti ! Dupa ce am reconditionat turbina si am schimbat electrovalva turbo parca este alta masina...merge de rupe pamantul! Totusi cand porensc masina, daca accelerez imediat dupa ce am pornit si amfacut 100-200de metri, se aprinde iar masina cu cheita si imi da doua erori P0500 si P0234. Ma gandesc sa curat senzorul MAP si sa ma duc la un prieten mecanic sa ma ajute sa curat EGR-ul si clapeta de acceleratie. Trebuie sa specific faptul ca, atunci cand mecanicii au dat jos turbosuflanta ca sa o duc la reconditionat mi-au rupt suportul de pe carcasa de care se agata tija, astfel ca a trebuit sa schimb si carcasa turbosuflantei si cred ca este posibil ca tija sa agate (sa fie gripata) la pornire de pe loc. Oricum dupa cum merge acum masina sunt sigur ca a fost de vina si electrovalva turbo deoarece nu se infigea asa inainte sa o schimb. Daca aveti vreun sfat cu privire la cele doua erori va rog sa mi-l impartasiti ! Multumesc si va doresc o zi buna !
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
@cip33, se poate un cod pentru electrovalva inlocuita? Am problema identica cu eroare 02345 overboost. Mersi
  • cip33

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce cod sa îti dau dar poate te ajutã pozele cu codurile de pe cutia in care era ambalatã electrovalva nouã:

Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
A ajutat, am gasit codul 7.03088 de pe eticheta pe site-uri de piese auto.
Mersi.
  • NZamfir

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut îmi poți spune și mie unde se aflã poziționatã Electrovalva și dacã este greu de dat jos mulțumesc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Aici se vb.despre motorul 1,7 , tu vad ca ai 1,9 ,nu prea sunt la fel .Electrvalva turbo la 1,7 este pozitionata in spatele motorului ,in partea de jos ,pe motor , la 1,9 nu stiu ,probabil tot pe acolo , o vezi mai bine pe sub masina.
  • NZamfir

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2018

  • Mesaj Privat
OK multumesc
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
In sfarsit am schimbat si eu electrovalva turbo.
Am scapat de doua probleme, poate intereseaza pe cineva:
- Eroarea ECN 02345A, de regula imi aparea pe autostrada la viteze peste 130-140km/h, se manifesta prin martor „check engine„ aprins si limitare la 3000 rpm / 140km/h.
- Fum negru excesiv la plecarea de pe loc si accelerari mai puternice.
  • zaliviu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Mihai.p am si eu aceaste probleme descrise de tine:
-Eroarea ECN 02345A, de regula imi aparea pe autostrada la viteze peste 130-140km/h, se manifesta prin martor „check engine„ aprins si limitare la 3000 rpm / 140km/h.
- Fum negru excesiv la plecarea de pe loc si accelerari mai puternice.
Crezi ca este necesar sa schimb electrovalva turbo ( 7.03088.01.0) ?
Exista marci mai bune, mai slabe? Vad o oferta cu 211 lei pe ePiesa, Metzger sau Pierburg...https://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=7.03088.01.0
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Scoate-o de pe masina si incearca sa o demontezi si sa o cureti putin , nu prea pica , decat mizerie , praf ,
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Zaliviu, nu stiu daca este necesar sa o schimbi, asta iti poate spune cu siguranta doar un mecanic bun dupa ce vede si testeaza masina ta.
La mine s-au rezolvat problemele de mai sus prin schimbarea electrovalvei, la recomandarea mecanicului meu dupa ce mi-a testat circuitul de vacuum si a verificat functionarea turbinei.
Daca tot cheltui o caciula de bani, parerea mea mergi pe Pierburg.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR