DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
bogodan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 z20dht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- IVasile488
- *
- 2 mesaje
- din 19 Nov 2018
IVasile488
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2018
- Mesaj Privat
We asked AA technical specialist Vanessa Guyll to explain the issue. She told us: “David's Vectra uses a complex dual-mass flywheel. These smooth out the vibrations from modern, powerful diesel engines. They're not as reliable as solid flywheels, but should last at least four to five years.”28 mar. 2012
Asta este parerea celor priceputi in astfel de probleme...deci intr-un final odata la 4ani trebuie schimbati cuzineti si volanta...odata cu oringul...buclucas...
Asta este parerea celor priceputi in astfel de probleme...deci intr-un final odata la 4ani trebuie schimbati cuzineti si volanta...odata cu oringul...buclucas...
saimarica
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Nu vreau sa deranjez pe nimeni, dar am nevoie de o recomandare pt. a cumpara o Insignia sh.
Zilele astea renunt la Astra H 2005 cumparata in 2009 din Olanda , avea 91000 km, iar in cei 10 ani am facut maxim 70000 km, stiu este foarte putin.
Mentionez faptul ca, folosesc mai mult masina de servici.
Multumesc frumos.
Nu vreau sa deranjez pe nimeni, dar am nevoie de o recomandare pt. a cumpara o Insignia sh.
Zilele astea renunt la Astra H 2005 cumparata in 2009 din Olanda , avea 91000 km, iar in cei 10 ani am facut maxim 70000 km, stiu este foarte putin.
Mentionez faptul ca, folosesc mai mult masina de servici.
Multumesc frumos.
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
saimarica
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,539 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,539
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
vutzu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2009
- Mesaj Privat
[quote="mos_craciun22"]
Si mi-a cazut dupa 60.000 a doua oara
DDorynetz a scris:O fi fost prost montat...
Eu l-am schimbat in Ianuarie la Frontal și am deja 35000 km fãcuți. 🤪[/quote
La 2 ani dupã ce am schimbat oringul a început sa facã urat motorul și la demontare s-a vãzut uzura la cuzineți și arbore motor. Și am fãcut și eu in jur de 30000km.
Eu l-am schimbat in Ianuarie la Frontal și am deja 35000 km fãcuți. 🤪[/quote
La 2 ani dupã ce am schimbat oringul a început sa facã urat motorul și la demontare s-a vãzut uzura la cuzineți și arbore motor. Și am fãcut și eu in jur de 30000km.
Si mi-a cazut dupa 60.000 a doua oara
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Si eu care aveam de gând sa schimb Vectra mea cu o Insignia.Imi place enorm ca design exterior,interior.Poți alege si varianta 4x4 si multe dotãri interesante(bixenon adaptiv,amortizoare adaptive,samd)dar cu motorizarea asta au dat-o gres(nr.2.0cdti)si 1.6 cdti are concepția aia cu lanțul de distribuție spre cutie si e nevoie sa demontezi tot motorul..si in functie de felul in care se merge cu ea,sunt modele cu distributie schimbatã si la 160 de mii.O sa rãmân la Vectra mea cât imi mai permite legislatia(de,euro 4 diesel).
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
IVasile488 a scris:We asked AA technical specialist Vanessa Guyll to explain the issue. She told us: “David's Vectra uses a complex dual-mass flywheel. These smooth out the vibrations from modern, powerful diesel engines. They're not as reliable as solid flywheels, but should last at least four to five years.”28 mar. 2012
Asta este parerea celor priceputi in astfel de probleme...deci intr-un final odata la 4ani trebuie schimbati cuzineti si volanta...odata cu oringul...buclucas...
Asta este parerea celor priceputi in astfel de probleme...deci intr-un final odata la 4ani trebuie schimbati cuzineti si volanta...odata cu oringul...buclucas...
Vectra....nu e o diferenta?
Jeanjean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2010 2. 0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut grup
As avea nevoie de niște informații/îndrumãri în legãturã cu repararea motorului gripat de insignia. Este pe undeva vreo lista cu service-uri sau garaje de încredere unde se poate "reînvia" motorul ca sã zic asa!?
Nu știu ce s-a întâmplat în el, dar cel mai probabil același chestie cu ungerea și griparea cuzinetilor.
M-am uitat pe aici, dar nu am gãsit nimic concret unde se poate repara.
V-aș fi recunoscãtor pentru orice informație.
O zi faina
As avea nevoie de niște informații/îndrumãri în legãturã cu repararea motorului gripat de insignia. Este pe undeva vreo lista cu service-uri sau garaje de încredere unde se poate "reînvia" motorul ca sã zic asa!?
Nu știu ce s-a întâmplat în el, dar cel mai probabil același chestie cu ungerea și griparea cuzinetilor.
M-am uitat pe aici, dar nu am gãsit nimic concret unde se poate repara.
V-aș fi recunoscãtor pentru orice informație.
O zi faina
- danieloancea
- *
- 26 mesaje
- din 13 Mai 2019
- Insignia 2014
- Bucuresti
danieloancea
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2019
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Jeanjean
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2010 2. 0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut
Mersi Ionut pentru info
Mașina are în jur de 292kkm.
Uleiul l-am schimbat numai la opel și bãgau 5w30 dexos2 Longlife, alternau între mobil 1 și GM.
O ringul nu l-am schimbat pentru ca nu a dat nici o eroare, doar în 2 dimineți când a fost mai rece a apãrut pe display pentru o secundã, ca e presiunea prea mica(și nici nu am știut de problema asta, abia acum citind pe aici, am aflat🙄).
M-am gândit ca e oarecum normal la ce km are și dacã era ceva mai grav ar fi trebuit sa aparã de fiacare datã când porneam sau sa tina mai mult pe display. În schimb cu aproximativ o luna în urma parca se auzea un sunet ciudat la motor, ca o bãtaie, dar foarte finã.
Mersi Ionut pentru info
Mașina are în jur de 292kkm.
Uleiul l-am schimbat numai la opel și bãgau 5w30 dexos2 Longlife, alternau între mobil 1 și GM.
O ringul nu l-am schimbat pentru ca nu a dat nici o eroare, doar în 2 dimineți când a fost mai rece a apãrut pe display pentru o secundã, ca e presiunea prea mica(și nici nu am știut de problema asta, abia acum citind pe aici, am aflat🙄).
M-am gândit ca e oarecum normal la ce km are și dacã era ceva mai grav ar fi trebuit sa aparã de fiacare datã când porneam sau sa tina mai mult pe display. În schimb cu aproximativ o luna în urma parca se auzea un sunet ciudat la motor, ca o bãtaie, dar foarte finã.
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Acea bataie metalica era de la cuzineti. Daca citeai forumul mai demult poate aveai norocul sa schimbi oringul si verificai cuzinetii si daca era ok mai mergeai cu motorul vreo 100 de mii. Fosta mea Insignia avea 400 de mii de km cand a inceput uzura la palierul nr 3 si ar fi putut fi salvat motorul, dar mecanicul care a umblat si-a batut joc si a mai mers doar 100 de km si a picat motorul.
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Eu sa am acest motor de 2l diesel pe masina (Insignia, Astra) mi-as monta de urgenta un ceas indicator de presiune ulei (ceva aftermarket, gen RaidHP sau ce se mai gaseste pe piata). De ceva timp ma gandesc chiar sa-mi montez unul la masina actuala, nu e scump si e bine sa-l ai acolo, in opinia mea presiunea de ulei e un parametru care ar trebui monitorizat periodic.
Presiunea de ulei este cel mai important parametru de monitorizat la un motor ,exista sisteme americane de ungere cu pompa electrica actionata cateva secunde la punerea contactului ,este cam la fel cu cele militare pornirea se face deja in presiune ,avand in vedere ca aprox 60% din uzura este datorata pornirii pare o investitie rentabila.
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Intodeauna dimineata , nu porniti direct motorul , mai ales cind vine frigul.
Puneti contactul si invirtiti motorul de citeva ori timp de o secunda ca acesta sa nu porneasca.
Faceti acest lucru de 2 , 3 ori si apoi porniti motorul.
Conteaza acest lucru , pompa de ulei face presiune si componentele motorului au ungerea facuta la pornirea la rece.
Pe parcursul zilei nu mai trebuie facut acest lucru.
Filmul ( pelicula) de ulei se pastreaza pe componentele motorului.
Succes la un milion de km si tot atitea porniri. porniri.
Puneti contactul si invirtiti motorul de citeva ori timp de o secunda ca acesta sa nu porneasca.
Faceti acest lucru de 2 , 3 ori si apoi porniti motorul.
Conteaza acest lucru , pompa de ulei face presiune si componentele motorului au ungerea facuta la pornirea la rece.
Pe parcursul zilei nu mai trebuie facut acest lucru.
Filmul ( pelicula) de ulei se pastreaza pe componentele motorului.
Succes la un milion de km si tot atitea porniri. porniri.
- PCroitoru636
- *
- 28 mesaje
- din 18 Jan 2019
PCroitoru636
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2019
- Mesaj Privat
Intodeauna dimineata , nu porniti direct motorul , mai ales cind vine frigul.
Puneti contactul si invirtiti motorul de citeva ori timp de o secunda ca acesta sa nu porneasca.
Faceti acest lucru de 2 , 3 ori si apoi porniti motorul.
Conteaza acest lucru , pompa de ulei face presiune si componentele motorului au ungerea facuta la pornirea la rece.
Pe parcursul zilei nu mai trebuie facut acest lucru.
Filmul ( pelicula) de ulei se pastreaza pe componentele motorului.
Succes la un milion de km si tot atitea porniri. porniri.
Puneti contactul si invirtiti motorul de citeva ori timp de o secunda ca acesta sa nu porneasca.
Faceti acest lucru de 2 , 3 ori si apoi porniti motorul.
Conteaza acest lucru , pompa de ulei face presiune si componentele motorului au ungerea facuta la pornirea la rece.
Pe parcursul zilei nu mai trebuie facut acest lucru.
Filmul ( pelicula) de ulei se pastreaza pe componentele motorului.
Succes la un milion de km si tot atitea porniri. porniri.