Ai uitat parola?


  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ionuț — eu l-am schimbat și tot mi-a căzut. Nasol
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
O fi fost prost montat...
Eu l-am schimbat in Ianuarie la Frontal și am deja 35000 km făcuți. 🤪
  • bogodan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia z20dht din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare!
Scriu si eu aici legat de schimbare O-ring, poate ajuta.
Am fost la cei de la Chiuloasa SRL Bistrita unde, in schimbul a 500 lei (cu factura) o-ringul a fost schimbat cu o adaptare facuta de ei, despre care s-a mai discutat aici.
  • DDorynetz

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ce adaptare? Foto?
La ce ajută? Nu va trebui să-l mai schimbi?
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="DDorynetz"]O fi fost prost montat...
Eu l-am schimbat in Ianuarie la Frontal și am deja 35000 km făcuți. 🤪[/quote
La 2 ani după ce am schimbat oringul a început sa facă urat motorul și la demontare s-a văzut uzura la cuzineți și arbore motor. Și am făcut și eu in jur de 30000km.
  • IVasile488

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
We asked AA technical specialist Vanessa Guyll to explain the issue. She told us: “David's Vectra uses a complex dual-mass flywheel. These smooth out the vibrations from modern, powerful diesel engines. They're not as reliable as solid flywheels, but should last at least four to five years.”28 mar. 2012
Asta este parerea celor priceputi in astfel de probleme...deci intr-un final odata la 4ani trebuie schimbati cuzineti si volanta...odata cu oringul...buclucas...
  • saimarica

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Nu vreau sa deranjez pe nimeni, dar am nevoie de o recomandare pt. a cumpara o Insignia sh.
Zilele astea renunt la Astra H 2005 cumparata in 2009 din Olanda , avea 91000 km, iar in cei 10 ani am facut maxim 70000 km, stiu este foarte putin.
Mentionez faptul ca, folosesc mai mult masina de servici.
Multumesc frumos.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,504
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Benzina sau, daca vrei diesel, sa fie euro 6.
  • saimarica

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc,
Inca citesc topicul asta, sa vad cat costa una euro 6.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,222
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
La km tai, mai bine benzinara.. Dacă depășești pe parcurs 20000 km pe an.. Investești în instalație gaz
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2.0dth din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
[quote="mos_craciun22"]
DDorynetz a scris:O fi fost prost montat...
Eu l-am schimbat in Ianuarie la Frontal și am deja 35000 km făcuți. 🤪[/quote
La 2 ani după ce am schimbat oringul a început sa facă urat motorul și la demontare s-a văzut uzura la cuzineți și arbore motor. Și am făcut și eu in jur de 30000km.

Si mi-a cazut dupa 60.000 a doua oara
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Si eu care aveam de gând sa schimb Vectra mea cu o Insignia.Imi place enorm ca design exterior,interior.Poți alege si varianta 4x4 si multe dotări interesante(bixenon adaptiv,amortizoare adaptive,samd)dar cu motorizarea asta au dat-o gres(nr.2.0cdti)si 1.6 cdti are concepția aia cu lanțul de distribuție spre cutie si e nevoie sa demontezi tot motorul..si in functie de felul in care se merge cu ea,sunt modele cu distributie schimbată si la 160 de mii.O sa rămân la Vectra mea cât imi mai permite legislatia(de,euro 4 diesel).
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20 DTH 160 CP din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
IVasile488 a scris:We asked AA technical specialist Vanessa Guyll to explain the issue. She told us: “David's Vectra uses a complex dual-mass flywheel. These smooth out the vibrations from modern, powerful diesel engines. They're not as reliable as solid flywheels, but should last at least four to five years.”28 mar. 2012
Asta este parerea celor priceputi in astfel de probleme...deci intr-un final odata la 4ani trebuie schimbati cuzineti si volanta...odata cu oringul...buclucas...

Vectra....nu e o diferenta?
  • Jeanjean

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2. 0dth din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut grup
As avea nevoie de niște informații/îndrumări în legătură cu repararea motorului gripat de insignia. Este pe undeva vreo lista cu service-uri sau garaje de încredere unde se poate "reînvia" motorul ca să zic asa!?
Nu știu ce s-a întâmplat în el, dar cel mai probabil același chestie cu ungerea și griparea cuzinetilor.
M-am uitat pe aici, dar nu am găsit nimic concret unde se poate repara.
V-aș fi recunoscător pentru orice informație.
O zi faina
  • danieloancea

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare Jean jean
Câți km are mașina?
Ai schimbat oringul
Ce ulei de motor folosești
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 579
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La Cluj este un baiat care face bine motoarele de Insignia si da 2 ani garantie fara limita de km.
  • Jeanjean

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2. 0dth din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut
Mersi Ionut pentru info
Mașina are în jur de 292kkm.
Uleiul l-am schimbat numai la opel și băgau 5w30 dexos2 Longlife, alternau între mobil 1 și GM.
O ringul nu l-am schimbat pentru ca nu a dat nici o eroare, doar în 2 dimineți când a fost mai rece a apărut pe display pentru o secundă, ca e presiunea prea mica(și nici nu am știut de problema asta, abia acum citind pe aici, am aflat🙄).
M-am gândit ca e oarecum normal la ce km are și dacă era ceva mai grav ar fi trebuit sa apară de fiacare dată când porneam sau sa tina mai mult pe display. În schimb cu aproximativ o luna în urma parca se auzea un sunet ciudat la motor, ca o bătaie, dar foarte fină.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 579
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Acea bataie metalica era de la cuzineti. Daca citeai forumul mai demult poate aveai norocul sa schimbi oringul si verificai cuzinetii si daca era ok mai mergeai cu motorul vreo 100 de mii. Fosta mea Insignia avea 400 de mii de km cand a inceput uzura la palierul nr 3 si ar fi putut fi salvat motorul, dar mecanicul care a umblat si-a batut joc si a mai mers doar 100 de km si a picat motorul.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 1,796
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia confidential din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Eu sa am acest motor de 2l diesel pe masina (Insignia, Astra) mi-as monta de urgenta un ceas indicator de presiune ulei (ceva aftermarket, gen RaidHP sau ce se mai gaseste pe piata). De ceva timp ma gandesc chiar sa-mi montez unul la masina actuala, nu e scump si e bine sa-l ai acolo, in opinia mea presiunea de ulei e un parametru care ar trebui monitorizat periodic.

Presiunea de ulei este cel mai important parametru de monitorizat la un motor ,exista sisteme americane de ungere cu pompa electrica actionata cateva secunde la punerea contactului ,este cam la fel cu cele militare pornirea se face deja in presiune ,avand in vedere ca aprox 60% din uzura este datorata pornirii pare o investitie rentabila.
  • PCroitoru636

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Intodeauna dimineata , nu porniti direct motorul , mai ales cind vine frigul.
Puneti contactul si invirtiti motorul de citeva ori timp de o secunda ca acesta sa nu porneasca.
Faceti acest lucru de 2 , 3 ori si apoi porniti motorul.
Conteaza acest lucru , pompa de ulei face presiune si componentele motorului au ungerea facuta la pornirea la rece.
Pe parcursul zilei nu mai trebuie facut acest lucru.
Filmul ( pelicula) de ulei se pastreaza pe componentele motorului.
Succes la un milion de km si tot atitea porniri. porniri.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata