- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Neata ,
Am si eu aceeasi problema.Am aflat cand a trebuit sa dau Ecu jos pentru a monta o bujie.In mufa dinspre fata masinii, am gasit motorina, am curatat-o si acum iarasi a aparut.Prin Bucuresti , vreun meserias care stie sa rezolve aceasta problema?....Cred ca pe forumul nostru sunt cei mai buni meseriasi.
Daca este cineva care stie foarte bine sa remedieze aceasta problema, am si eu nevoie, pt ca nu vreau sa ajung sa schimb ECU.
Am si eu aceeasi problema.Am aflat cand a trebuit sa dau Ecu jos pentru a monta o bujie.In mufa dinspre fata masinii, am gasit motorina, am curatat-o si acum iarasi a aparut.Prin Bucuresti , vreun meserias care stie sa rezolve aceasta problema?....Cred ca pe forumul nostru sunt cei mai buni meseriasi.
Daca este cineva care stie foarte bine sa remedieze aceasta problema, am si eu nevoie, pt ca nu vreau sa ajung sa schimb ECU.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 283 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor opelistilor!
Sunt proaspat posesor de motorina in mufa ecu. Am gasit f. putina motorina sa zic 2 picaturi dar e suficient. Am rezolvat temporar problema pentru a nu se mai aduna motorina acolo. Interesant de stiut ar fi daca pe langa motorina care curge din pompa mai apar si alte neplaceri. Daca doar pierd o picatura de motorina nu e mare tragedie. Ma gandesc sa nu se accentueze fenomenul sau sa nu aiba si alte implicatii...
Ce parere aveti ?
Va multumesc.
Sunt proaspat posesor de motorina in mufa ecu. Am gasit f. putina motorina sa zic 2 picaturi dar e suficient. Am rezolvat temporar problema pentru a nu se mai aduna motorina acolo. Interesant de stiut ar fi daca pe langa motorina care curge din pompa mai apar si alte neplaceri. Daca doar pierd o picatura de motorina nu e mare tragedie. Ma gandesc sa nu se accentueze fenomenul sau sa nu aiba si alte implicatii...
Ce parere aveti ?
Va multumesc.
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai e un caz de ECU plin de motorina si cu condensatoare explodate.
Ar fi bine dar e ars si "cablajul" inclusiv straturi gaurite, rezistente decalibrate... mi s-au bulbucat ochii de atita lupa.
Firele si mufele culmea ca erau curate dar cind l-am decapsulat a tisnit motorina din el, deci cornel_02 mai bine iei masuri acum cit se mai poate. Poate e numai stare incipienta, daca devine acuta treaba e jalnica !
NU VA APUCATI DE DESFACUT CALCULATOARELE, MAI ALES ECU !
Nu primesc la depanare unul desfacut, nu insistati !
Gata ca am spus destule si nu trebuie....
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
am rezolvat aceasta problema acu 4 ani dupa ce am luat masina si am fost nevoit sa schimb ECU din aceasta cauza.aceasta este valva in cauza
si daca cineva este interesat de modul in care am rezolvat aceasta problema..2 fire cositorite,mufa senzorului umpluta cu o solutie speciala(precizez ca nu toate rahaturile de pe piata romaneasca sint bune pentru asa ceva)se umple mufa.dupa ce am experimentat aceasta metoda pe masina mea ,aici in cta la opel baietii fac la fel cu solutie adusa de mine.
acum 4 ani nimeni nu stia cauza,asa ca intr-un moment de "disperare"am taiat si cositorit toate firele din mufa de jos pentru a afla de unde si cum.cind apar probleme la ECU ,la inceput vor citi temperaturi de -40C,apoi vor da eroari care nu se pot sterge(gen P0216),iar dupa ce apar aroari mai grave masinu nu v-a mai porni,situatie in care am fost eu.
Ultima modificare facuta de CATA26BCN la Joi 29 Nov, 2007 2:34 pm
si daca cineva este interesat de modul in care am rezolvat aceasta problema..2 fire cositorite,mufa senzorului umpluta cu o solutie speciala(precizez ca nu toate rahaturile de pe piata romaneasca sint bune pentru asa ceva)se umple mufa.dupa ce am experimentat aceasta metoda pe masina mea ,aici in cta la opel baietii fac la fel cu solutie adusa de mine.
acum 4 ani nimeni nu stia cauza,asa ca intr-un moment de "disperare"am taiat si cositorit toate firele din mufa de jos pentru a afla de unde si cum.cind apar probleme la ECU ,la inceput vor citi temperaturi de -40C,apoi vor da eroari care nu se pot sterge(gen P0216),iar dupa ce apar aroari mai grave masinu nu v-a mai porni,situatie in care am fost eu.
Ultima modificare facuta de CATA26BCN la Joi 29 Nov, 2007 2:34 pm
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:...mufa senzorului umpluta cu o solutie speciala(precizez ca nu toate rahaturile de pe piata romaneasca sint bune pentru asa ceva)se umple mufa...
Si eu am lipit senzorul cu o solutie speciala... numita superglue. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9531 De mentionat ca am facut ~40.000 km de cand l'am lipit si nici un strop de motorina.
- edyionut
- **
- 318 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
pentru @elegance: ma bucur ca ai reusit cu superglue,fiecare spune cum a reusit sa rezolve o problema....dar de curiozitate,te-ai uitat la scut?ce e pe acolo? sa nu ramai surprins.
pentru @dancuciureanu: nu e neaparata nevoie sa ai pe undeva un pistol de lipit ca sa ai "curaj"...iti trebuie si minte sa te gindesti inainte de a face ceva daca esti in stare sau nu ..
pentru @dancuciureanu: nu e neaparata nevoie sa ai pe undeva un pistol de lipit ca sa ai "curaj"...iti trebuie si minte sa te gindesti inainte de a face ceva daca esti in stare sau nu ..
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
CATA26BCN multumesc pentru info pret, am unul care deja ii acord sanse minime, problema e ca e Y17DIT care e mai rar. Inca nu am abandonat dar doua straturi arse si deja nu mai "vad" pe unde merg traseele, tranzistori sirma etc....
Superglue este casant deci sanse mici dupa parerea mea.
Trebuie folosit ceva relativ elastic, sa reziste la temperatura si motorina, aderenta foarte buna ....
Superglue este casant deci sanse mici dupa parerea mea.
Trebuie folosit ceva relativ elastic, sa reziste la temperatura si motorina, aderenta foarte buna ....
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
e cam greu ca motorina se va scurge in scut si in acea zona mai este si galeria de admisie.la lucrul asta m-am gindit si eu inainte,dar am optat pentru solutia stoparii definitive a scurgerii,nu numai a capilaritatii.am vazut cum arata scutul dupa o luna,si atunci am inteles ca solutia e de oprire nu de stopare a capilaritatii.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca crestezi putin firul undeva inainte sa ajunga firul in mufa,ai sa vezi cita motorina vine,si mai trebuie sa ai in vedere si accentuarea fenomenului!nu glumesc,ai sa vezi ca din ce in ce o sa fie mai multa motorina care se pierde,doar e o pompa de injectie si lucreaza sub presiune,iar o fisura cit de mica se mareste in timp.daca vrei detalii cum sa aj la senzor,vb pe mes.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pe romaneste s-au dus 12V (de fapt 14,ceva) in alte trasee si pe linga ceva tranzistori arsi cine stie daca au scapat integratele.
Pe linga masurile preventive expuse pina acum mai recomand scanari de parametri motor chiar daca nu e bec aprins in bord, se pot identifica foarte multe probleme in acest fel.
La aprinderea beculetului minunat imediat diagnoza !
Nu se circula cu el aprins si nu se stie cauza !