Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Mirel,ai rezolvat ceva cu mașina?Ai aflat cauza?Și eu am un Opel astra din 2011 , motor z17dtj 222000km și tot așa face regenerari la max 100km,mult fum alb, miros întepãtor,a crescut mult consumul.Ai aflat cauzele?Ar trebui sã suspend filtrul sau sã caut probleme în altã parte?Mersi.
Skip ads

  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Am uitat sa spun ca masina are doua bujii arse,nu are probleme la pornire dar mi-a spus cineva cã poate din cauza asta a crescut consumul si face regenerarea așa des.Eu am citit cã la diesel bujiile ajutã la pornire la rece și atât,la benzinã funcționeazã tot timpul și influențeazã consumul.Ma poate lãmuri cineva?
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Problema erau drumurile scurte in oras. Intre timp m-am mutat si fac drumuri mai lungi, cam de 40km pe zi si acum nu mai sunt probleme. Se regeneraza la 200km si nu mai scoate fum de niciun fel. Momentan este ok pentru mine. Masina are 230000km si filtrul de particule isi face treaba ok. Nu stiu ce va rezerva viitorul dar, se pare ca, distanta intre regenerari se tot mareste datorita drumurilor mai lungi.

Teoretic, filtrul de particule se umple mai des datorita unor factori externi, nu el este de vina. Banuiesc ca pot fi probleme cu injectoarele, arderea nu se face bine si rezulta mai mult fum, modul de exploatare, etc...Recomand sa cauti defectul si doar daca nu-l gasesti sau nu se renteaza reparatia, sa anulezi filtrul.
  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Acum,vara, și a mea este ok,am fãcut și eu cam 100km pe zi și tot așa face regenerarea la 200-250km,dar tot este f des.Am pus mașina pe tester și filtrul era curat 100%,scria și nr de regenerãri, mecanicul a spus cã este ok, cã nu este nici o problemã dacã se face regenerarea des,mai rãu este dacã nu face regenerarea.Acum vara nici a mea nu mai scoate fum-cred cã este și mult abur de la temperatura f mare și de aceea iarna se vede așa mult fum alb.Oricum, deocamdatã nu mã mai gândesc așa mult la filtru,eram supãratã, credeam cã trebuie sã-l schimb și nu-i deloc ieftin.Sper sã fie bine.Mersi de rãspuns.
Skip ads

  • mihaiiulian79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Eu am sacos filtrul de particule dar un pic cam tirziu, a apucat sa mai strice ceva mã costat 950 lei. La diagnozã mi-a apãrut cã am presiune prea mare in rampa de la injectoare. Mecanicul mi-a zis cã e regulatorul de presiune de pe rampa de combustibil. A mea are momente cînd merge rau oscileazã chiar se mai și oprește.
  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune l-am schimbat și eu, tot așa oscila turometrul la relanti,dar nu cred cã este vreo legãturã între acel senzor și filtrul de particule.Masina mergea normal,nu se oprea,se accelera normal-am înțeles cã din cauza acelui regulator de presiune mașina nu se accelereazã,nu se tureazã mai mult de 3000-3500-doar oscila la relanti dar era enervant și l-am schimbat.
  • Radu Ionut 25

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am si eu o problema cu un Opel Astra H 1,7 cdti
De câteva luni mi se aprinde martorul in bord ( masinuta cu cheie.) dar dupã ce opream motorul si-l porneam nu se mai aprindea , decât dacã mergeam cu ia prin ora si stãtea mult la relantiu.
Am Fost la un bãiat cu tester si mi-a zis ca îmi este filtru de particule înfundat. S-a uitat el pe acolo zicându-mi ca alta eroare nu am decât cea de la filtru ( a zis ceva de genul ,,este colmatat ,, ) si dacã vreau sa ii dea o regenerare fortatã. Ca ar fi încercat sa îsi facã regenerare si nu a reusit. ( probabil nu am tinut masina pornita când vroia sa îsi facã ) dupã regenerarea fortatã mi-a zis sa ies cu ia si sa merg mai turata cv km. Am fost si am mers cu ia in 4000 mii vreo 5 6 km. Totul era ok pana sa atingã turatia de 4 mii S-o aprin iarãsi masina cu cheia . Dupã ceva mers sa stins martorul cu cheia si sa aprin martorul pentru gaze. Chekinul si asta nu mai vrea sa se stingã.
Și am fãcut testul cu pedala și îmi apare 2 coduri : -242F56
-242F66
Ceva sfaturi , pãrerii ?
  • crisM2000

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2011 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Problema cu martorul cheie o am și eu, tot de câteva luni, tot la fel se aprinde la pornire, nu tot timpul, câteodatã se stinge, câteodatã stã aprins câteva zile. Am pus tester, nu apare nici o eroare, mașina merge f bine, regenerarea se face normal, nu știu de ce este aprins acel martor. Cât despre erorile de care spui, cautã codurile pe site,sigur gãsești rãspuns.
Am cãutat codurile, sunt legate de filtrul de particule, soluția cred cã o gãsești la un mecanic bun,nu la "un bãiat cu tester ".
Skip ads

  • DCalin636

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Mirel Timisoara a scris:Va salut,

De vreo 3 luni, filtrul de particule se regenereza la 50 de kilometrii in oras. In partea de inceput a regenerarii, masina scoate fum alb foarte mult, afuma masinile din spate destul de rau. Timpul de regenerare a tot scazut in timp. O defectiune, infunda filtrul foarte repede cu mult fum.

Recent, am curatat EGR-ul care era murdar, dar tot scoate fumul. Singura imbunatatire a fost ca acum, se regeneraza la 70 de kilometrii in loc de 50 de kilometrii.

Va rog sa-mi spuneti care ar putea fi cauzele de masina scoate asa mult fum alb-gri la regenerare. Ce ar trebui sa verific?

Mentionez ca masina are 230000km, uleiul de motor folosit este cel corect adica pentru filtru de particule, nu merg subturat dar nici nu abuzez motorul.

Va multumesc.




Bunã,

S-a rezolvat problema? Care a fost cauza/costul?

Sunt în aceeasi situatie.

Multumesc!
  • FNeagoe

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasi problema ,regenerare dupa primii 2 km facuti dimineata dupa aceia pot sa merg 300km fara regenerari,as fi interesat ce ai rezolvat.
  • DPopa741

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Bunã ziua, am un Opel Astra H 1.7 cdti 110 cp, din 2010. Acum 3 sãptãmâni i-am schimbat filtrul de particule cu unul nou after market, deoarece se aprinse-se martorul de bujii, licarea în continuu și scoatem fum alb. Toate bune și frumoase pana acum 3 zile, când a început uarasi sa scoatã fum alb. Ce poate fi?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,428
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze pentru acest efect, fum alb.
De la garniturã de chiuloasã pânã la egr.
Mergi la diagnozã și revii cu detalii.
În altã ordine de idei este secret orașul?
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Daca "fumul alb" se manifesta doar pe timpul regenerarilor, presupun ca ceva probleme mai complicate, care au dus si la colmatarea primului DPF.
Cum ti-a fost deja recomandat, fa o diagnoza serioasa ...
  • DPopa741

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Am fost la 2 service-uri, unde s-aufacut diagnoze, dar nu apare nici o eroare. Fumul apare mai tot timpul, nici nu mai stiu cand isi face autoregenerare. Cel putin cand o turez este racheta in spatele masinii.

Dan. Bucuresti
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Recomand sa mergi direct la EDS (maiandrei de pe forum) in caz ca nu ai fost deja acolo. Daca nu, treci prin lista asta de service-uri recomandate: Service opel recomandat Bucuresti
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
DPopa741 a scris:Am fost la 2 service-uri, unde s-aufacut diagnoze, dar nu apare nici o eroare. Fumul apare mai tot timpul, nici nu mai stiu cand isi face autoregenerare. Cel putin cand o turez este racheta in spatele masinii.

Dan. Bucuresti


Miroase a ulei ars? Vezi sa nu fie epuratorul cu probleme. Mai ales dacã motorul merge rotund.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cauzele,unele din ele bineinteles,care pot face ca masina indiferent de marca ei,sa regenereze mai repede decit ar trebui...ar fi urmatoarele:
-Nivel de ulei motor peste maximul de pe joja.
-Ulei de motor necorespunzator,calitate inferioara.
-Debitmetru murdar,defect.
-Turbina cu probleme.
-Combustibil de proasta calitate.
-Injectoare care nu mai lucreaza in parametrii recomandati.
-Filtrul de aer murdar.
Orice ce poate face ca amestecul de combustibil,aer,gaze ulei sa nu fie cel corect,va imbicsi filtrul de particule.
Pot aparea si probleme de senzori,murdari,defecti,etc.
Cauza principala,in general vorbind,este o combustie ineficienta,cauzata de un combustibil de proasta calitate,apoi filtrarea aerului care intra in motor,si gazele provenite de la uleiul de motor care ajung in filtru fara sa fie suficient de bine arse inainte,sau filtrate.
Recomand cu toate ca stiu ca prin RO nu prea aveti asa ceva,curatirea filtrului cu ultrasunete,si a senzorilor,schimbarea filtrelor de combustibil si aer,schimbarea combustibilului si a uleiului de motor.
  • DPopa741

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Masina o am încã în service. Astãzi i s-a fãcut revizia (schimb de ulei si filtre). Mi-au recomandat si am fost de acord sa puna ulei 5W30, in loc de 5W40, cum am avut pana acum, deoarece acesta ar fi potrivit pentru masinile cu filtru de particule. Injectoarele și pompa de injecție au fost verificate și sunt în parametrii normali. Astãzi o voi lua și sunt curios dacã va mai scoate fum.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Daca licarea martorul din bord,e imposibil sa nu iasa nimic la diagnoza.Masina are viata,trage bine?Consumul de combustibil a crescut?Ce miros are fumul acela?Masina porneste la prima,sau trebuie sa invirta un pic mai mult cind este motorul rece?
Va scade nivelul de antigel din vasul de expansiune?Se aude vreun fluierat ciudat, sub capota,mai ales peste 1500 rmp?Scoate fum alb si cind stati pe loc,sau numai in mers?
  • DPopa741

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2023

  • Mesaj Privat
Scotea fum alb și când stãteam pe loc. Mașinã pornește ușor, are forțã când o turez. Nivelul de antigel este normal. Mirosul era de ulei ars. În rest nu se aude nici un alt zgomot.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR