crisM2000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2017
- Mesaj Privat
crisM2000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Mirel Timisoara
- OP
- 79 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Timis
Mirel Timisoara
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Teoretic, filtrul de particule se umple mai des datorita unor factori externi, nu el este de vina. Banuiesc ca pot fi probleme cu injectoarele, arderea nu se face bine si rezulta mai mult fum, modul de exploatare, etc...Recomand sa cauti defectul si doar daca nu-l gasesti sau nu se renteaza reparatia, sa anulezi filtrul.
crisM2000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2017
- Mesaj Privat
- mihaiiulian79
- *
- 4 mesaje
- din 04 Sep 2018
- Astra 2007 A17DTJ
- Dambovita
mihaiiulian79
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2018
- Mesaj Privat
crisM2000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Radu Ionut 25
- *
- 5 mesaje
- din 04 Nov 2016
- Astra 2009 Z17DTR
- Timis
Radu Ionut 25
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2009 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu un Opel Astra H 1,7 cdti
De câteva luni mi se aprinde martorul in bord ( masinuta cu cheie.) dar dupã ce opream motorul si-l porneam nu se mai aprindea , decât dacã mergeam cu ia prin ora si stãtea mult la relantiu.
Am Fost la un bãiat cu tester si mi-a zis ca îmi este filtru de particule înfundat. S-a uitat el pe acolo zicându-mi ca alta eroare nu am decât cea de la filtru ( a zis ceva de genul ,,este colmatat ,, ) si dacã vreau sa ii dea o regenerare fortatã. Ca ar fi încercat sa îsi facã regenerare si nu a reusit. ( probabil nu am tinut masina pornita când vroia sa îsi facã ) dupã regenerarea fortatã mi-a zis sa ies cu ia si sa merg mai turata cv km. Am fost si am mers cu ia in 4000 mii vreo 5 6 km. Totul era ok pana sa atingã turatia de 4 mii S-o aprin iarãsi masina cu cheia . Dupã ceva mers sa stins martorul cu cheia si sa aprin martorul pentru gaze. Chekinul si asta nu mai vrea sa se stingã.
Și am fãcut testul cu pedala și îmi apare 2 coduri : -242F56
-242F66
Ceva sfaturi , pãrerii ?
crisM2000
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2011 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2017
- Mesaj Privat
Am cãutat codurile, sunt legate de filtrul de particule, soluția cred cã o gãsești la un mecanic bun,nu la "un bãiat cu tester ".
DCalin636
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2019
- Mesaj Privat
De vreo 3 luni, filtrul de particule se regenereza la 50 de kilometrii in oras. In partea de inceput a regenerarii, masina scoate fum alb foarte mult, afuma masinile din spate destul de rau. Timpul de regenerare a tot scazut in timp. O defectiune, infunda filtrul foarte repede cu mult fum.
Recent, am curatat EGR-ul care era murdar, dar tot scoate fumul. Singura imbunatatire a fost ca acum, se regeneraza la 70 de kilometrii in loc de 50 de kilometrii.
Va rog sa-mi spuneti care ar putea fi cauzele de masina scoate asa mult fum alb-gri la regenerare. Ce ar trebui sa verific?
Mentionez ca masina are 230000km, uleiul de motor folosit este cel corect adica pentru filtru de particule, nu merg subturat dar nici nu abuzez motorul.
Va multumesc.
Bunã,
S-a rezolvat problema? Care a fost cauza/costul?
Sunt în aceeasi situatie.
Multumesc!
FNeagoe
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2018
- Mesaj Privat
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- corsablue
- *****
- 3,029 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 3,029
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,661 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,661
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,496 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,496
- Locatie: Mures
- Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Dan. Bucuresti
Miroase a ulei ars? Vezi sa nu fie epuratorul cu probleme. Mai ales dacã motorul merge rotund.
- bruttus
- **
- 286 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
-Nivel de ulei motor peste maximul de pe joja.
-Ulei de motor necorespunzator,calitate inferioara.
-Debitmetru murdar,defect.
-Turbina cu probleme.
-Combustibil de proasta calitate.
-Injectoare care nu mai lucreaza in parametrii recomandati.
-Filtrul de aer murdar.
Orice ce poate face ca amestecul de combustibil,aer,gaze ulei sa nu fie cel corect,va imbicsi filtrul de particule.
Pot aparea si probleme de senzori,murdari,defecti,etc.
Cauza principala,in general vorbind,este o combustie ineficienta,cauzata de un combustibil de proasta calitate,apoi filtrarea aerului care intra in motor,si gazele provenite de la uleiul de motor care ajung in filtru fara sa fie suficient de bine arse inainte,sau filtrate.
Recomand cu toate ca stiu ca prin RO nu prea aveti asa ceva,curatirea filtrului cu ultrasunete,si a senzorilor,schimbarea filtrelor de combustibil si aer,schimbarea combustibilului si a uleiului de motor.
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 286 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Va scade nivelul de antigel din vasul de expansiune?Se aude vreun fluierat ciudat, sub capota,mai ales peste 1500 rmp?Scoate fum alb si cind stati pe loc,sau numai in mers?
DPopa741
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2023
- Mesaj Privat