Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • eagle22

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Mașina este Vectra c wagon an 2007 motor 1.9cdti 88kw,120 HP. Unde este magistrala can cum pot verifica? Vã mulțumesc pentru rãspuns.
  • OViski

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut câteodatã mise aprinde martorul în bord o masina cu cheie fixa si nu mai trage dar dupã ce opresc contactul si pornesc din nou isi revine ce ar putea fi la zamfira 2001 motor 2litri fidel 101 cai ms


MODEL: Zafira
MOTOR: 2000
  • OViski

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut am facut textul cu pedalele si mio dat un cod 0421 pe lista de coduri scrie .eficienta sistemului de încãlzire a catalizatorului sub limita poate sami spunã si mie cineva ce inseamna .ms
  • Nviorel820

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2023

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu un opel vivaro din 2005,si am o problemã cu ea.Atasez mai jos o imagine cu codurile de eroare.
Ideea este ca masina nu mai trage cu trebuie iar daca o forțez pe depãșiri imi apare in bord martorul cu rezistenta si masina nu se mai accelereazã.Daca o opresc si o repornesc merge,dispare martorul.

Va mulțumesc!

  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,283
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
p1642 - relay circuit 1 additional heater, low input permanent
p1635 - blow device circuit general error - permanent

Referitor la a doua, am gasit discutia asta: Eroare P1635 la Y20DTH - solutia a fost schimbarea bujiilor (grija sa nu se rupa la demontare).

Referitor la prima, nu am gasit mai nimic pe forum iar pe net doar asta la Renault:
P1642 Renault FC Relay 2 And 3 Control Circuit
P1642 Renault FC Relay 2 And 3 Control Circuit

Possible causes
– Faulty Cooling Fan Relay
– Cooling Fan Relay harness is open or shorted
– Cooling Fan Relay circuit poor electrical component
Symptoms
– Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
– Cooling Fan not working
P1642 Renault Description
Ignition voltage is supplied to the Cooling Fan relay coil. The Powertrain Control Module (PCM) controls the relay by grounding the control circuit via an internal switch called a driver. The primary function of the driver is to supply the ground for the component being controlled. Each driver has a fault line which is monitored by the PCM. When the PCM is commanding a component ON, the voltage of the control circuit should be lo (near 0 volts). When the PCM is commanding the control circuit to a component OFF, the voltage potential of the circuit should be high (near battery voltage). If the fault detection circuit senses a voltage other than what is expected, the fault line status will change causing the code to set.

The relay is used to control the high current flow to the cooling fan motors. This allows the PCM driver to only have to handle the relatively low current used by the raly.

https://www.carobdcode.com/p...3-control-circuit

Deci daca nu ai incalzire auxiliara, ar trebui verificat releul ventilatorului de racire.
Sper sa aiba altcineva un raspuns mai solid.
Daca gasesti solutia, sa ne-o spui si noua.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR