maldi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2019
- Mesaj Privat
SIlie900
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2019
- Mesaj Privat
- smarandachecristian
- *
- 3 mesaje
- din 01 Dec 2016
- Astra 2001
- Constanta
smarandachecristian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2016
- Mesaj Privat
abi18
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2019
- Mesaj Privat
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu imi dau seama exact ce vrei sa spui prin țãcãnit sau ce auzi dar eu as demonta torpedoul si as fi cu ochii pe clapeta de recirculare aer. Uneori are tendința de a se rupe. Când se rupe complet se aude un zumzãit, un motoraș care merge continuu. Eu pe fosta Astra G asta am pãțit.
Sper sa te ajute
SDoruStan
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2019
- Mesaj Privat




Ultima modificare făcută de SDoruStan la Sam 02 Mai, 2020 3:53 pm
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
Solutia oficialã: alt grup (costa vreo 1100-1600 lei). E ca si cum ai avea galeria de admisie defectã si o înlocuiești cu tot cu motor.
Solutia neoficiala: tai firele de la rezistențã, o înlocuiești (costa intre 25-50 lei, oricare din cele 2 rezistențe), lipești firele la loc, le izolezi bine, testezi.
Sper sa te ajute!
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
SDoruStan
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2019
- Mesaj Privat
Solutia oficialã: alt grup (costa vreo 1100-1600 lei). E ca si cum ai avea galeria de admisie defectã si o înlocuiești cu tot cu motor.
Solutia neoficiala: tai firele de la rezistențã, o înlocuiești (costa intre 25-50 lei, oricare din cele 2 rezistențe), lipești firele la loc, le izolezi bine, testezi.
Sper sa te ajute!
Chestia este ca electroventilatorul
- pleaca pe prima treapta doar daca ii dau test din OpCom Cooling Fan relay 1 test si imi indica Fan Control 1 active
- nu pleaca pe treapta a doua nici daca ii dau test din Opcom Fan relay 2 test si imi indica Fan Control 2 active
- pleaca cand apa depaseste 115 grade
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
SDoruStan
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2019
- Mesaj Privat
1. Nu stiu daca releele sunt puse cum trebuie (pe viteza maxima pleca K13 in loc de K62)
2. Electroventilatorul
- pleaca pe prima treapta doar daca ii dau test din OpCom Cooling Fan relay 1 test si imi indica Fan Control 1 active (si cateodata cand porneaste aerul conditionat)
- nu pleaca pe treapta a doua nici daca ii dau test din Opcom Fan relay 2 test si imi indica Fan Control 2 active
- pleaca cand apa depaseste 115 grade
3. Aerul conditionat pleaca cand vrea el, cu toate ca apesi butonul si se aprinde
SDoruStan
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2019
- Mesaj Privat
dar ordinea din poza este buna ? sau le pun cum este in schita din TIS, unde cea neagra pe direct, se afla spre sofer. Acum spre sofer este una alba care face click cand electroventilatorul pleaca pe putere maxima
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
2. da test din opcom pe treapta a doua - se va comanda releul k14 pe pinii 85 si 86 si astfel se va face contactul intre 30 si 87 si asa va fi alimentat ventilatorul cu plus in pinul 2 (este un fir alb rosu pe schema)
daca ai plus acolo si ventilatorul nu merge este ce a zis HCJ -rezistenta arsa.
aerul conditionat (compresorul) vedem apoi.
- deleted-94424
- *
- 39 mesaje
- din 29 Jun 2014
deleted-94424
- Mesaje scrise: 39
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
sa vedem ce zice colegul, cum am zis, releele vad ca sint de acelasi tip, doar cu contact normal deschis, e bine cum sint puse, sa verifice ce am zis si sa stie sigur ca este rezistenta arsa.
aerul conditionat este comandat din alta parte de ecu si are alte cauze pentru care nu porneste (asa cred)
se va vedea daca rezolva problema cu treapta a doua a vemtilatorului
SDoruStan
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2019
- Mesaj Privat
2. da test din opcom pe treapta a doua - se va comanda releul k14 pe pinii 85 si 86 si astfel se va face contactul intre 30 si 87 si asa va fi alimentat ventilatorul cu plus in pinul 2 (este un fir alb rosu pe schema)
daca ai plus acolo si ventilatorul nu merge este ce a zis HCJ -rezistenta arsa.
aerul conditionat (compresorul) vedem apoi.
am verificat prima data k13 in opcom, ventilatorul pleaca pe prima pozitie ( am schimbat releele albe intre ele ca sa verifica daca actioneaza)
apoi am verificat viteza a doua a ventilatorului.. nici un releu (ca le-am schimbat intre ele nu a facut click si nici ventilatorul nu a pornit. In Opcom imi arata releu activ dar el nu face nicimic
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
trebuie sa vezi ce nu ai, opcom il comanda cu minus in pinul 86, plusul vine din f8 in pinul 85 si este comun cu celelalte doua relee.
da comanda din op com si verifici cu lampa intre 85 si minus de la baterie - trebuie sa se aprinda lampa, apoi verifici intre + baterie si 86 si trebuie sa se aprinda.daca nu se aprinde trebuie verificate firele intre releu si mufa ecu partea de minus sau intre sig f8 si partea de plus a comenzii releului.
hai ca nu-i greu.
SDoruStan
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2019
- Mesaj Privat
la releu k13 cu test activat, ventilator merge
intre 86 si + am 0.16v, intre 86 si - am 11.80v
intre 85 si + am 11,80v intre 85 si - am 0.05v
la releu k14 cu test activat
intre 86 si + am 0v, intre 86 si - am 11.8v
intre 85 si + am 0v, intre 85 si - am 11.8v
cu releele scoase
la releu k13 cu test activat
intre 86 si + am 0.16v, intre 86 si - am 11.80v
intre 85 si + am 11,80v intre 85 si - am 0.05v
la releu k14 cu test activat
intre 86 si + am 0v, intre 86 si - am 11.8v
intre 85 si + am 5v, intre 85 si - am 0v
Ultima modificare făcută de SDoruStan la Sam 02 Mai, 2020 7:19 pm, modificat de 6 ori în total