Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cumpara garnituri EGR si spor la curatat. Ai topic cat Casa Poporului.


Mersi domnu Dan, asta o sa si fac, sunt tare curios cum o fi curatat mecanicu, ca o zis ca o facut lacrima..... Evil or Very Mad
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E bine sa fii pregãtit sufletește când verifici pentru ca în majoritatea cazurilor curãțarea EGR în service se vede doar în factura. ( mai sunt și exceptii)
Personal ader la ceea ce spune @PL500
....pare a fi fenomenul "sticky valves" ( supapa care nu inchide perfect ) din cauza faptului ca ai compresia mai mica chiar pe acel cilindru.
Totuși curãțarea cu simt de rãspundere a EGR-ului nu poate fi decât benefica.
Nu ai specificat dacã consuma ulei și cum arata toba finala...
  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Toba finala e ca lacrima, deci nici urma de calamina, sau ceva negru...am mers deja cam 6.000 cu ulei-ul ce am pus in el, dar nimic nu consuma.

Ce e mai interesant, ca eroarea apare cand ies din oras, si merg cu viteza(turatie) mai mare, intru in oras, o las la relanti si incepe sa tremure un pic (deci nu asa incat sa moara motorul, dar simt in fund si aud pe toba) si apare eroarea...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pare simptom de EGR, daca nu e de acolo mai vedem https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
Skip ads

  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu
mersi, o sa ma apuc sa demontez numa sa fie un pic vremea calda, ca aici in Mures dimineata o fost 2 Grade Very Happy

P.S E misto poza de Al Pacino Cool
  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Deci, maine ma apuc de curatat EGR, am luat garniturile, dar garnitura mare nu mi se pare ok, am primit dupa cod de motor, dar are toate canalele neacoperite...oare asta e ok, sau trebe sa fie cu canal acoperit?
  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Deci asta sunt imaginile, mie mi se pare ca e deschis, dar nu am mai vazut altu...
Garnitura o am astupata, dar am primit din ala neastupat, pot sa pun?


  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
eduard_pop a scris:Deci, maine ma apuc de curatat EGR, am luat garniturile, dar garnitura mare nu mi se pare ok, am primit dupa cod de motor, dar are toate canalele neacoperite...oare asta e ok, sau trebe sa fie cu canal acoperit?


Deci, am curata EGR, asa o iesit, functioneaza perfect.



Missfire nu mai am, dar balbaiutul la relanti da, ieri am desfacut rampa cu injectoare si am dus la curatat ultrasonic, cand am pus innapoi am intors throttle body, si am vazut ca am calamina pe el ca si un deget mic de gros, cum nu am avut la mine solutie, am sters cu o carpa, ca urmare in weekend sa desfac iar si sa curat ca lumea.Acum am o intrebare, mam uitat la throttle cand face jocul, dar la mine se misca numa un pic intro parte si dupa aia innapoi la loc.
E normal asa? Sau ar trebui sa se deschida de tot?
mentionez ca de cand am pus injectoarele innapoi, parca am o alta masina, am putere de mai jos, nu trebe sa fortez, deci chiar o meritat.
Skip ads

  • eduard_pop

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu update cu missfire.

Am gasit pana la urma un mecanic sper ca foarte bun ( ramane de vazut Very Happy ), care a desfacut chiuloasa.

Prima intampinare, era ca mecanicul STAR care o schimbat distributia nu o pus la punct, a doua ca ulei-ul nu prea ajungea sus la rulmenti de la ax came, cand a curatat baia de ulei sorbu nu o mai facut, care era infundat ca lumea, pentru asta am platit o reconditionare completa a chiuloasei...

Diferenta de compresie nu mai am, missfire nu mai am, si sunt mai sarac cu 1.800 Lei dar bucuros pentru ca merge masina cum trebe Smile

Va atasez cateva poze, si multumesc tuturor pentru ajutor sau sfat!
  • Valentin Stefan

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.0 12V (58 Hp)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,sunt membru nou pe acest forum,am si eu un opel corsa c 1.0 8v,si de cateva zile mi sa aprins martorul din bord(arata ca un robinet) am facut testul cu cu pedalele si am gasit eroarea p0170 si p0300,tin sa precizez ca masina consuma 10litri/100km,iar cand o accelerez foarte putin,pe la 1000 ture trepideaza motorul,si se aude ca un diesel,ma astept din moment in moment sa ma lase,precizez ca motorul a fost schimbat deoarece am trecut cu masina prin apa cu viteza si era apa mare,a tras apa prin filtru de aer si sau blocat 2 pistoane,doar unul se mai misca,a gasit supape,biele rupte prin el,am cumparat motorul din dezmembrari fara garantie...ma gandesc ca daca a trecut apa prin debitmetru sa fi cedat?orice raspuns imi poate fi de ajutor...multumesc
  • anghelacheioan

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Posibil sa fi ajuns apa la debitmetru.Oricum, ciudat, sa se fi rupt biele, supape etc. In prima faza s-ar fi oprit motorul, eroare in bord, etc...Vezi la ce mecanici umbli
  • Denz

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Motor z10xe.cod eroare P0130/P0300/P0301/P0302/P0303.Motorul functioneaza bine doar cat e rece,cum se incalzeste (nu ajunge la 80 de grade apa),zici ca merge in doua,face urat,zgomote dubioase,nu mai are de loc forta,si se opreste motorul la accelerare brusca.Schimbat bobine aprindere,curatat injectoare si egr,tot fara rezultat.Admisia e curata cat am putut sa vad.Am dat jos capacul culbutori,pare a fi la semn distributia (clantane de un an).Cam de jumatate de an apare aleatoriu ulei in antigel,nu mult..Invers NU. Cu debitmetru scos nu sta pornit motorul de nici o forma,nici cu acceleratia apasata.
Problemele au aparut de curand,din prostia mea ca ma iau dupa altii. Schimbat uleiul mobil5w40 cu gm10w40,am zis sa merg o saptamana/doua sa se mai curete.Dupa cateva zile a inceput sa scoata fum,destul de mult la rece si inca vizibil la cald.La sfatul unui mecanic,(mai multi chiar) mi-a fost recomandat 15w40 de la liqui moly,care e si aditivat,.ca ar fi de la simeringuri supape,uzura motor,etc.Cu asta nu am apucat decat 10km,s-a oprit motorul in mers si cam aia a fost.Nu a mai vrut sa stea pornita,decat daca era motorul complet rece.Dupa ce am schimbat senzor crankshaft a pornit,desii nu mi-a dat eroare ecu,ulterior am masurat senzorul vechi si nu are intreruperi nici la cald.Schimbat uleiul cu 5w40,nu mai scoate fum,sta pornita.dar motorul nu fucntioneaza cum trebuie.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara compresia la cald si la rece.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@Denz:
În afarã de ceea ce ți-a recomandat ,,dom.profesor,, poate ar trebui sã verifici și bujiile(schimbã-le cu unele originale Bosch) ,manșoanele bobinei de inducție(sã nu fie crãpate) și cupla electricã a bobinei de inducție(curãț-o cu spray de contacți electrici).Verificã și pompa de benzinã dacã aduce suficient carburant la rampa injectoarelor.
  • Denz

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am facut doar la cald,ca atat am reusit.Nu mi-a dat valori,dar sunt probleme la nr 2,Bujiile sunt toate rosii in varf si destul de egale,dar la nr 2 e prezenta funingine pe filet...la celelate nu.Mansoanele sunt in regula.Din necesitate am facut un drum cam de 80km timp in care s-a aprins cheita service.La un moment dat s-a stins,Codurile de eroare sunt aceleasi,nimic in plus.A crescut zgomotul considerabil,pare ca vine de la axele cu came,e un zgomot aparte,de lovitura metalica,relanti instabil,cu intreruperi ritmice.In frana de motor e prezent zgomot ritmic care nu era.Cred ca i-am pus capac la motor si cred ca nu mai este distributia la punct.Probabil ca nu a fost de ceva timp.Regret acum ca nu m-am uitat mai bine cand am desfacut capacul de la culbutori,o sa-l desfac din nou zilele astea.Am o reticenta sa-l desfac pt ca trebuie sa-i dau cu lipici pe la toate suruburile dupa ce-l strang,au fost stranse asa de tare ca au aparut fisuri si pierdeam ulei...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cumpara o garnitura capac culbutori si vezi ce este acolo. Banui desfiletat suruburi axe came, culbutori gripati sau rola lui este trola.
  • Denz

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2016

  • Mesaj Privat
E totul trola.Mi-am facut curaj si am desfacut,lantul era bleasca,si dupa ce m-am uitat mai bine nici nu a fost schimbat vreodata,Am aflat in seara asta ca doar intinzatorul a fost schimbat si ca restul de piese ar exista pe undeva.Era defazat bine pe evacuare,am reusit oarecum sa le pun la loc pentru ca nu mi-a intrat tija de 5mm intre axe,asta cred ca de la mizerie,am folosit una de 4mm si evident ca nu a venit chiar perfect.Am desfacut umpic surubul de la roata dintata si apoi am invartit de axa cu o cheie ca sa o pun pe pozitie,la urma am strans la loc surubul.lantul s-a intarit dupa ce am dat doua ture la motor(am tras de cureaua alternator ca asa mi-a venit la mana).Axele si culbutorii arata ca in poze,momentan nu stiu ce sa fac,sa caut alt motor.Am incercat eu sa apas pe culbutori cu ceva de plastic,unii s-ar misca..altii ba..L-am pornit vreo 20 de minute,relanti stabil,ce nu a avut vreodata si au disparut zgomotele dubioase.Probabil ca nici nu scap de fum pe evacuare,m-am uitat pe gaura la bujii si la 2 si 3 se vede ceva cum luceste...Par cam prea multe de facut.Cred ca are aproape 350k reali.Iar picaturile alea de ulei in antigel si invers nu .. Si atat m-am tinut de suruburile la axele cu came ca am uitat complet sa le verific.








  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu este de speriat cum arata. Am avut pe mana si siclite cu smoala nu alta si merg si azi.
Fa totusi segmentare cu segmentii vechi dar cureti fantele, pusi pe pozitie si grija ca nu ai marcaje, cum scoti asa pui, aliniati la cum spune gm si gata. La fel si axe si semicuzineti, pe un carton si aia sa le fie pozitia.
Cala din poza este pistol cu apa, inchiriezi sau cumperi o chinezarie care o vinzi ulterior ca oricum este o panarama pentru cateva folosiri.
  • Denz

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2016

  • Mesaj Privat
La compas am facut cala,macar sa-mi fac o parere.Am inteles ideea,uleiul ala care se plimba prin antigel mai mult ca sigur e de la garnitura de chiuloasa si nu de la aia de distributie,asta ca tot ajung la segmenti.
Oricum,am zis fie ce-o fi si am plecat cu ea pe drum.De necrezut,este alta masina,chiar reusesc sa scartai rotile,trage!Se mai balbaie la plecarea de pe loc daca apas acceleratia brusc,imi taie pedala de acceleratie cateva secunde dar trec cu vederea,e ceva minor pe langa ce am trecut.De mai bine de 4 ani ma tarai cu ea cu schimbari de piese aiurea fara rezultat notabil.Cred ca sunt la al 4 debitmetru.(vreo 2 stricate ca le-am gaurit eu),cred ca si la asta i-am marit gaura..
Aveam o banuiala si s-a adeverit.De cand am luat masina a fost problema cu axa pe evacuare decalata,am gasit o poza pe photobucket pusa aici pe forum in urma cu 4 ani,in care se vad axele decalate.Aia e..imi vine a rade da nu e rasul meu..
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1877951



  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
La mine au inceput sa apara erorile P0300 si P0301 dupa ce am schimbat termostatul si acum merg cu masina la 107*C, nu stiu la ce temperatura mergea inainte. Sa fie de la temperatura?
Erorile au aparut dupa cateva zile de mers fara probleme de la schimbarea termostatului.
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR