Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c18nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
astazi am schimbat si eu bolturile de la portiera sofer astra f
cele de cielo se potrivesc de minune - 6 lei bucata
pana nu am dat cu spray de rugina nu au vrut sa iese nici in ruptu' capului
eventual daca sunt in continuare blocate, puteti incerca sa bateti in ele putin si intr-un capat si in celalalt pana isi fac un pic de joc
eu am folosit ca unelte : un ciocan, un patent si un dorn, eventual si o dalta pt a va fi mai usor sa le bagati la loc pt ca nu prea aveti loc sa le bateti la loc doar cu ciocanul
sa nu uitati sa dati cu putin spray pe noile bolturi pt a intra mai usor
nu folositi vaselina pt ca se va aduna mizerie in timp
bafta
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 6,805
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Y20 DTH-2.0 DTI din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pune poze , fac mai mult decat cuvintele!
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c18nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
operatiunea este extrem de simpla - nu am ce poze sa pun
este ca si cum ai pune poze pt schimbarea filtrului de aer, de exemplu
dai cu spray (doar nu o sa pun poze cum dau cu spray), tii strans cu patentul boltul dinspre capatul iesit mai mult in afara si dai cu ciocanul in patent
si cam asta este, vor iesi bolturile
montarea este la fel ca la orice balama de usa (indiferent daca este de masina sau de casa)
o persoana tine usa fixata pe balamale, iar alta baga bolturile si da cu ciocanul in ele pana intra
cam asta este tot
bafta
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra tc4ee1 din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna,
Oare asa de netot sunt de nu inteleg...daca prind cu patentul si bat cu ciocanul in jos, credeti ca floare din capul boltului o sa treaca prin balamale ?
In sus nu am cum!

Multumesc
Scuze daca insist aiurea.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara Z20DMH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91019
Citeste ce scrie @ micky001 si da cu mult degresant ,,w 40 ''
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara Z20DMH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
gionim67 a scris:Dar cum scap de floare din cap....doar asa prin batere cu ciocanul in patent in jos ?

..De ,,floarea din capatul boltului '' prinzi cu patentul si scoti boltul afara ( treaba ta cum bati .in JOS sau in SUS , dar scoate boltul AFARA.... ) , nu bati ,,floarea prin gaura ... (aceea ,,floare este ptr a extrage boltul afara ) ....
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara Z20DMH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Asta este balamaua de sus si prinzi cu patentul de ,,floare '' si bati in jos ....
https://www.clubopel.com:808...501_fu2bxo67x.jpg
Iar asta este cea de jos si se bate in sus ...
https://www.clubopel.com:808...501_0dhyyyipr.jpg
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra tc4ee1 din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna dimineata baieti,

Voi despre ce masini vorbiti, ca ati schimbat bolturile, poza mea este de la portiera "astra f" balamaua de sus.
Eu am pus poza cu boltul, rasturnata ce-i drept, dar de asta am pus-o ptr. ca in sus unde este floarea la bolt este curbata portiera peste bolt si nu merge ridicat....fiti siguri c-am citit tot aici si pe altele.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara Z20DMH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Acum am vazut poza pusa de tine.....
Scoate stiftul de plastic (FLOOAREA ), care este numai de protectie( bate usor de el sa iasa afara ) .precum si cauciucul de protectie din partea de jos .....si vei avea boltul din figura pusa de mine, care este standard ....
http://www.youtube.com/watch?v=5M3PYvWLPN0.


Ultima modificare facuta de cidul1 la Lun 17 Mar, 2014 10:17 am
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra tc4ee1 din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
E clar, acolo se vorbeste de corsa, la f-uri este total diferit...o sa incerc de capul meu.

Multumesc la toti ptr pareri si sfaturi.
Drumuri fara probleme!
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra c18nz din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
tot despre astra f vorbesc si eu, dar cred ca este valabil pt foarte multe modele de opel
incerc sa iti mai explic inca o data
1. scoti capacelul acela pe care ti l-am indicat eu cu sageata galbena in poza
2. da cu spray din belsug, peste tot
3. prinde cu patentul portiunea din bolt care era acoperita cu acel capacel indicat cu sageata galbena
4. loveste cu ''sete'' in patent, in jos, si ai sa fii uimit de rezultat
boltul de sus, se scoate lovind in jos, nu in sus spre geam
acum ca un sfat (sa nu o iei in nume de rau)
deoarece vad ca nu intelegi deloc, desi multi colegi ti-au explicat acelasi lucru, fiecare in felul lui, sfatul meu este sa te duci la un mecanic, pt a nu risca sa faci vreo boacana
iti garantez ca mai mult de 10 lei nu iti va lua - este o operatiune extrem de simpla si dureaza cca 15-20 min
bafta

  • cidul1

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara Z20DMH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
http://i49.tinypic.com/fypkax.png
2---,,floarea '' protectie plastic (culoare neagra)
3---protectie cauciuc http://www.youtube.com/watch?v=5M3PYvWLPN0.
4---bolt
Amandoi avem ,,ASTRE '' uitate la semnatura .
Cel mai bine .... cauta un mecanic.
Toate cele bune
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am scos capacele de cauciuc.
Am bagat o surubelnita si am batut cu ciocanul sa iasa boltul inafara.
Dupa ce am avut destul loc am prins de bolt cu un patent si am batut in el cu ciocanul
In 5 min am demontat toate usile.
Inainte de asta am desfacut mufele cu mana prin rotire si opritoarele cu 2 chei de 10.
  • cidul1

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Antara Z20DMH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Atentie
Doua operatii facute inainte de a scoate boltul
1---- desfacut mufa electrica fire usa
2---- scos bolt piedica in trepte a usii ...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
la prima usa am uitat si am legat balamaua de sus cu sarma le-am indepartat am scos sarma si am tras de usa.
  • marinarul35

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
se poate gasi scula de scos bolturi in magazine?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,337
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega x20se din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Se poate!In primul magazin cu scule electro-mecanice,ceri asa: "Patent cu falci mai lungi"...
Asa-i spune.De preferat sa achizitionezi Kit-ul complet,cu ciocan cu tot.Procedura folosirii ei,este descrisa de colegi,mai sus.Garantat 100% !Investitii minime!
  • EHarpa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2020

  • Mesaj Privat
Salut am si eu problema cu boltul de la usa din spate partea stanga ,sa rupt urechia s au guleru cum ai va zice si nam idee cum as putea sal scot problema este la un opel astra f 1.7 td isuzu
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,877
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
1. Îndreaptă capul bolțului, pe cât posibil, cu ceva abraziv(polizor unghiular sau pilă, știu că nu e ușor...).
2. Sudează o piuliță în capătul lui, acolo unde ai distrus gulerul ăla.
3. Dă cu degripant pe bolț, fără zgârcenie și lasă-l o vreme să-și facă treaba, eventual mai dă o tură de degripant.
4. Folosește un clește patent în care să bați, cum s-a sugerat mai sus. Mai eficient ar fi să-ți confecționezi o sculă adecvată, dar mă îndoiesc că ai deprinderile necesare...
  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB grup CO+YT CO+IG CO+TWTR