Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel X
  3. Opel Grandland X
  • LBosoanca

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Admiral 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
90 euro ora de manopera ,...... speram ca dau faliment ca oricum asta ii paste pe toti .... oamenii buni pe auto pleaca afara pe mii de euro nu stau la muritorii astia de foame .... mai ca regretam ca dadeam 340 pe schimbul de ulei si 2 filtre nu 930 ca la ei .....
Skip ads

  • dcrst75

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Si eu le-am spus ca ne vedem pt ultima data. Eu nu cred ca la Peugeout 3008 omoloaga lui GLX dai 900 si ceva de lei pe schimb ulei si 3 filtre.
Ma si miram de ce e asa liber pe la ei.
Am vazut ca au ganduri si de extindere langa. D'arar in faliment.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Urma sa fac si eu revizia la Opel Plus Auto dar nu ma mai duc la ei. @dcrst75 tu unde te vei duce ?
  • dcrst75

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Sincer. Habar n-am. Eu deja am muscat-o, acum am 1 an sa caut in alta parte. Au dat-o in nesimtire rau de tot
Skip ads

  • Spook

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2019

  • Mesaj Privat
dcrst75 a scris:Unde anume se specifica ce anume tb schimbat la fiecare revizie anuala? Nu de alta dar pare a se schimba doar ce-si aduc aminte cei din service, nicidecum ceea ce trebuie.
Acum am aflat ca bujiile se schimba la 30k sau 4 ani. Eu am 3 ani si 48k si parca era care survine prima.


Salut,

Am reusit sa primesc de la service planul de service pentru masina mea: 1.2 130CP MT 2018.
Aveti atasata poza cu aceasta in speranta ca va poate ajuta .
Bujiile se inlocuiesc la 4 ani sau 50.000 km.


  • LBosoanca

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Admiral 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
la a 2 a masina din firma am schimbat sambata ulei filtre si am intrebat de bujii la plusauto craiova .... domne se schimba la 60.000 sau 4 ani ceva de genul parca au zis dar daca vrei desi is ok schimba le .... 3 bujii 200 lei .... plus manopera o sa ma uit .. in schimb revizia a fost 890 lei + 200 total 1090.... ffff mult ....

PS Daca vreau bujii mai performante pot pune bosch (sau alta marca) si daca da ce model ce serie ?
  • LBosoanca

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Admiral 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
bazate a scris:Pare LSPI. Cred ca ai fi preferat sa fie spam de curea.
LSPI e determinat de ulei necorespunzator (in principal) sau de bujii(favorizant) si adaptari eronate ale ecu pe fondul unui combustibil prost. Motorul puretech e predispus la lspi si asta se evita prin ulei special schimbat des.
Am auzit de cateva cazuri de opel cu asa ceva pt ca au pus ulei castrol in loc de dexos...dar acolo a cedat cureaua de distributie iar pistoanele au fost putin ciupite. Frumos pt ca acelasi motor de pe Citroen are ulei castrol recomandat.
Din cauza detonarilor aiurea, cauzate fie de ulei fie de calitatea scanteii, concret, acest motor poate deteriora pistoanele. Bucatile de aluminiu sunt probabil spanul gasit de la pistoane. Sunt mai multe efecte posibile pt lspi: depuneri de carbon pe supape, uzura pistoane sau pompa ulei. Dupa diagnoza rezolvarile posibile indicate de producator sunt in ordine:
Schimb ulei si bujii
Cutatare supape
Schimbare distributie
Schimbare motor(asta nu e pt Ro, ca noi reparam...de fapt se schimba pistoane si eventual camasi.....si chiulasa).
Am pus o poza cu piston deteriorat de lspi. Pare ca in acest caz intervalul de service de 20k si combinat cu bujiile si uzura ulei sa fi dus la acest rezultat.
Asteptam vesti bune


Asa cum spuneam acu ceva timp am curatat spanul acela si la recomandarea mai multor service uri autorizate PEUGEOT DACIA OPEL ARAD etc am mers asa sa vad ce se intampla .... Ieri avand treaba undeva la 40 km de oras am zis sa ma duc singur si sa ii dau un pic de omor in sensul de viteza ca era zona cu trafic 1 masina pe ora (130-150 pe unde s a putut ) turata pana la 2700-300 sa vad daca il ia dracii de motor sau da vreo eroare .... Apropo de cand am curatat spanu si au resetat erorile nu mai am nici o treaba .... Ce am constatat dupa ce am mers vreo 130 km cu viteza si turata cum trebuie e ca merge mult mai bine afara decat in oras ( turatii mici si schimbat vitezele cand apare pe ecran acolo) ..... Nu pierde puterea cum pateam inainte ... nu se intampla nimic ... zici ca e noua ....... Acum un singur dubiu am acel span va reapare sau sunt sanse daca folosesc dexos la 9000 9500 km sa nu mai am belele ? La toate service urile mi au zis ca nu au cum sa vada de unde vine spanul deci ori inlocuire totala ori tragi de el cat mai merge.....
  • dcrst75

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Sunt curios, apropo de LSPI, problema ta si cum posteaza unii consum de 3l. La cat merg de subturat, cum de nu au probleme cu motorul?
Skip ads

  • silvana72

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Crossland X 2020 1.2 XHT 130 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
S-a redeschis prelungirea garantiei, se poate prelungi cu 1, 2 sau 3 ani peste garantia de 2 ani pe care o avem.Maximum care se poate este de 5 ani sau 250k km cu un cost de 490 euro plus tva la crossland si 580 euro plus tva la un grandland

Eu voi face prelungire la 5 ani si 100k, deoarece ma incadrez in acesti km .

Sa auzim de bine
  • cosmin_b

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut! Am observat ca pierd lichidul din rezervorul spãlãtorului de parbriz. Nu ma prind pe unde. Cand am vrut sa spal parbrizul nu stropea. M.am gandit ca s.a terminat "pe bune". Am umplut din nou vasul si cred ca am folosit de vreo 2-3 ori spãlãtorul pe durata a 3 sãptãmâni. Azi iars nu mai stropea. M.am uitat sub capota... rezervorul gol. Am pus putin lichid si imediat a funcționat stropitoatea. Mi se pare ciudat. Pe durara iernii am folosit doar lichid de iarna, deci exclud înghețul.
  • grumy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A1.6XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Referitor la problemele motorului 1.2, tot gasesc pe internet problemele curelei de distributie care se distruge prematur datorita uleiului neadecvat, a calitatii proaste a materialului sau a reviziilor tarzii ( nu la fiecare 10k sau 1 an). Aveti idee daca la ultimele versiuni a fost remediata problema?
Se pare ca cei de la Continental ar fi facut o curea mai buna si ar fi interesant daca PSA o foloseste:
https://www.continental.com/...iming-belt-225978
  • EnaEna

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut
Grandland x 1.2 benzina manuala 36 k km
De 2 zile imi apare o eroare in bord:DEFECT LA PRESIUNEA DE ULEI. OPRITI MOTORUL
imi apare cam de 2 3 ori pe zi. Daca scot cheia din vontact nu mai am probleme o jum de ora. Masina nu mai este in garantie de 2 luni. Cat a fost in garantie aveam o eroare pt care am fost la reprezentanta de 2 ori AJUSTATI NIVEL ULEI IN MOTOR. cei de la reprezentanta au completat ulei si au zis ca e totul ok. Acum imi apare eroarea Defect la preaiunea de ulei. Opriti motorul. Oare de la ce sa fie? A mai patit cineva asa ceva?numai bine!
Skip ads

  • LBosoanca

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Admiral 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Nu stii sa citesti mai sus? Mai mergi asa ca o sa ai motorren kaput si dupa scoti 3000 si ceva de euro sa ti l schimbe .... Schimba uleiul instant si verifica daca in baia de ulei ai span de curea sau metalic schimba bujiile si citeste citeste citeste .... Apropo a mea e nebuna nu mai zice nimic ... Doamne ajuta...
  • EnaEna

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Am citit ,doar ca la mine nu se aude nimic. Motorul merge cum trebuie si e silentios
  • EnaEna

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Bujiile le am schimbat la 30k iar cu uleiul am 12k. Tie ti a aparut aceeasi eroare?
  • LBosoanca

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Admiral 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Nu lasati uleiul sa treaca de 10000 km.... schimba l si obligatoriu DEXOS nu Castrol ... Aceeasi eroare era sa ma coste motorul cu totul .... citeste tot topicul ...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
LBosoanca a scris:
bazate a scris:Pare LSPI. Cred ca ai fi preferat sa fie spam de curea.
LSPI e determinat de ulei necorespunzator (in principal) sau de bujii(favorizant) si adaptari eronate ale ecu pe fondul unui combustibil prost. Motorul puretech e predispus la lspi si asta se evita prin ulei special schimbat des.
Am auzit de cateva cazuri de opel cu asa ceva pt ca au pus ulei castrol in loc de dexos...dar acolo a cedat cureaua de distributie iar pistoanele au fost putin ciupite. Frumos pt ca acelasi motor de pe Citroen are ulei castrol recomandat.
Din cauza detonarilor aiurea, cauzate fie de ulei fie de calitatea scanteii, concret, acest motor poate deteriora pistoanele. Bucatile de aluminiu sunt probabil spanul gasit de la pistoane. Sunt mai multe efecte posibile pt lspi: depuneri de carbon pe supape, uzura pistoane sau pompa ulei. Dupa diagnoza rezolvarile posibile indicate de producator sunt in ordine:
Schimb ulei si bujii
Cutatare supape
Schimbare distributie
Schimbare motor(asta nu e pt Ro, ca noi reparam...de fapt se schimba pistoane si eventual camasi.....si chiulasa).
Am pus o poza cu piston deteriorat de lspi. Pare ca in acest caz intervalul de service de 20k si combinat cu bujiile si uzura ulei sa fi dus la acest rezultat.
Asteptam vesti bune


Asa cum spuneam acu ceva timp am curatat spanul acela si la recomandarea mai multor service uri autorizate PEUGEOT DACIA OPEL ARAD etc am mers asa sa vad ce se intampla .... Ieri avand treaba undeva la 40 km de oras am zis sa ma duc singur si sa ii dau un pic de omor in sensul de viteza ca era zona cu trafic 1 masina pe ora (130-150 pe unde s a putut ) turata pana la 2700-300 sa vad daca il ia dracii de motor sau da vreo eroare .... Apropo de cand am curatat spanu si au resetat erorile nu mai am nici o treaba .... Ce am constatat dupa ce am mers vreo 130 km cu viteza si turata cum trebuie e ca merge mult mai bine afara decat in oras ( turatii mici si schimbat vitezele cand apare pe ecran acolo) ..... Nu pierde puterea cum pateam inainte ... nu se intampla nimic ... zici ca e noua ....... Acum un singur dubiu am acel span va reapare sau sunt sanse daca folosesc dexos la 9000 9500 km sa nu mai am belele ? La toate service urile mi au zis ca nu au cum sa vada de unde vine spanul deci ori inlocuire totala ori tragi de el cat mai merge.....

Nu se spune nimic despre calitatea combustibilului, principalul vinovat de aparitia detonatiilor este combustibilul de calitate inferioara mai ales cu motorul forjat la temperaturi mari ,apar micile explozii necontrolate,ele sunt monitorizate de ECU si apare semul de avarie in bord daca trec de un anumit nivel ce nu mai poate fi corectat din avans si cantitate injectata.Din poza se vede ca si designul pistonului este cu 'fusta' scurta cum se spune asemanator celor de motocicleta motor care ar trebui sa suporte turatii foarte mari.Designul putin 'dubios' cu partile supuse stresului mecanic si termic mult subdimensionate ,un combustibil de proasta calitate pot distruge capul pistonului.Asa cum ne-au obisnuit producatorii si legendele de reprezentante cu oameni slab pregatiti ori invatati sa ofere explicatii fanteziste au scos alta zicala.....uleiul e de vina,daca era 100% uleiul apareau pe suprafetele laterale ale pistonului urmele de gripaj cu lipsa de material muls de pe piston inainte sa se lipeasca de camasi si sa se rupa.O rezolvare corecta era redesenarea pistoanelor si modificarea ungerii lor ,in rest uleiul favorizeaza dar nu determina asemenea defecte.
  • cosmin_b

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Grandland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Oare exista in lumea asta un ulei si un combustibil care sa nu fie dușmanii acestui motor?
Motoare mici cu puteri mari au mai multi producãtori Ford, Renault, VAG. Tot asa o fi si la ei?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ford are probleme cu 1.0 ecoboost ,VAG mai ales distributiile la 1.2 sau1.4 Tfsi ,Renault se taraie mai bine fiind destul de sus dpdv calitativ la motoarele mici de ceva ani si se vede experienta .VAG cel putin parca se chinuie sa scoata motoare din ce in ce mai nefiabile,au micsorat motorul de1.4tdi la 1.2tdi si le-a iesit o caricatura cu o groaza de furtune probleme de racire pe care au rezolvat-o cu doar 3 sau 4 pompe electrice de recirculare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La Nissan Qashqai producatorul a dat-o in bara ,,big-time,, cu motorul de 1,2 TCe, si-a luat una un coleg de servici si... pe langa consumul de ulei care s-a redus doar dupa un upgrade de software, la 67.000km deja avea probleme cu motorul. A fost in litigiu cu producatorul motorului (avand in mod evident toate reviziile la ei), ulterior a trebuit sa-si ia camera de filmat pentru spatii inguste sa o bage in motor ca sa aiba o proba video cu starea blocului motor in procesul cu producatorul motorului cum ca motorul e in stare avansata de uzura (ceva cu zgarieturi pe cilindrii am inteles eu ca era problema, nu stiu exact ce mama naiba au avut trompetele astea de motare noi de ultima generatie dupa ce au fost date in productie). A semnat pâna la urma o clauza de confidentialitate... asa ca acum nu poate sa scrie nimic de rau pe forumuri despre acest motor ca si posesor de aceasta masina avand probleme cu acest motor, ori orice alte detalii despre litigiu sau altele (ce a fost, cum a rezolvat cu producatorul pentru motor) si intr-un final s-a ales cu motor nou.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel X
  3. Opel Grandland X

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR