Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie
Solutie
  • DHursan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Salut, am lovit recent o bordura cu Opel Insignia.
Azi am luat masina reparata pe Casco, dar am dubii ca reparatia a fost facuta ca la carte.
As vrea va rog niste pareri, daca e normal sa arata asa, pragul lateral vopsit.
Are un aspect ciudat, poros. Persoana de la service a zis ca acolo este un element de protectie, si ca a ales metoda aceasta de reparatie, pentru a nu taia cu totul, pragul de la stalp-ul central.

Pareri de la persoane cu cunostinte in tinichigerie/vopsire?



MODEL: Opel Insignia Grand Sport 2017-2018
MOTOR: 165

LOCATIE: Brasov

Aceasta discutie are un raspuns marcat ca solutie la problema expusa.
Sari direct la Solutie

Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru avaria din imagine este recomandata indreptarea elementului de caroserie din mai multe motive,inlocuirea se face prin taierea sudurilor (ca la carte) sau cum fac majoritatea prin taierea piesesi si sudura cap la cap ceea ce afecteaza structura de rezistenta si protectia anticoroziva.Doamne fereste sa depinzi de piesele alea sudate cap la cap la vreun impact lateral,deci dpdv tehnic este cea mai buna alegere,ramane partea estetica,ala este un strat de protectie asa arata poros peste care s-a aplicat vopseaua ambele metode le recomand,trebuia doar sa ti se spuna de la inceput ,eventual sa se explice pe o masina unde este asa si probabil surpriza era mai mica si puteai opta pentru altfel de retus. Din imagine si lufturile par ok,cu toate ca luceste vopseaua si nu se vede bine,asa ca partea de tinichigerie este 100 % corect,partea de vopsitorie puteau sa spuna la ce sa te astepti eventual sa poti alege mai ales ca este o masina destul de noua,se poate remedia daca chiar te deranjeaza ...problema este sa iasa din nou nuanta vopselei la fel.
  • DHursan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2021

  • Mesaj Privat
mecaNIK, multumesc frumos de reply si explicatii.
Ai mentionat ca "se poate remedia daca chiar te deranjeaza".
Care ar fi procedeul recomandat de tine, in acest caz?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Curatat la tabla masticul de protectie ,schimbat stratul de protectie cu unul neted in loc de asta poros si revopsit ,asa se intampla cand la service se uita un lucru foarte important si culmea nu costa nici un ban dar in schimb aduce o multime de bani ... sa vorbesti.Sa nu fie nevoie de mici retusuri la indreptat tabla pentru ca masticul poros se foloseste cel mai mult pentru ca mascheaza bine eventualele erori si el nu se da pe suprafete chituite asa ca cere mai multa migala la indreptat tabla.
Daca stiai puteai refuza semnarea devizului de reparatie si se putea face tot pe dosarul ala de dauna.
Skip ads

  • DHursan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2021

  • Mesaj Privat
mecaNIK, inca nu am semnat devizul de reparatie, fiindca mai trebuie sa vina o janta noua in aproximativ 10 zile (au comandat-o gresit), si atunci fac receptia finala si achit fransiza, etc.
Intre timp mi-au lasat masina, dar nu am semnat nimic inca.
Deci ar fi de preferat sa refuz motivat devizul, fiind aspectul diferit, si sa o ia de la capat cu reparatia, asa cum sugerezi?
Mai exact, daca ai fi in locul meu, le-ai cere sa refaca?
Nici nu stiam ca exista si strat de protectie neted, evident l-as fi ales.
Multumesc mult de informatii!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Parerea mea ar fi sa incerci o abordare mai pe ocolite,din ce au dovedit pana acu oamenii nu prea pun pret pe parerea clientului,daca ceva atat de evident este tratat cu asa dezinteres ma intreb cum fac ei reparatiile acolo unde nu se vede.Asa ca poate gasesc motive ca stratul este prea nou si va fi greu de slefuit,partial adevarat si este munca multa cu sanse sa nu iasa ceva mai frumos cu o suprafata perfect neteda care evidentiaza imediat orice neregularitate.Daca vedeam personal lucrarea stiam si ce poate vopsitorul impreuna cu pregatitorul,care de fapt asigura finetea suprafetelor de vopsit.
Incepe cu o discutie si poate cadeti de acord sa se faca retusul cand vin restul de piese ...varianta frumoasa pentru ambele parti,varianta cu sula'n coaste este sa faci reclamatie la asigurator adica cel care da banii,pentru ca ala nu plateste lucrari nereceptionate ...si poti vorbi si la ei (asigurare)pentru un punct de vedere,sa nu uiti sa-i mentionezi ca inca n-ai semnat devizul asta daca incepe sa bata campii ca ...merge si asa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Caroserie

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR