- AFlorea878
- *
- 1 mesaje
- din 26 Sep 2021
AFlorea878
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Sep 2021
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Cornel Catalin
- **
- 61 mesaje
- din 06 Nov 2017
- Locatie: Botosani
Cornel Catalin
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Insignia A20DTH din 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 06 Nov 2017
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
DBejenaru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 24 Oct 2021
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
nu sunt de cacao decat daca nu au fost corect intretinute... odata cu inlocuirea pompei a fost modificat si sorbul sau? cine a facut modificarea? au fost verificati cuzinetii atunci cand a fost facuta modificarea? s-a inlocuit uleiul si filtrul odata cu aceasta operatiune? pompa pusa a fost noua sau second? pentru ca este cam cusuta cu ata alba povestea...
gigiore
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Astra Z19DT din 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
DBejenaru a scris:Dupa inlocuirea pompei de ulei cu una de vectra c ma lasat motorul peste 400 km. Sa oprit in mers in timpul unei depasiri iar motorul sa blocat. La desfacere sau gasit cuzinetii rasuciti pe bielele 2 si 3 palier. Vibrochenul cica a scapat. Motoare de cacao orice le-ai face
S-a stiut si de problema asta la un lot de motoare. Cuzinetii de la 2 si 3 erau montati gresit.
Deci asta e alta problema, nu are neaparat legatura cu sorbul, oring sau ce-o fi ala.
DPopa705
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 01 Nov 2021
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:nu sunt de cacao decat daca nu au fost corect intretinute... odata cu inlocuirea pompei a fost modificat si sorbul sau? cine a facut modificarea? au fost verificati cuzinetii atunci cand a fost facuta modificarea? s-a inlocuit uleiul si filtrul odata cu aceasta operatiune? pompa pusa a fost noua sau second? pentru ca este cam cusuta cu ata alba povestea...
Salut am scris in privat , daca imi puteti raspunde va rog
Dau daca imi puteti trimite nr de tel a dmv am citeva intrebari legat de Experienta de Elvetia
- MAndreiIon
- *
- 4 mesaje
- din 06 Dec 2021
MAndreiIon
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 06 Dec 2021
- Mesaj Privat
Salutare.Va rog sa ma ajutati cu aceasta situatie. Ieri cand eram pe un drum national am primit faimosul mesaj " Oil Pressure Low Stop Engine", motorul a inceput sa vibreze si sa scoata zgomote ciudate. Am oprit in maxim 100m si am chemat o platforma. La service am ajuns, am pornit din nou masina, motorul se auzea normal si nu mai aparea eroarea, dar l-am oprit imediat ca sa nu-l stric mai rau.. Am verificat filtrul de ulei si este plin de pilitura metalica. Tin sa precizez ca am schimbat Oring-ul cu o luna in urma, imediat ce am achizitionat masina. Care este cea mai buna solutie in situatia de fata? Se recomanda reconditionarea? Este o solutie? Achizitionez un motor nou? Multumesc in avans.
- ionut ciobanu
- ***
- 601 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Locatie: Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- ******
- 4,679 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Locatie: Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 4,679
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra X16XEL din 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
MAndreiIon a scris:Salutare.Va rog sa ma ajutati cu aceasta situatie. Ieri cand eram pe un drum national am primit faimosul mesaj " Oil Pressure Low Stop Engine", motorul a inceput sa vibreze si sa scoata zgomote ciudate. Am oprit in maxim 100m si am chemat o platforma. La service am ajuns, am pornit din nou masina, motorul se auzea normal si nu mai aparea eroarea, dar l-am oprit imediat ca sa nu-l stric mai rau.. Am verificat filtrul de ulei si este plin de pilitura metalica. Tin sa precizez ca am schimbat Oring-ul cu o luna in urma, imediat ce am achizitionat masina. Care este cea mai buna solutie in situatia de fata? Se recomanda reconditionarea? Este o solutie? Achizitionez un motor nou? Multumesc in avans.
cine ti-a schimbat o-ringul nu a facut ce trebuia si sigur la montaj a ajuns buza rasfranta si de acolo problemele... daca puneai de aluminiu in caz ca totul era ok inainte de operatiune nu ajungeai in aceasta situatie. Recomand refacere motor, vezi pe facebok este un tip "dezmembrari insignia" sau mai este Octavian Danciu cu care mai poti lua legatura sau unde ti-au scris baietii la Cluj, Constanta sau alte locuri care fac treaba buna
- MAndreiIon
- *
- 4 mesaje
- din 06 Dec 2021
MAndreiIon
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 06 Dec 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- ******
- 4,679 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Locatie: Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 4,679
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra X16XEL din 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,644 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Locatie: Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,644
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia A20TDH din 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
MAndreiIon a scris:Salutare. Va multumesc pentru raspunsuri. In cele din urma am ajuns la varianta inlocuirii motorului. Voi achizitiona un motor mai nou, de pe modelul din 2014. Sper sa fie totul in regula. Multumesc
si cele din 2014 au aceasi problema si constructie... poate softul este un pic optimizat dar nu te scapa de problema. Doar motoarele cu B20XXX au alta constructie dar acelea sunt cu AdBlue si alte batai de cap... deci nu ai facut nici o afacere si daca nu stii nimic de motorul acela s-ar putea sa te intorci in acelasi punct dupa o vreme. Schimba insa preventiv o-ringul original cu unul de aluminiu (am si eu, detalii in privat) sau cu un sorb complet de aluminiu si grija mare unde se face montajul, la regenerari si ce ulei folosesti...
- ionut ciobanu
- ***
- 601 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Locatie: Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
FJipa
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 18 Feb 2022
- Mesaj Privat
mikyboy a scris:
si cele din 2014 au aceasi problema si constructie... poate softul este un pic optimizat dar nu te scapa de problema. Doar motoarele cu B20XXX au alta constructie dar acelea sunt cu AdBlue si alte batai de cap... deci nu ai facut nici o afacere si daca nu stii nimic de motorul acela s-ar putea sa te intorci in acelasi punct dupa o vreme. Schimba insa preventiv o-ringul original cu unul de aluminiu (am si eu, detalii in privat) sau cu un sorb complet de aluminiu si grija mare unde se face montajul, la regenerari si ce ulei folosesti...
MAndreiIon a scris:Salutare. Va multumesc pentru raspunsuri. In cele din urma am ajuns la varianta inlocuirii motorului. Voi achizitiona un motor mai nou, de pe modelul din 2014. Sper sa fie totul in regula. Multumesc
si cele din 2014 au aceasi problema si constructie... poate softul este un pic optimizat dar nu te scapa de problema. Doar motoarele cu B20XXX au alta constructie dar acelea sunt cu AdBlue si alte batai de cap... deci nu ai facut nici o afacere si daca nu stii nimic de motorul acela s-ar putea sa te intorci in acelasi punct dupa o vreme. Schimba insa preventiv o-ringul original cu unul de aluminiu (am si eu, detalii in privat) sau cu un sorb complet de aluminiu si grija mare unde se face montajul, la regenerari si ce ulei folosesti...
Salut. Ce probleme au motoarele B20DTH cu AdBlue? Sunt in proces de achizitie a unei Insignia 2017 (190 000 km) cu un astfel de motor.
Unde pot face o verificare in București?
Mersi
- ionut ciobanu
- ***
- 601 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Locatie: Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia B20DTH -170 c.p din 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- sadcozma
- **
- 162 mesaje
- din 26 Jun 2011
- Locatie: Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia B20DTH din 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat in: 26 Jun 2011
- Mesaj Privat
FJipa a scris:
Salut. Ce probleme au motoarele B20DTH cu AdBlue? Sunt in proces de achizitie a unei Insignia 2017 (190 000 km) cu un astfel de motor.
Unde pot face o verificare in București?
Mersi
mikyboy a scris:
si cele din 2014 au aceasi problema si constructie... poate softul este un pic optimizat dar nu te scapa de problema. Doar motoarele cu B20XXX au alta constructie dar acelea sunt cu AdBlue si alte batai de cap... deci nu ai facut nici o afacere si daca nu stii nimic de motorul acela s-ar putea sa te intorci in acelasi punct dupa o vreme. Schimba insa preventiv o-ringul original cu unul de aluminiu (am si eu, detalii in privat) sau cu un sorb complet de aluminiu si grija mare unde se face montajul, la regenerari si ce ulei folosesti...
si cele din 2014 au aceasi problema si constructie... poate softul este un pic optimizat dar nu te scapa de problema. Doar motoarele cu B20XXX au alta constructie dar acelea sunt cu AdBlue si alte batai de cap... deci nu ai facut nici o afacere si daca nu stii nimic de motorul acela s-ar putea sa te intorci in acelasi punct dupa o vreme. Schimba insa preventiv o-ringul original cu unul de aluminiu (am si eu, detalii in privat) sau cu un sorb complet de aluminiu si grija mare unde se face montajul, la regenerari si ce ulei folosesti...
Salut. Ce probleme au motoarele B20DTH cu AdBlue? Sunt in proces de achizitie a unei Insignia 2017 (190 000 km) cu un astfel de motor.
Unde pot face o verificare in București?
Mersi
Absolut nicio problema (daca e vorba de AdBlue). La cateva mii de km torni un lichid intr-un rezervor si atat. Si eu am peste 100K km, masina de noua si in afara de furtun intercooler pe care l-am schimbat la 2 ani (deja de 2 ori pana acum) nu am avut alta problema. Acum, din ce am inteles, pe modelele noi, exista un furtun putin "redesenat" cu inca un punct de sustinere in partea de sus care face sa nu mai tremure furtunul si sa nu mai faca poc.
Pentru verificare la EDS te poti duce.