- bibu16v
- *******
- 7,183 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,183
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat

O alta problema e caci sorbul e din plastic si nu stiu cum se face ermetizarea ( etansarea ) cea magica care sa reziste in timp .
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in primul rand modul constructiv si de functionare este total diferit la cel de metal: el etanseaza pe sorb pe o suprafata cu 2 o-ringur (cel putin ce am pus eu) si in interiorul pompei cu etansare laterala tot pe o-ring asa cum o face si cel original (care insa este o piesa 2K adica facuta din 2 componente: plastic si cauciuc.
la piesa originala, etansarea pe sorb se face pe o "palnie/ventuza" iar in pompa este fixat pe zona cilindrica de absoritie a acesteia. problema apare la schimbarea acestei piesa mai ales la montaj pentru ca multi mecanici din graba/nestiinta/neatentie cand vin cu baia de ulei sa o monteze rasfrang sau indoaie buza la o-ringul original care nu mai face "vid" pe sorbul de ulei si astfel incep problemele remarcate de multi dupa schimbarea acestui o-ring in service cu varianta originala.
de asemenea datorita regenerarilor (de multe ori ratate) dese o parte din motorina nearsa ajunge in ulei si in timp o-ringul original ajunge sa se intareasca sa isi schimbe proprietatile si sa nu mai etanseze corect ceea ce duce la pierderea puterii de absortie a pompei de ulei si implicit lipsa presiune ulei deci se ajunge la cuzineti distrusi si motor stricat.
acum legat de o-ringul metalic (am facut si vandut si eu asa ceva) cele 3 o-ringuri de cauciuc sunt dintr-un material special (Viton) care are niste proprietati deosebite mult mai bune decat cel original atat din punct de vedere al rezistentei la ulei/motorina cat mai ales din punct de vedere al temperaturii (peste 200 °C).
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
aditd
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2005
- Mesaj Privat
Deci daca e EURO 6 motrul e automat B2.0DT deci nu ai probleme?
Cum se afla codul de motor? Daca ai VIN-ul ajuta sa gasesti codul pe net - din detaliile VIN-ului?
O intrebare spre alta directie:
Din ce stiu eu daca schimbi acest O-ring nu ai probleme. Dar daca cumperi un SH EURO5 se poate verifica acest O-ring inainte (mecanicul adica poate sa isi dea cu parerea)?
Mersi
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- lcm
- **
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- lcm
- **
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
https://images.app.goo.gl/ciyPyciB8YmZiLtS8

- lcm
- **
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
https://images.app.goo.gl/ciyPyciB8YmZiLtS8
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- lcm
- **
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- bz17dth
- **
- 205 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2006 z17dth
- Buzau
bz17dth
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
- MPatrascoiu
- *
- 1 mesaje
- din 14 Jan 2024
MPatrascoiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2024
- Mesaj Privat