- sebage
- ****
- 2,647 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,647
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
CERTITUDINEA ca asa va fi, nu o pot avea decat cei care au fost in viitor si deci stiu (ha ha 😊 ) si cei care nu cunosc aspectul in profunzime, nu cunosc tehnologia actuala si nu cunosc ce presupune "intregul", doar li se pare lor ca suna bine.
Pareri personale, argumentate sau nu, este sanatos sa exprimam si asta o sa incerc si eu ...
Tehnologia actuala, pare una care refuza sa se maturizeze, in ciuda trecerii anilor si in ciuda resurselor enorme investite in cercetarea si experimentarea acesteia.
Acest fapt, mie imi spune doar ca este lipsita de potential.
Mai sunt si minciunile despre lipsa de poluare, minciuni care au fost demult demontate si uneori chiar si recunoscute.
Promovarea ostentativ doar a avantajelor aduse de aceasta tehnologie (avantaje pe care nu le neaga nimeni sanatos la cap), fara a aminti de imensa plaja de dezavantaje, mie imi lasa impresia dezgustatoare de "alba / neagra".
Si pe mine ma incanta ideea de "electric" si sunt convins si de perimarea actualelor motoare cu ardere interna, dar sunt constient de faptul ca inca nu se intrezareste tehnologia pentru inmagazinarea unei energii suficiente, in conditii decente. Deci da, ar putea fi viitorul, daca se va schimba gandirea modului de incarcare/inmagazinare ... poate eventual printr-o producere instantanee sau alftel de abordari.
Am si o spețã aici, draga mie:
As vrea sa il vad pe cel mai inversunat sustinator al "full electric", cum procedeaza el, iarna in conditiile in care se anunta ninsori normale, in Romania (nu vorbim de alte zone cu clima si mai vitrega), sa isi duca copii la sat in vacanta, pe o distanta de 120Km - 150Km. Are tupeul sa plece la drum, sau imprumuta masina "poluanta" a unui vecin/prieten.
Pentru ca, ce sa vezi, autonomiile declarate, sunt pentru conditii optime. Aceste autonomii scazand dramatic in cazul folosirii functiilor de climatizare (cald sau rece), aici se mai adauga si o eventuala posibilitate de imobilizare a masinii, in anumite sectoare de drum, din cauza conditiilor.
Repet, tot ce am scris, sunt doar pareri personale in urma unor documentari, fara pretentia de a fi adevaruri absolute!
Poate ca documentarile facute pe facebook vor duce la alte concluzii, La fel si tentativa ieftina de a mai aduna 3 vizitatori pe un site pustiu. ... multe "succesuri"! 😊
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Cumparatorul de masina electrica in mod categoric are si o a doua masina sau chiar a treia pentru distante lungi din simplul motiv ... autonomia/infrastuctura de incarcare si nu in ultimul rand majoritatea masinilor electrice accesibile ...nu au fast charging ceea ce te ingradeste si mai mult,
1.Locatia Romania ( si nu numai)
2.Este necesar un drum de 500 km sau chiar 250 km.
3.Multi soferi stiu doar sa se urce in masina si sa plece, dar cu o masina electrica altfel sta treaba:
-nu exista notiunea ca te grabesti ca altfel la revedere autonomia aceea de 200-250 km.
-trebuie sa stii exact unde vei incarca.
-temperatura exterioara ( bateriile au prostul obicei sa le scada randamentul la frig pentru a compensa treaba asta ele consuma energie pentru a se incalzi...in lipsa unui garaj ,) La extrema cealalta consuma energie pentru a se raci ...
Oricat de optimist ai privi lucrurile masinile electrice sunt o solutie doar daca se imbunatesc radical una din 2 chestii si anume:
1.Stocarea (capacitatea)
2.Incarcarea. ( timpii)
Ca si o concluzie masinal full electrica actuala doar muta( intr-o oarecare masura) poluarea din marile orase catre alte zone deoarece asta si este ideea.Restul deplasarilor fiind destinate hibridelor sau motoarelor pe benzina. Diesel-ul va disparea de pe autoturisme, fapt confirmat ca unii producatori deja l-au scos din oferte...cele in circulatie vor avea interzis in marile orase (ca si acum de altfel) sau vor fi taxate drastic.
Cam asta este viitorul apropiat benzina/hibrid/electric.
- Y-GreK
- ****
- 1,255 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
- serioussam
- **
- 250 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,980 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,980
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Acum majoritatea sunt trei pistoane cu turbină. Soluția aceasta are volantă cu masă dublă și un arbore suplimentar așa zis arbore balansor, dar observ că per total a scăzut calitatea. Evoluția tehnologică...
Aș analiza o Corolla break hibridă.
- serioussam
- **
- 250 mesaje
- din 10 Jun 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
serioussam
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 267 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Ce sa intimplat habar am,avea hirtie igienica in rezervor,si nu se mai alimenta cu motorina.Masina e din 2013,are 212000km,consum foarte mic,mai putin zgomotos ca un opel,are 6 viteze,etc.
Nu cred ca ma insel,dar de curind am vazut si bmw cu trei cilindri,asa ca se pare ca sau decis ca un piston din fiecare motor al masinilor sa mearga la fabricat armament...25% pentru aparare.