Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,647
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Astfel de enunturi imperative se pot face doar de catre doua categorii de oameni: de catre cei care au CERTITUDINEA ca asa va fi si de catre cei care umbla cu vrajeli de doi lei, din diferite interese.
CERTITUDINEA ca asa va fi, nu o pot avea decat cei care au fost in viitor si deci stiu (ha ha 😊 ) si cei care nu cunosc aspectul in profunzime, nu cunosc tehnologia actuala si nu cunosc ce presupune "intregul", doar li se pare lor ca suna bine.

Pareri personale, argumentate sau nu, este sanatos sa exprimam si asta o sa incerc si eu ...
Tehnologia actuala, pare una care refuza sa se maturizeze, in ciuda trecerii anilor si in ciuda resurselor enorme investite in cercetarea si experimentarea acesteia.
Acest fapt, mie imi spune doar ca este lipsita de potential.
Mai sunt si minciunile despre lipsa de poluare, minciuni care au fost demult demontate si uneori chiar si recunoscute.
Promovarea ostentativ doar a avantajelor aduse de aceasta tehnologie (avantaje pe care nu le neaga nimeni sanatos la cap), fara a aminti de imensa plaja de dezavantaje, mie imi lasa impresia dezgustatoare de "alba / neagra".
Si pe mine ma incanta ideea de "electric" si sunt convins si de perimarea actualelor motoare cu ardere interna, dar sunt constient de faptul ca inca nu se intrezareste tehnologia pentru inmagazinarea unei energii suficiente, in conditii decente. Deci da, ar putea fi viitorul, daca se va schimba gandirea modului de incarcare/inmagazinare ... poate eventual printr-o producere instantanee sau alftel de abordari.

Am si o spețã aici, draga mie:
As vrea sa il vad pe cel mai inversunat sustinator al "full electric", cum procedeaza el, iarna in conditiile in care se anunta ninsori normale, in Romania (nu vorbim de alte zone cu clima si mai vitrega), sa isi duca copii la sat in vacanta, pe o distanta de 120Km - 150Km. Are tupeul sa plece la drum, sau imprumuta masina "poluanta" a unui vecin/prieten.
Pentru ca, ce sa vezi, autonomiile declarate, sunt pentru conditii optime. Aceste autonomii scazand dramatic in cazul folosirii functiilor de climatizare (cald sau rece), aici se mai adauga si o eventuala posibilitate de imobilizare a masinii, in anumite sectoare de drum, din cauza conditiilor.

Repet, tot ce am scris, sunt doar pareri personale in urma unor documentari, fara pretentia de a fi adevaruri absolute!

Poate ca documentarile facute pe facebook vor duce la alte concluzii, La fel si tentativa ieftina de a mai aduna 3 vizitatori pe un site pustiu. ... multe "succesuri"! 😊
Like
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Momentan masinile electrice ( nu hibrid) acopera doar un mic segment si anume transportul in orase.
Cumparatorul de masina electrica in mod categoric are si o a doua masina sau chiar a treia pentru distante lungi din simplul motiv ... autonomia/infrastuctura de incarcare si nu in ultimul rand majoritatea masinilor electrice accesibile ...nu au fast charging ceea ce te ingradeste si mai mult,
1.Locatia Romania ( si nu numai)
2.Este necesar un drum de 500 km sau chiar 250 km.
3.Multi soferi stiu doar sa se urce in masina si sa plece, dar cu o masina electrica altfel sta treaba:
-nu exista notiunea ca te grabesti ca altfel la revedere autonomia aceea de 200-250 km.
-trebuie sa stii exact unde vei incarca.
-temperatura exterioara ( bateriile au prostul obicei sa le scada randamentul la frig pentru a compensa treaba asta ele consuma energie pentru a se incalzi...in lipsa unui garaj ,) La extrema cealalta consuma energie pentru a se raci ...
Oricat de optimist ai privi lucrurile masinile electrice sunt o solutie doar daca se imbunatesc radical una din 2 chestii si anume:
1.Stocarea (capacitatea)
2.Incarcarea. ( timpii)
Ca si o concluzie masinal full electrica actuala doar muta( intr-o oarecare masura) poluarea din marile orase catre alte zone deoarece asta si este ideea.Restul deplasarilor fiind destinate hibridelor sau motoarelor pe benzina. Diesel-ul va disparea de pe autoturisme, fapt confirmat ca unii producatori deja l-au scos din oferte...cele in circulatie vor avea interzis in marile orase (ca si acum de altfel) sau vor fi taxate drastic.
Cam asta este viitorul apropiat benzina/hibrid/electric.
Like
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Desi am schimbat mai multe marci de cand am detinut ultimul Opel (2014), am ramas fidel forumului si l-am urmarit din umbra, fiindca este o comunitate aparte. Din punctul meu de vedere, preluarea Opel de catre PSA nu este o tragedie, SAAB nu a avut norocul de a putea fi cumparat de alt concern auto si stim bine unde a ajuns, cumva la groapa de gunoi a istoriei auto, desi nu merita acest lucru. (cunoscatorii stiu foarte bine ce fel de masini facea SAAB si ce gaura in buget le facea celor de la GM ori de cate ori refuza sa plece capul si sa foloseasca modele deja existente in concern). In schimb preluarea Opel de catre francezi a fost mai degraba o decizie politica, la nivel inalt intre politicienii francezi si germani, pentru a salva locurile de munca a mii de angajati europeni.
Like
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut opelisti, vad ca au trecut ceva ani de cand a fost deschis topicul si pana acum........5 ani ! Parerile, oricum vor fi impartite ca si iarna nu-i ca vara, dar trecerea timpului poate a mai solidificat unele impresii. Abia anul asta am observat ca motorizarile de la opel sunt in 3 cilindri, am observat prin prisma faptului ca vreau sa schimb masina..........si am ramas intr-o mare dilema! La rece gandind nici mie nu imi suna bine a cumpara ceva in 3 cilindri. Apelez la cei ce au experimentat din 2020 pana acum, daca ar mai trece la un motor in 3 cilindri de la opel!? Multumesc, multumesc!
Like
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,980
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Eu am un Crossland din Octombrie 2019 și aș trece de la curea în ulei la lanț.
Acum majoritatea sunt trei pistoane cu turbină. Soluția aceasta are volantă cu masă dublă și un arbore suplimentar așa zis arbore balansor, dar observ că per total a scăzut calitatea. Evoluția tehnologică...
Aș analiza o Corolla break hibridă.
Like
  • serioussam

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc, multumesc.............analiza ta este de luat in calcul......

L.E
FANTASTIC....si astia au tot, tot in 3 cilindri... Am ramas masca! Ma duc in Polonia , poate mai gasesc un z14xep pe G , sub 50K.
Like
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Eu am un Hyundai i20 motor 1,1 cdti trei cilindri,si iti spun ca am ramas impresionat de cum functioneaza carabusul.Nu ma asteptam la astfel de prestatii,bine,ca nici nu l-am cumparat special,a fost doar afacere,mi la vindut un client pe 500 eur din cauza ca il costa reparatia sistemului de injectie vreo 2000 eur.
Ce sa intimplat habar am,avea hirtie igienica in rezervor,si nu se mai alimenta cu motorina.Masina e din 2013,are 212000km,consum foarte mic,mai putin zgomotos ca un opel,are 6 viteze,etc.
Nu cred ca ma insel,dar de curind am vazut si bmw cu trei cilindri,asa ca se pare ca sau decis ca un piston din fiecare motor al masinilor sa mearga la fabricat armament...25% pentru aparare.
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG