Soluție | |
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
MAP nu am pe masina, doar intake temp sensor si debitmetrul de aer.
Am reusit sa mai restrang din spectrul de probleme tot astazi: motorul nu mai moare la ralanti, problema in croaziera persista cu sonda lambda montata, si cu mufa de la EGR bagata.
EGR-ul este blanked, adica are o tablita pusa dedesubt. Banuiala mea? Cand ECU vrea sa-si faca adaptarile specifice, si actioneaza EGR-ul , atunci taie si puterea motorului / sare un pic acul la turatiile motorului, odata ce incepe sa faca asta, face si la ralanti la fel.
Cu toate ca: la ralanti, daca acul la RPM urca, motorul da sa moara, dupa care isi revine aproape imediat si el si acul.
Daca scot mufele separat la EGR , sau il bag pe el inapoi si scot mufa la sonda lambda, problema persista, daca le scot pe ambele, motorul nu mai moare, acul RPM e stabil, si in croaziera nu mai taie puterea, sau sa dea suturi.
Fie e EGR-ul, fie lambda, fie ambele. Din ce stiu eu, EGR-ul a fost blanked pentru ca a ramas blocat deschis, si facea probleme tot la ralanti.
- bibu16v
- *******
- 7,282 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,282
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
Senzorul de temperatura motor e nou, vine langa cel pentru temperatura aratata in bord
Din ce stiu eu cel de temperatura motor are 2 pini si cel pentru bord un singur pin
Regulatorul de ralanti a fost curatat
Dar am inca unul de proba
- bibu16v
- *******
- 7,282 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,282
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
Am vrut sa scot totusi benzina ramasa din rezervor (aprox 15L), am pus pompa pe direct cu releul scos si injectoarele scoase, furtunul din rampă bagat in recipient, surpriza, desii presiunea in rampa era 2.5 bar masurata cu manometru, benzina vine cu aer pe furtun, am banuit filtrul de sub pompă dar este curat, deci, pompa pare sa fie vinovată
Astazi ar trebuii sa soseasca una inlocuitoare nouă, sa sperăm că va elimina problemele.
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
[ 10C - 30C ] - [ 3300 - 1500 ] ohm rezistenta
si la [ 80C ] - [ 300 - 360 ] ohm pentru CTS
iar pentru IAT
[ 10C-30C ] - [ 5000 - 2000 ] sau 5Kohm - 2Kohm.
Irelevant in problema de fata, dar relevant pentru cei care vor sa testeze rapid un CTS cu multimetrul cu motorul rece/cald.
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
Problema cu benzina a fost rezolvata, si pompa schimbata, nu mai vine aer la rampa, presiunea e de 2.2 2.5 bar
A ramas problema că nu porneste decat la a 3a incercare
Da rateuri si ralantiul nu e stabil, cateodata se si opreste
Miroase a benzină nearsă și se incalzeste foarte rapid
Daca apas acceleratia brusc, fie da rateu fie se opreste, progresiv o mai pacalesc pana in jurul a 2500rpm, dupa care iar revine la turatie mica chiar daca eu nu iau piciorul de pe acceleratie, alteori sta la 2500 3000 cat tin eu pedala, dar chiar si asa, instabil
Distributia e la semn si pe vibrochen si pe axele cu came
Am verificat scânteia, scânteia se dă in perechi 1 cu 4 si 2 cu 3
Injectoarele le am testat cu rampa scoasa, pulverizeaza frumos toate 4 pe rand
3 senzori vibrochen schimbati pana acum si 2 la camshaft plus un ecu un debitmetru si un senzor CTS, si un senzor TPS schimbat
Uneori nu am erori stocate, alteori am eroare 25 - Injector 1 voltage high, pe ambele ecu uri
Injectoare am avut 8 de rezervă SH
Instalatia a fost verificata, nu am fire rascoapte sau rupte
Compresie, aprox 14 15 bari la rece pe toti 4 cilindrii fara acceleratie calcata
Bujiile sunt afumate, un negru uscat
Cineva a urmarit si toba de esapament si a spus ca, din cand in cand da fum negru, plus scantei pe esapament
Mai am 3 variante:
-Al 3lea ecu (desii ma indoiesc ca el este vinovatul)
-Releul de fuel/injectie
-alta aprindere
După care mă dau bătut 😊)
- corsablue
- *****
- 3,009 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 3,009
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,282 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,282
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
PS
Presupun că ai SM, nu?
PS2
Discuții interesantă pe subiect:
https://www.omegaowners.com/...hp?topic=148405.0
https://www.vauxhallownersne...djustment.170223/
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
SM?
Am masurat din nou, cred ca ai dreptate
Am doar 2.1 bar cat timp pompa baga
Cand pompa se opreste din priming presiunea scade la 0
Regulator blocat pe deschis?
Citind si topicurile trimise de tine m-au facut sa masor si presiunea pompei in sine, imediat cum reusesc revin cu rezultatul pe pompa
- CosminKamarad
- OP
- 31 mesaje
- din 29 Jan 2021
- Vectra A 1994 X20XEV
- Buzau
CosminKamarad
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra A 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2021
- Mesaj Privat
a venit un prieten la mine , am mai pornit odata motorul si a scos el fisele la bujiile 1 si 2 , pe rand si dupa ambele odata
nicio diferenta motorul mergea la fel, dar el a zis ca scantei se auzeau sub fisa cu ele scoase
le-a pus inapoi si a scos si la 3 si 4
cum a scos la 3, a murit, la fel si la 4
el a spus ca nu stau ok pe 2 cilindrii sau ca nu ar functiona deloc
Ideea de fisa scoasa la cilindrul 1/2 sau ambele, se pupa cumva cu eroarea 25 de la testul agrafa, eroarea pe injector 1 (care nu intotdeauna iese la testul agrafa), desii, dat la cheie cu rampa scoasa, toate injectoarele pulverizeaza
Prietenul asta a spus sa nu cumva sa am ciupita garnitura de chiuloasa intre cil1 si cil2
Sa se duca in doar 2 saptamani? garnitura fiind noua, Elring nu Victor Reinz
Mai avea compresia aia pe toti cilindrii ? Am mai citit topicuri pe aici si de obicei cand garnitura de chiuloasa se duce intre 2 cilindrii, nu mai e nici compresie (sau poate am inteles eu gresit)