- UZZI
- **
- 103 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Timis
UZZI
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Sir Christian
- *
- 5 mesaje
- din 25 Apr 2008
- Astra 2005
- Prahova
Sir Christian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
De curand a ajuns in familie un Astra G 1.7cdti.
masina are 145.000km, revizia facuta de curand la reprezentanta opel, distributia schimbata la 120.000, totul ok.(km reali, stiu isotricul masinii din surse sigure).
am o mica problema: cand pornesc masina cu motorul rece se becul rosu de la ulei ramane aprins cam 5-6 secunde, timp in care motorul suna ceva mai ciudat. parca "bate", nu este ceva deranjant sau foarte observabil, dar se simte daca esti atent. dupa acele 5 secunde bataie dispare, odata cu stingerea bacului. mentionez ca in rest totul e ok, nu se mai aprinde daca o opresc si pornesc di nou, in sarcina e ok, am atins si 3500rpm de cateva ori in niste depasiri, nici o problema, bec aprins sau eroare.
l-am intrebat pe vechiul proprietar, mi-a spus ca a facut asa de mult timp, si cica toate fac asa. la fel a intrebat si el la revizie si mecanicii i-au spus ca nu-i nici o problema. chiar nu e nici o problema sau o fi respectiva piulita slabita?
- xcuseme
- ****
- 1,437 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,437
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
nu-ti fa griji, este normal
ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.
evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
- Sir Christian
- *
- 5 mesaje
- din 25 Apr 2008
- Astra 2005
- Prahova
Sir Christian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
chiar am observat ca sub 2000 rpm nu prea are vlaga, m-am invatat chiar sa dau a 1 a in mers cand o las incet sa ocolesc craterele din asfalt din spatele blocului, in rest cam asa schimb si eu pe la 2700 - 3000rpm, n-are rost sa-i umplu turbina de funingine. 😃
- Tilea Gabriel
- *
- 14 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Timis
Tilea Gabriel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
nu-ti fa griji, este normal
ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.
evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
Si la mine aceeasi problema !Chiar e normal sa stea becul aprins timp de 5-6 secunde la pornire ? Am verificat filtrul de ulei dupa 10 min. de la oprirea motorului si era gol , de ce se scurge asa repede ?
- xcuseme
- ****
- 1,437 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,437
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Tilea Gabriel
- *
- 14 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Timis
Tilea Gabriel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,063 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,063
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
enachemg
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 268 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Multumesc anticipat.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 268 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
mazak
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Maine la 10 am programare la Radacini in BV sper sa fie ceva minor si sa nu-mi faca gaura mare in buget
Distributia a fost schimbata cand am cumparat masina la 130.000 km, acu am 144.000 km , marea intrebare este ca nu stiu daca mecanicul a verificat si piulita atunci cand a schimbat distributia
Exista posibilitatea sa sara fulia de pe ax, unii colegi de-ai nostri au povestit ca piulita le-a topit capacul de la distributie ca nu avea spatiu sa iasa , astept mai multe informatii mai multe pe aceasta tema , va multumesc mult
masina opel astra y17dt
mazak
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ei mi-au zis ca ar fi posibil ca bataia sa provina de la injectoare, mi-au recomandat sa schimb motorina(sprint diesel omv) si sa vad cum se comporta pe viitor
Eu nu stiu ce sa mai fac, astept sfaturi si pareri de la voi ca nu vreau sa ajung la demontarea motorului pentru ceva minor
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 18 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2006
- Mesaj Privat
Concluzie: mergeti la strung si incercati sa faceti un loc pentru o pana de otel sau un opritor pentru piulita (gen bolt).



- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 18 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2006
- Mesaj Privat
Daca o pana sau un bolt de blocare este imposibil de facut, atunci folositi o piulita noua (neaparat cu blocaj contra desfacerii-acei dinti pe spatele ei) stransa cu pasta de blocare. Exista si un cuplu de strangere, parca 60 Nm, dar nu stiu exact..aceasta informatie trebuie verificata. In rest, numai de bine.
- cornel_02
- **
- 268 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 18 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2006
- Mesaj Privat