- UZZI
- **
- 104 mesaje
- din 03 Dec 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Timis
UZZI
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Sir Christian
- *
- 5 mesaje
- din 25 Apr 2008
- Astra 2005
- Prahova
Sir Christian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutari, este primul meu post pe clubopel.
De curand a ajuns in familie un Astra G 1.7cdti.
masina are 145.000km, revizia facuta de curand la reprezentanta opel, distributia schimbata la 120.000, totul ok.(km reali, stiu isotricul masinii din surse sigure).
am o mica problema: cand pornesc masina cu motorul rece se becul rosu de la ulei ramane aprins cam 5-6 secunde, timp in care motorul suna ceva mai ciudat. parca "bate", nu este ceva deranjant sau foarte observabil, dar se simte daca esti atent. dupa acele 5 secunde bataie dispare, odata cu stingerea bacului. mentionez ca in rest totul e ok, nu se mai aprinde daca o opresc si pornesc di nou, in sarcina e ok, am atins si 3500rpm de cateva ori in niste depasiri, nici o problema, bec aprins sau eroare.
l-am intrebat pe vechiul proprietar, mi-a spus ca a facut asa de mult timp, si cica toate fac asa. la fel a intrebat si el la revizie si mecanicii i-au spus ca nu-i nici o problema. chiar nu e nici o problema sau o fi respectiva piulita slabita?
De curand a ajuns in familie un Astra G 1.7cdti.
masina are 145.000km, revizia facuta de curand la reprezentanta opel, distributia schimbata la 120.000, totul ok.(km reali, stiu isotricul masinii din surse sigure).
am o mica problema: cand pornesc masina cu motorul rece se becul rosu de la ulei ramane aprins cam 5-6 secunde, timp in care motorul suna ceva mai ciudat. parca "bate", nu este ceva deranjant sau foarte observabil, dar se simte daca esti atent. dupa acele 5 secunde bataie dispare, odata cu stingerea bacului. mentionez ca in rest totul e ok, nu se mai aprinde daca o opresc si pornesc di nou, in sarcina e ok, am atins si 3500rpm de cateva ori in niste depasiri, nici o problema, bec aprins sau eroare.
l-am intrebat pe vechiul proprietar, mi-a spus ca a facut asa de mult timp, si cica toate fac asa. la fel a intrebat si el la revizie si mecanicii i-au spus ca nu-i nici o problema. chiar nu e nici o problema sau o fi respectiva piulita slabita?
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
asa fac toate astrele 1.7 dti
nu-ti fa griji, este normal
ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.
evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
nu-ti fa griji, este normal
ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.
evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
- Sir Christian
- *
- 5 mesaje
- din 25 Apr 2008
- Astra 2005
- Prahova
Sir Christian
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2008
- Mesaj Privat
ok, de accelerat nu se pune problema, stiam ca obiceiul asta este nesanatos pentru motor, si incerc pe cat posibil sa merg usurel pana se incalzeste motorul.
chiar am observat ca sub 2000 rpm nu prea are vlaga, m-am invatat chiar sa dau a 1 a in mers cand o las incet sa ocolesc craterele din asfalt din spatele blocului, in rest cam asa schimb si eu pe la 2700 - 3000rpm, n-are rost sa-i umplu turbina de funingine.
chiar am observat ca sub 2000 rpm nu prea are vlaga, m-am invatat chiar sa dau a 1 a in mers cand o las incet sa ocolesc craterele din asfalt din spatele blocului, in rest cam asa schimb si eu pe la 2700 - 3000rpm, n-are rost sa-i umplu turbina de funingine.
- Tilea Gabriel
- *
- 14 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Timis
Tilea Gabriel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:asa fac toate astrele 1.7 dti
nu-ti fa griji, este normal
ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.
evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
nu-ti fa griji, este normal
ce trebuie sa ai grija este sa nu accelerezi niciodata cand pornesti, sa astepti totdeauna sa se stinga martorul de ulei.
evita sa mergi cu ea sub 1800 rpm... motorul asta se simte excelent intre 2000-3000rpm si sa nu iti fie frica sa urci in caz de necesitate pana peste 4000.
Si la mine aceeasi problema !Chiar e normal sa stea becul aprins timp de 5-6 secunde la pornire ? Am verificat filtrul de ulei dupa 10 min. de la oprirea motorului si era gol , de ce se scurge asa repede ?
- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Tilea Gabriel
- *
- 14 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Timis
Tilea Gabriel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
enachemg
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2008
- Mesaj Privat
salut am ajuns si eu la problema asta cu pompa de ulei. eu eram pe loc cu motorul pornit si a inceput sa faca zgomot tot in zona distributiei,am 137mii km(cred pt ca masina e sh). cred ca nu ajunge la 140mii la mine ca m-am hotarat sa-mi iau alta, nu stiu ce inca, poate primesc un sfat de o masina fara asa multe " bube", saptamana trecuta am reparat alternatorul. maine ma duc sa vad cat mai costa si pompa ulei sau ce trebuie schimbat si cred ca o vand prea multe "bube" are motorul asta. daca stie cineva un service bun si ieftin ii multumesc de ajutor.
- cornel_02
- **
- 283 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Intrebare pentru cei care au umblat la piulita fuliei pompei de ulei: Ce solutie de blocare este recomandata pentru acest filet ? Oricum eu voi strange exact cu cuplul prevazut in TIS. Cumva este necesara si inlocuirea piulitei ? Mentionez ca nu am probleme de uzura nici la ax nici la fulie, demontarea am facut-o pentru a inlocui simeringul.
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cornel_02
- **
- 283 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mazak
- **
- 143 mesaje
- din 17 Jun 2008
- Astra 2000 y17 DTI
- Brasov
mazak
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, de cateva zile se aude un zornait in zona distributiei, daca asculti atent zgomotul se aude si din masina, eu banuiesc ca ar fi pinionul de la pompa de ulei.
Maine la 10 am programare la Radacini in BV sper sa fie ceva minor si sa nu-mi faca gaura mare in buget
Distributia a fost schimbata cand am cumparat masina la 130.000 km, acu am 144.000 km , marea intrebare este ca nu stiu daca mecanicul a verificat si piulita atunci cand a schimbat distributia
Exista posibilitatea sa sara fulia de pe ax, unii colegi de-ai nostri au povestit ca piulita le-a topit capacul de la distributie ca nu avea spatiu sa iasa , astept mai multe informatii mai multe pe aceasta tema , va multumesc mult
masina opel astra y17dt
Maine la 10 am programare la Radacini in BV sper sa fie ceva minor si sa nu-mi faca gaura mare in buget
Distributia a fost schimbata cand am cumparat masina la 130.000 km, acu am 144.000 km , marea intrebare este ca nu stiu daca mecanicul a verificat si piulita atunci cand a schimbat distributia
Exista posibilitatea sa sara fulia de pe ax, unii colegi de-ai nostri au povestit ca piulita le-a topit capacul de la distributie ca nu avea spatiu sa iasa , astept mai multe informatii mai multe pe aceasta tema , va multumesc mult
masina opel astra y17dt
- mazak
- **
- 143 mesaje
- din 17 Jun 2008
- Astra 2000 y17 DTI
- Brasov
mazak
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am fost la service dar nam rezolvat nimic, mi-au demontat distributia , au verificat pinionul pompei,role, au montat la loc distributia si tot asa face (se aude o bataie pe fundal)
Ei mi-au zis ca ar fi posibil ca bataia sa provina de la injectoare, mi-au recomandat sa schimb motorina(sprint diesel omv) si sa vad cum se comporta pe viitor
Eu nu stiu ce sa mai fac, astept sfaturi si pareri de la voi ca nu vreau sa ajung la demontarea motorului pentru ceva minor
Ei mi-au zis ca ar fi posibil ca bataia sa provina de la injectoare, mi-au recomandat sa schimb motorina(sprint diesel omv) si sa vad cum se comporta pe viitor
Eu nu stiu ce sa mai fac, astept sfaturi si pareri de la voi ca nu vreau sa ajung la demontarea motorului pentru ceva minor
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Pentru cei care au avut sau nu vor sa aiba probleme cu pompa de ulei la motoarele 1,7 se poate face o pana intre axul pompei si fulie. Pentru acesta trebuie demontata pompa si mers la un strungar priceput si cu chef de migaleala (practic locul penei se face cu o freza, nu pe strung). La majoritatea pieselor de acest gen (ax-fulie) se foloseste o pana din otel, dar aici cei de la opel au considerat ca nu e nevoie. Ba mai mult, pana fixa de pe ax(acea tesitura) nu acopera dimensiunea fuliei,iar o saiba nu are loc intre piulita si fulie. Problemele apar atunci cand piulita se slabeste.
Concluzie: mergeti la strung si incercati sa faceti un loc pentru o pana de otel sau un opritor pentru piulita (gen bolt).
Concluzie: mergeti la strung si incercati sa faceti un loc pentru o pana de otel sau un opritor pentru piulita (gen bolt).
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
As mai avea de facut inca o completare la aceasta problema.. Nu apare nicio uzura in fulie sau ax. Am desfacut multe pompe de ulei de pe masini cu multi km si nu aveau un joc (intre fulie si ax) mai mare decat la o pompa noua. Asadar dezechilibrarea fuliei se produce din cauza ca piulita care o strange se slabeste.
Daca o pana sau un bolt de blocare este imposibil de facut, atunci folositi o piulita noua (neaparat cu blocaj contra desfacerii-acei dinti pe spatele ei) stransa cu pasta de blocare. Exista si un cuplu de strangere, parca 60 Nm, dar nu stiu exact..aceasta informatie trebuie verificata. In rest, numai de bine.
Daca o pana sau un bolt de blocare este imposibil de facut, atunci folositi o piulita noua (neaparat cu blocaj contra desfacerii-acei dinti pe spatele ei) stransa cu pasta de blocare. Exista si un cuplu de strangere, parca 60 Nm, dar nu stiu exact..aceasta informatie trebuie verificata. In rest, numai de bine.
- cornel_02
- **
- 283 mesaje
- din 13 Feb 2007
- Astra 2002 y17dt
- Galati
cornel_02
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Exact asa am procedat eu: strans piulita cu 60 Nm (in tis e putin sub 60) si am folosit pasta de blocare. De atunci am facut multe mii de km. Probabil ca daca se slabeste in mers atunci se olareste si fulia si axul pompei. Ideea de a introduce o pana e f. buna. Eu tot nu reusesc sa inteleg cum poti merge 10 mii km fara probleme si apoi din senin sa se slabeasca piulita. Mai curand se intampla imediat dupa ce a umblat cineva si nu a strans corespunzator.
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat