- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
nick_dita
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salutari tuturor!
AM ZIS CA SCAP DE PROBLEMELE CU AERUL CONDITIONAT SI, IATA, N-AM SCAPAT! De curand, cu ajutorul lui Laurentiu Divora, am reparat bobina de la compresor, care avea siguranta termica intrerupta...Am reincarcat instalatia cu freon si tot asa, cam 2 saptamani de fericire pe caldurile astea ...Numai ca, dupa ceva timp, a aparut tot mai pregnant un fasait in bord, in instalatie si evident racirea devenea tot mai ineficienta. In plus, aer rece baga numai prin stanga, prin orificiul de la sofer in timp ce in partea opusa aerul era practic doar ventilat, era ca afara....Motiv pentru care am crezut ca ceva s-a intamplat in bord, la distribuitorul de aer rece, la acele elecrovalve, sau la nu stiu ce minuni (dupa parerea spacialistului din service). Mentionez ca, la inceput, se auzea o scurta fasaitura, sau un zgomot specific (cum porneste cd-ul, zgomotul acela de 1-2 secunde), dar cu timpul aceasta chestie era mai pregnanta, in special cand porneam de la stop, sau de la relantiu.....iar fasaiala a devenit si mai pregnanta, ea auzindu-se si dupa orirea AC-ului sau a motorului timp de 3-4 secunde. Am ajuns din nou in service, convins ca trebuie sa fie o spartura la distributia aerului din bord, sau la electrovalve. Tipul de acolo mi-a verificat, s-a uitat cu lampa speciala de UV pentru detectarea eventualelor scurgeri si a scos masinaria de reumplere a freonului pentru a verifica presiunea si nu mai stiu ce...SURPRIZA: freonul meu era intr-o cantitate mult mai mica si respectivul, mi-a bagat 100 g, dupa care mi-a mai bagat inca 100g, iar instalatia a inceput sa raceasca tun. Concluzia? Instalatia imi pierde freon!! Nu mi-a putut verifica exact pierderea in grame ca asta insemna programarea masinariei si in consecinta o noua taxare de reincarcare, dar a fost dragutz si mi-a bagat freon, asa din ochi, motivand ca sunt absolviti de orice raspundere a garantiei atata timp cat masinaria nu a detectat prima data nici o pierdere, nici la vacuum, nici la presiune. In plus mi-a bagat o cantitate de solutie UV mai mare, concentrata, pentru detectarea locului in care pierde. Astazi, dupa doua zile in care l-am folosit non-stop, aerul racea inca, dar parca a devenit tot mai pregnanta fasaitura, semn ca in scurt timp o sa raman iar fara freon. La verifiacarea de astazi, tipul s-a uitat cca 15 min cu lampa fluorescenta ( dupa ce acum 2 zile mi-a bagat cantitatea aceea mai mare de solutie UV) si n-a detectat nimik in instalatie. Asta inseamna ca problema e in bord si lucrurile se complica. A mai patit cineva asa ceva??? daca da, dati-mi un sfat, cum e mai bine sau oportun sa procedez, se poate astupa un por care produce o pierdere semnificativa in cca 2 saptamani, sau singura solutie ramane demonatrea???
Va multumesc, in primul rand pentru rabdarea cu care mi-ati ascultat patania si va sunt recunoscator cu eventualele pareri sau sfaturi...
Cu consideratie, Nick Dita
AM ZIS CA SCAP DE PROBLEMELE CU AERUL CONDITIONAT SI, IATA, N-AM SCAPAT! De curand, cu ajutorul lui Laurentiu Divora, am reparat bobina de la compresor, care avea siguranta termica intrerupta...Am reincarcat instalatia cu freon si tot asa, cam 2 saptamani de fericire pe caldurile astea ...Numai ca, dupa ceva timp, a aparut tot mai pregnant un fasait in bord, in instalatie si evident racirea devenea tot mai ineficienta. In plus, aer rece baga numai prin stanga, prin orificiul de la sofer in timp ce in partea opusa aerul era practic doar ventilat, era ca afara....Motiv pentru care am crezut ca ceva s-a intamplat in bord, la distribuitorul de aer rece, la acele elecrovalve, sau la nu stiu ce minuni (dupa parerea spacialistului din service). Mentionez ca, la inceput, se auzea o scurta fasaitura, sau un zgomot specific (cum porneste cd-ul, zgomotul acela de 1-2 secunde), dar cu timpul aceasta chestie era mai pregnanta, in special cand porneam de la stop, sau de la relantiu.....iar fasaiala a devenit si mai pregnanta, ea auzindu-se si dupa orirea AC-ului sau a motorului timp de 3-4 secunde. Am ajuns din nou in service, convins ca trebuie sa fie o spartura la distributia aerului din bord, sau la electrovalve. Tipul de acolo mi-a verificat, s-a uitat cu lampa speciala de UV pentru detectarea eventualelor scurgeri si a scos masinaria de reumplere a freonului pentru a verifica presiunea si nu mai stiu ce...SURPRIZA: freonul meu era intr-o cantitate mult mai mica si respectivul, mi-a bagat 100 g, dupa care mi-a mai bagat inca 100g, iar instalatia a inceput sa raceasca tun. Concluzia? Instalatia imi pierde freon!! Nu mi-a putut verifica exact pierderea in grame ca asta insemna programarea masinariei si in consecinta o noua taxare de reincarcare, dar a fost dragutz si mi-a bagat freon, asa din ochi, motivand ca sunt absolviti de orice raspundere a garantiei atata timp cat masinaria nu a detectat prima data nici o pierdere, nici la vacuum, nici la presiune. In plus mi-a bagat o cantitate de solutie UV mai mare, concentrata, pentru detectarea locului in care pierde. Astazi, dupa doua zile in care l-am folosit non-stop, aerul racea inca, dar parca a devenit tot mai pregnanta fasaitura, semn ca in scurt timp o sa raman iar fara freon. La verifiacarea de astazi, tipul s-a uitat cca 15 min cu lampa fluorescenta ( dupa ce acum 2 zile mi-a bagat cantitatea aceea mai mare de solutie UV) si n-a detectat nimik in instalatie. Asta inseamna ca problema e in bord si lucrurile se complica. A mai patit cineva asa ceva??? daca da, dati-mi un sfat, cum e mai bine sau oportun sa procedez, se poate astupa un por care produce o pierdere semnificativa in cca 2 saptamani, sau singura solutie ramane demonatrea???
Va multumesc, in primul rand pentru rabdarea cu care mi-ati ascultat patania si va sunt recunoscator cu eventualele pareri sau sfaturi...
Cu consideratie, Nick Dita
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- alt_strain
- *
- 7 mesaje
- din 21 Mai 2008
- Astra 2002 1600
- Iasi
alt_strain
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 1600
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
georgea
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ghici ce? Si eu azi cand am pronit clima aer rece nu mai era.. am fost la SAMA (extraordinari de scumpi) s-au chinuit 3 ore ! au verificat tot: pierderi, reincarcare cu freon, sigurante, si au cuplat si direct compresorul la baterie - concluzia? COMPRESORUL nu mai porneste.
Imi vine sa urlu.... o sa ma duc la un service specializat pe clime.. sper sa il repare..
Imi vine sa urlu.... o sa ma duc la un service specializat pe clime.. sper sa il repare..
- alt_strain
- *
- 7 mesaje
- din 21 Mai 2008
- Astra 2002 1600
- Iasi
alt_strain
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 1600
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Mai dragilor, noi mai stim solutii, dar voi de ce nu cititi ce s-a scris? De ce nu folositi functia cautare? Credeti ca cei care se ocupa ca site-ul asta sa mearga au pus-o degeaba?
Ia uitati aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7350
Si aici: https://www.clubopel.com/vie...siguranta+termica
Hai, spor la citit si ce nu intelegeti intrebati!
Ia uitati aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7350
Si aici: https://www.clubopel.com/vie...siguranta+termica
Hai, spor la citit si ce nu intelegeti intrebati!
- alt_strain
- *
- 7 mesaje
- din 21 Mai 2008
- Astra 2002 1600
- Iasi
alt_strain
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 1600
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
georgea
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
laurkp
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 X14XE swd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
Am cumparat de curand un Opel Tigra 1.4 din 2000 si knd am luat-o propietarul mi-a zis k are radiatorul de la AC fisurat (pierde freon) si trebuie sudat in aluminiu. Am vb cu cineva si mi-a cerut 400 RON pt treaba asta(200 RON daka demontez eu radiatorul). Vreau sa stiu daka pot sa scap mai ieftin.Astept sfaturi.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
doru-yo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2008
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- mocanuradu
- **
- 67 mesaje
- din 12 Mar 2008
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mocanuradu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu mi-am lipit radiatorul acum 1 luna aproape ca nu am avut bani pt unul nou + filtru, gasisem atunci undeva in ploiesti cu 3,8 mil dar am fost indrumat sa nu iau radiator ieftin ca sigur e facut in turcia si din 10 radiatoare cel putin 6 au probleme. Asa ca pana la un radiator nou mai ma carpesc si eu cum pot. Pe mine totul, adica demontat, montat,curatat, lipit si incarcat 6mil. am avut 4 gauri in el.
- adee_thebest
- *
- 3 mesaje
- din 16 Jul 2008
- Astra 2001
- Bucuresti
adee_thebest
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2008
- Mesaj Privat
mocanuradu a scris:Eu mi-am lipit radiatorul acum 1 luna aproape ca nu am avut bani pt unul nou + filtru, gasisem atunci undeva in ploiesti cu 3,8 mil dar am fost indrumat sa nu iau radiator ieftin ca sigur e facut in turcia si din 10 radiatoare cel putin 6 au probleme. Asa ca pana la un radiator nou mai ma carpesc si eu cum pot. Pe mine totul, adica demontat, montat,curatat, lipit si incarcat 6mil. am avut 4 gauri in el.
si eu am avut de 2 ori prbl cu aerul.prima data s-a fisurat elementul vertical si apoi ink 3 transversali.am schibat radiatorul si condensatorul.si in prezent functioneaza perfect.l-am schimbat fiindca val reparatiei era in jur de 8 mil si asa q tot cu radiator,condensator manopera incarcare descarcare inst freon 12 mil eu zic k e o afacere bun mai ales k am garantie 2 ani
- danuletz_lex
- *
- 40 mesaje
- din 08 Aug 2008
- Astra 2004
- Arges
danuletz_lex
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
Hai sa va spun eu una TARE, TARE. Masina cu cheita aprinsa, AC-ul nu mergea. Merg la Opel pentru tester, pune testerul si dupa 2 minute ma cheama meseriasul. - Ce sa-ti testez frate, zice, nu vezi ca nu mai ai calculator racire AC ( sau cum s-o numii, este sub bara fata stg.) Ce sa vezi domnule, la comanda cred in seara precedanta ma lucrase si au luat aparatul cu totul taind firele si ce mai era pe acolo. Sau crucit si cei de la Opel si mai ales politistii ca nu mai vazuse una ca asta. Intrebarea e ce fac acum de unde iau ca la Opel zice ca este vreo 600 ron o mufa si trebuiesc 2, iar calculatorul 1500 ron, ma poate ajuta cineva cu vreun sfat, are din dezmembrare ?! Masina este astra g caravan 2004 cu AC. Multumesc tuturor !
gzisu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2006
- Mesaj Privat
salut !
am o astra G motor pe benzina de 1.2 , ieri am fost la spalatorie unde am spalat si motorul (cu ceva solutie si turbojet). Azi, am constatat ca nu mai am AC in masina si ca aerul este foarte putin rece. Sistemul de AC al masinii cupleaza. Poate fi vreo legatura cu spalatul motorului ieri sau ceva s-a intamplat din cauza spalarii motorului ? trebuia acoperit ceva acolo ? Astept o parere de la profesionisti ! multam.
am o astra G motor pe benzina de 1.2 , ieri am fost la spalatorie unde am spalat si motorul (cu ceva solutie si turbojet). Azi, am constatat ca nu mai am AC in masina si ca aerul este foarte putin rece. Sistemul de AC al masinii cupleaza. Poate fi vreo legatura cu spalatul motorului ieri sau ceva s-a intamplat din cauza spalarii motorului ? trebuia acoperit ceva acolo ? Astept o parere de la profesionisti ! multam.
alin3ll
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat