mavros
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,458 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adi400
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,093 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,093
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mirciulikas
- *
- 37 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
mirciulikas
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,458 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Foloseste functia CAUTARE si nu te baga aici ca nu ai Agila
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=throttle
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
http://www.corsa-c.co.uk/fo...87122#post3987122
vreau sa stiu daca cineva a montat asa ceva pe masina, plusuri sau minusuri.
imaginea este luata de pe site-ul www.corsa-c.co.uk

- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
doar imi dau cu parerea: probabil ca motorul este ceva mai uzat si individul a gandit un gen de filtru reniflard
cu scopul de a nu mai introduce vapori de ulei in admisie, lucru pe care ,,paharul" ala nu cred ca il poate face.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Dorin Orbulescu
- *
- 3 mesaje
- din 22 Mai 2009
- Corsa 2001
- Timis
Dorin Orbulescu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
1.Turatia la relanti mi se pare cam mica , aproximativ 400 rot ;
2.Daca las cheia pe pozitia II mai mult de 30 sec si pornesc motorul , acesta tinde sa se opreasca , apoi urca la 1500 de ture , se aprinde "bec martor masinuta cu cheie" cod defect P1523 , scot cheia din contact , pornesc normal fara a mai astepta 30 de sec si dupa accea merge totul normal in afara de turatie care mi se pare cam mica ;
3. La acceleratii in sarcina de la relanti , parca motorul nu trage cum trebuie , in rest peste turatii de 1000 de ture masina merge foarte bine ;
Este normala aceasta turatie si de ce a aparut acel cod de defect ?
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- **
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat



Am curatat foarte greu mizeria respectiva. Am scos-o la capat pana la urma, dar nu stiu exact care trebuie sa fie pozitia clapetei. De ce spun asta. Nu sta perfect perpendicular pe cilindru, ci are o anumita inclinatie. Daca o misc, arcul o aduce destul de natural in pozitia respectiva. Nu pare sa aiba poticneli sau alte probleme. Nu am vazut printre comentarii decat o singura data mentionat lucrul asta. Din pozele postate de voi pare ca e in regula asa. Ca si distanta, intre clapeta si peretele cu care face inchiderea nu are mai mult de 1mm. Imi puteti confirma daca e corect sa stea usor inclinata?
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- **
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
csongi
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
Iata si povestea: m-am apucat sa curat throttle body pe Z10XE (101 mii de km). Era si timpul: inauntru am gasit un jeg de m-am speriat - am frecat cu wd40, periuta de dinti, betisoare cu vata etc. Am desfacut si la motoras, bagat spray pt. contacte etc. S-a facut ca noua, ce mai.
Insa dupa cateva zile, masina a inceput sa dea in nas la accelerari, si se aprindea martorul defectiune electrica motor. Am incercat sa citesc cod eroare cu metoda pedale-cheie, dar martorul ardea continuu, fara sa clipeasca, parca nu avea nici un cod stocat.
M-am decis atunci sa ma duc la service opel, gandidu-ma ca ei totusi au posibilitati mai bune sa caute problema cu testerul. La service, stupoare. Nu gasesc cod eroare stocat, insa constata ECU defect si imi recomanda schimbarea acestuia (aprox. 4000 ron + manopera). Era sa fac un stroke.
Acasa am intrat pe forum. La topicul camera de garda m-i sa sugerat sa verific thottle body, poate s-a indoit un pin la mufa, sau cine stie ce. La throttle nici nu m-am gandit, doar l-am curatat perfect cu cateva zile inainte.
Deci demontez thottle body, o fac bucati: nimic. Masina tot da in nas la accelerare, si se aprinde martorul. Insa acum reusesc sa citesc codurile de eroare cu metoda pedale+acceleratie: 0120, 0220.
Mi-am cumparat un multimetru, am masurat, si surpriza, la pozitia inchis imi da valori aproape duble fata de cele postate pe forum. Curat inca odata temeinic, bag spray pt. contacte la greu: nicio imbunatatire.
Descoper insa, ca clapeta, desi arcul o inchide hotarat, mai poate fi apasat cu mana cateva zeci de milimetri. Masor iarasi, cu clapeta apasata, de data asta imi da valorile standard. Concluzia la care am ajuns este ca arcul s-a slabit, si nu mai trage clapeta in pozitia initiala.
Am cumparat un throttle de la dezmembrari, si acum merge OK.
Daca ascultam de aia de la service...
Mare noroc cu acest forum si cu toti contributorii. Multumiri tuturor, si grija mare la service.
- dancuciureanu
- OP
- 16,458 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
csongi
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
Pot sa ti-l trimit, poate ii gasesti un rost. Insa... dupa ce mi-am reparat masina montand o alta clapeta, am incercat sa desfac aia veche bucati-bucati, ca muream de ciuda, dar n-am reusit decat sa rup doua cleme de plastic care fixeaza partea superioara a pinionului de pe axul clapetei (cel care contine si arcul). Daca si asa crezi ca iti poate fi de vreun folos, da-mi adresa pm si ti-l fac colet.
- dancuciureanu
- OP
- 16,458 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- valilocota
- *
- 2 mesaje
- din 27 Oct 2009
- Hunedoara
valilocota
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat