- poe
- **
- 206 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
Sindromul de scadere a intensitatii luminilor la actionarea directiei o am de cand am cumparat masina de noua (2003). Am vazut de cand am iesit cu ea din garajul reprezentantei si in prima faza nu stiam din ce cauza scade intensitatea (se vedea la faruri), apoi cu testerul pus din greseala am atins volanul si am observat ciudatenia, pompa aia electrica de servo cere mult curent cei din service au zis ca nu au ce sa-i faca. Pana in ziua de azi nu am probleme.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
ieri s-a aprins si la mine martorul de oil level, eram pe autostrada cu pilotul automat pe undeva la 140km/h. Am oprit, am lasat-o putin, am verificat nivelul insa pe varful jojei mai era putin. In urma cu ceva timp am avut o problema cu un furtun hidraulic si am fost nevoit sa completez vreo 3L. Daca atunci nu s-a aprins, cum naiba se aprinde acum la 0.5L ? Sa inteleg ca am probleme cu senzorul? alte idei?
- poe
- **
- 206 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
Si mie mi s-a aprins becul ala tot pe autostrada, acolo cand am verificat uleiul era la minim, nu am avut cu ce completa asa ca am mers mai incet, 90-100 pana acasa, apoi cand am verificat uleiul la rece era la maxim si nu s-a mai aprins martorul niciodata. E ciudat. Oricum la scurt timp am schimbat si uleiul. Stiam ca masina mea nu consuma ulei. Cica ar mai fi o treaba ca trebuie bagata bine joja la locul ei ca ar mai face figuri din cauza jojei.
- deleted-4518
- **
- 182 mesaje
- din 15 Jan 2007
deleted-4518
- Mesaje scrise: 182
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2007
- Mesaj Privat
Referitor la ESP si servodirectie.... am patit-o si eu...
Intr-o dimineata friguroasa (- 4C), prin denivelari, mi se aprinde ESP urmat la vreo 10 secunde de servodirectie. Opresc motorul, pornesc, si scap de tarasenie pentru vreo saptamana. Ajung intr-o situatie la care dau cu spatele cu rotile bracate la max. Se aprinde ESP, astept cateva sec. se aprinde servodirectia. Dupa repornirea motorului, totul revine la normal.
Avind in vedere ca lumina fluctua (si inca mai fluctueaza) la actionarea volanului, si bateria nu fusese schimbata din 2003, am schimbat bateria (tot 55Ah, ca mai mare nu a vrut sa puna service-ul). Pentru o perioada de timp, am scapat de stresantii martori in bord. Dar au revenit de vreo cateva zile. In service au masurat si au zis ca alternatorul incarca bine si bateria e in parametri normali (nu stiu cata baza pot sa am).
Stiind ca geometria rotilor are toate sansele sa fie varza, nu apare nici un alt fenomen care sa ma duca cu gandul la CIM (ex caderea acelor sau comenzi volan nefunctionale) - doar semnalizarea care nu mai revine la indreptarea volanului, fenomenul apare cu precadere la manevrele de mers inapoi, exista posibilitatea ca alternatorul sa nu isi faca treaba si la tester a aparut in CIM o eroare legata de senzorul de pozitie a volanului, la ce ar trebui sa ma gandesc prima data si de unde sa ma apuc sa caut buba?
Cu multumiri anticipate....
Intr-o dimineata friguroasa (- 4C), prin denivelari, mi se aprinde ESP urmat la vreo 10 secunde de servodirectie. Opresc motorul, pornesc, si scap de tarasenie pentru vreo saptamana. Ajung intr-o situatie la care dau cu spatele cu rotile bracate la max. Se aprinde ESP, astept cateva sec. se aprinde servodirectia. Dupa repornirea motorului, totul revine la normal.
Avind in vedere ca lumina fluctua (si inca mai fluctueaza) la actionarea volanului, si bateria nu fusese schimbata din 2003, am schimbat bateria (tot 55Ah, ca mai mare nu a vrut sa puna service-ul). Pentru o perioada de timp, am scapat de stresantii martori in bord. Dar au revenit de vreo cateva zile. In service au masurat si au zis ca alternatorul incarca bine si bateria e in parametri normali (nu stiu cata baza pot sa am).
Stiind ca geometria rotilor are toate sansele sa fie varza, nu apare nici un alt fenomen care sa ma duca cu gandul la CIM (ex caderea acelor sau comenzi volan nefunctionale) - doar semnalizarea care nu mai revine la indreptarea volanului, fenomenul apare cu precadere la manevrele de mers inapoi, exista posibilitatea ca alternatorul sa nu isi faca treaba si la tester a aparut in CIM o eroare legata de senzorul de pozitie a volanului, la ce ar trebui sa ma gandesc prima data si de unde sa ma apuc sa caut buba?
Cu multumiri anticipate....
- dumitru florin
- OP
- 743 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 743
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- deleted-4518
- **
- 182 mesaje
- din 15 Jan 2007
deleted-4518
- Mesaje scrise: 182
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2007
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- OP
- 743 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 743
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- deleted-4518
- **
- 182 mesaje
- din 15 Jan 2007
deleted-4518
- Mesaje scrise: 182
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2007
- Mesaj Privat
@dumitru florin Masina ta vad ca e din 2004, si din cate am citit pe forum ai avea CIM cu un singur CIP, adica modelul care nu mai este problematic, motiv din care inclin sa elimin varianta asta...
@blue_maniak De unde esti sigur ca e dus CIM-ul? Ai mai facut si altceva in afara de recalibrare? Idei mai erau... geometrie, curatat contacte mufa ESP, verificat cablaj/mufe CIM ...
@blue_maniak De unde esti sigur ca e dus CIM-ul? Ai mai facut si altceva in afara de recalibrare? Idei mai erau... geometrie, curatat contacte mufa ESP, verificat cablaj/mufe CIM ...
rcostache
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
turculetz a scris:ieri s-a aprins si la mine martorul de oil level, eram pe autostrada cu pilotul automat pe undeva la 140km/h. Am oprit, am lasat-o putin, am verificat nivelul insa pe varful jojei mai era putin. In urma cu ceva timp am avut o problema cu un furtun hidraulic si am fost nevoit sa completez vreo 3L. Daca atunci nu s-a aprins, cum naiba se aprinde acum la 0.5L ? Sa inteleg ca am probleme cu senzorul? alte idei?
vorbesti de martorul ala rosu din bord cred. Ala e de presiune la ulei. Aceleasi simptome am afut si eu la inceput iar dupa vreo 3 luni si aprindea din ce in ce mai des , verificam nivelul la ulei si era ok , nu pierdea. Problema era chiar senzorul de presiune , l-am inlocuit (30 ron) si nu am mai avut nici o problema (cred ca am mai facut 30000km ).
- poe
- **
- 206 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 206
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
rcostache
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Claudiu-catalin
- *
- 18 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Signum 2005
- Bucuresti
Claudiu-catalin
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Eu am avut o problema asemanatoare (am si postat aici) la un opel signum y19dth. Imi apareau in bord martorii de esp si servo. Am auzit tot felul de variante: ca e CIMul si trebuie schimbat (2000 ron!) ca trebuie resoftat(?) ca ar fi bateria de vina sau alternatorul etc etc etc. Dar de aproape 3 saptamani am scapat de martorii in bord... Pur si simplu n-au mai aparut. Nu stiu de ce dar ma gandesc ca ar fi vremea de vina (efectiv au disparut cand s-a incalzit afara!). Deci nu stiu c sa mai cred... Pe langa problema asta mi se arde constant siguranta termica. Stiu ca cea din fabrica era de 150-160 grade C. Eu a pus una de 130 apoi 172 si urmeaza una de 216. Primele 2 le-a fript si daca se duce si cea de 216 atunci e clar ca trebuie sa ma uit la partea electrica.
Eu am avut o problema asemanatoare (am si postat aici) la un opel signum y19dth. Imi apareau in bord martorii de esp si servo. Am auzit tot felul de variante: ca e CIMul si trebuie schimbat (2000 ron!) ca trebuie resoftat(?) ca ar fi bateria de vina sau alternatorul etc etc etc. Dar de aproape 3 saptamani am scapat de martorii in bord... Pur si simplu n-au mai aparut. Nu stiu de ce dar ma gandesc ca ar fi vremea de vina (efectiv au disparut cand s-a incalzit afara!). Deci nu stiu c sa mai cred... Pe langa problema asta mi se arde constant siguranta termica. Stiu ca cea din fabrica era de 150-160 grade C. Eu a pus una de 130 apoi 172 si urmeaza una de 216. Primele 2 le-a fript si daca se duce si cea de 216 atunci e clar ca trebuie sa ma uit la partea electrica.
- dumitru florin
- OP
- 743 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 743
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Asa am patit si eu...
clnd am luat masina din Germania (Septembrie 2007) nu se aprindea nimic ln bord..
dar cind am ajuns in Austria, ln munti... au lnceput sa se aprinda martori respectivi..iar dupa ce am ajuns din nou in zona mai calduroasa au disparut..
dar clnd am ajuns ln tara si a dat frigul nu se mai stingeau deloc..
dupa cca. 3/5 secunde de la pornire se aprindea ESP-ul ..iar dupa alte citeva secunde se aprindea si cel de la servodirectie... mai picau ceasurile si nu mai aveam semnalizare se mai aprindea martorul de la ABS si baterie..
am mers cu martorii asa plna prin Aprilie, anul trecut .. dupa care am rezolvat prin lnlocuirea CIM-ului..
daca luati second? sa fie de dupa 2005, ( cu 2 chip-uri)nu o sa mai aveti sigur probleme..
toate bune..
clnd am luat masina din Germania (Septembrie 2007) nu se aprindea nimic ln bord..
dar cind am ajuns in Austria, ln munti... au lnceput sa se aprinda martori respectivi..iar dupa ce am ajuns din nou in zona mai calduroasa au disparut..
dar clnd am ajuns ln tara si a dat frigul nu se mai stingeau deloc..
dupa cca. 3/5 secunde de la pornire se aprindea ESP-ul ..iar dupa alte citeva secunde se aprindea si cel de la servodirectie... mai picau ceasurile si nu mai aveam semnalizare se mai aprindea martorul de la ABS si baterie..
am mers cu martorii asa plna prin Aprilie, anul trecut .. dupa care am rezolvat prin lnlocuirea CIM-ului..
daca luati second? sa fie de dupa 2005, ( cu 2 chip-uri)nu o sa mai aveti sigur probleme..
toate bune..
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tax90bul
- **
- 118 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Vectra 2003
- Valcea
tax90bul
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am si eu aceasti problema cu becul .mi sa stricat pompa de servo am cumparato noua de la reprezentanta si mecanici care au schimbato au zis ca nu au calculator momentan sa-mi stearga eroare .ok nu a fost nici o problema asta sa intamplat in alta tara ,am ajuns cu i-a in Romania si am fost sa-mi stearga eroare aceia cu volanul si semnul exclamari si nu au reusit sa-mi stearga eroarea si nu stiu ce sa fac.o m-ai fi vreo problema ceva .insa pompa veche nu se auzea bazait dar asta noua se aude mai tare ca cea veche. niste sfature ceva va rog.Va multumesc
- claudiu1178
- **
- 261 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Bucuresti
claudiu1178
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat
- tax90bul
- **
- 118 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Vectra 2003
- Valcea
tax90bul
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat