Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • poe

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sindromul de scadere a intensitatii luminilor la actionarea directiei o am de cand am cumparat masina de noua (2003). Am vazut de cand am iesit cu ea din garajul reprezentantei si in prima faza nu stiam din ce cauza scade intensitatea (se vedea la faruri), apoi cu testerul pus din greseala am atins volanul si am observat ciudatenia, pompa aia electrica de servo cere mult curent cei din service au zis ca nu au ce sa-i faca. Pana in ziua de azi nu am probleme.
Skip ads

  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ieri s-a aprins si la mine martorul de oil level, eram pe autostrada cu pilotul automat pe undeva la 140km/h. Am oprit, am lasat-o putin, am verificat nivelul insa pe varful jojei mai era putin. In urma cu ceva timp am avut o problema cu un furtun hidraulic si am fost nevoit sa completez vreo 3L. Daca atunci nu s-a aprins, cum naiba se aprinde acum la 0.5L ? Sa inteleg ca am probleme cu senzorul? alte idei?
  • poe

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Si mie mi s-a aprins becul ala tot pe autostrada, acolo cand am verificat uleiul era la minim, nu am avut cu ce completa asa ca am mers mai incet, 90-100 pana acasa, apoi cand am verificat uleiul la rece era la maxim si nu s-a mai aprins martorul niciodata. E ciudat. Oricum la scurt timp am schimbat si uleiul. Stiam ca masina mea nu consuma ulei. Cica ar mai fi o treaba ca trebuie bagata bine joja la locul ei ca ar mai face figuri din cauza jojei.
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la ESP si servodirectie.... am patit-o si eu...

Intr-o dimineata friguroasa (- 4C), prin denivelari, mi se aprinde ESP urmat la vreo 10 secunde de servodirectie. Opresc motorul, pornesc, si scap de tarasenie pentru vreo saptamana. Ajung intr-o situatie la care dau cu spatele cu rotile bracate la max. Se aprinde ESP, astept cateva sec. se aprinde servodirectia. Dupa repornirea motorului, totul revine la normal.
Avind in vedere ca lumina fluctua (si inca mai fluctueaza) la actionarea volanului, si bateria nu fusese schimbata din 2003, am schimbat bateria (tot 55Ah, ca mai mare nu a vrut sa puna service-ul). Pentru o perioada de timp, am scapat de stresantii martori in bord. Dar au revenit de vreo cateva zile. In service au masurat si au zis ca alternatorul incarca bine si bateria e in parametri normali (nu stiu cata baza pot sa am).

Stiind ca geometria rotilor are toate sansele sa fie varza, nu apare nici un alt fenomen care sa ma duca cu gandul la CIM (ex caderea acelor sau comenzi volan nefunctionale) - doar semnalizarea care nu mai revine la indreptarea volanului, fenomenul apare cu precadere la manevrele de mers inapoi, exista posibilitatea ca alternatorul sa nu isi faca treaba si la tester a aparut in CIM o eroare legata de senzorul de pozitie a volanului, la ce ar trebui sa ma gandesc prima data si de unde sa ma apuc sa caut buba?

Cu multumiri anticipate....
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 743
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Rookie sa stii ca avem amandoi aceeasi problema si nici eu nu stiu ce are...ma bazez pe un singur om si acela este Maiandrei...si cum timpul meu liber este foarte limitat nu stiu cand voi ajunge in bucuresti sa-mi vada masina....eu merg asa cu ea de 2 luni si nu mi-a mai aparut alta problema..
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca a ta e 2004, deci daca avem amandoi aceleasi probleme, CIM-ul ar putea fi scos din discutie. Se mai discutase undeva prin 2007 problema si cele mai plauzibile cauze pareau sa fie geometria si recalibrarea senzorului de pozitie a volanului...
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nici eu nu am nici o alta simptoma in afara de semnalizare si martorii din bord . insa la mine stiu sigur ca e dus CIM-ul . am incercat recalibrarea senzorului dar n-a avut nici un efect . eu merg asa cu el de vreo 8-9 luni . sa speram ca la voi nu e buba la CIM .
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 743
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Asta voi incerca si eu voi recalibra senzorul si voi reface geometria...cu putina sansa poate o rezolv..daca nu schimbam ceea ce este de schimbat...si in functie de puterea financiara bineintels..
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@dumitru florin Masina ta vad ca e din 2004, si din cate am citit pe forum ai avea CIM cu un singur CIP, adica modelul care nu mai este problematic, motiv din care inclin sa elimin varianta asta...

@blue_maniak De unde esti sigur ca e dus CIM-ul? Ai mai facut si altceva in afara de recalibrare? Idei mai erau... geometrie, curatat contacte mufa ESP, verificat cablaj/mufe CIM ...
  • rcostache

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
turculetz a scris:ieri s-a aprins si la mine martorul de oil level, eram pe autostrada cu pilotul automat pe undeva la 140km/h. Am oprit, am lasat-o putin, am verificat nivelul insa pe varful jojei mai era putin. In urma cu ceva timp am avut o problema cu un furtun hidraulic si am fost nevoit sa completez vreo 3L. Daca atunci nu s-a aprins, cum naiba se aprinde acum la 0.5L ? Sa inteleg ca am probleme cu senzorul? alte idei?


vorbesti de martorul ala rosu din bord cred. Ala e de presiune la ulei. Aceleasi simptome am afut si eu la inceput iar dupa vreo 3 luni si aprindea din ce in ce mai des , verificam nivelul la ulei si era ok , nu pierdea. Problema era chiar senzorul de presiune , l-am inlocuit (30 ron) si nu am mai avut nici o problema (cred ca am mai facut 30000km ).
  • poe

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Martorul rosu din bord e intr-adevar senzorul de presiune ulei, mie mi s-a aprins o pictograma in ecranul de sub turometru, cred ca si la turculetz la fel, care indica o pompa de ulei si sub ea ca niste valuri.
  • rcostache

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ai dreptate , pictograma aia iti indica nivelul, dar doar atunci cand e f scazut. Ar trebui sa verfici toata instalatia de ungere. Cand s-a aprins la mine martorul ala cred ca am completat cu un litru deci ar trebui sa depistezi pe unde se scurge
  • Claudiu-catalin

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!
Eu am avut o problema asemanatoare (am si postat aici) la un opel signum y19dth. Imi apareau in bord martorii de esp si servo. Am auzit tot felul de variante: ca e CIMul si trebuie schimbat (2000 ron!) ca trebuie resoftat(?) ca ar fi bateria de vina sau alternatorul etc etc etc. Dar de aproape 3 saptamani am scapat de martorii in bord... Pur si simplu n-au mai aparut. Nu stiu de ce dar ma gandesc ca ar fi vremea de vina (efectiv au disparut cand s-a incalzit afara!). Deci nu stiu c sa mai cred... Pe langa problema asta mi se arde constant siguranta termica. Stiu ca cea din fabrica era de 150-160 grade C. Eu a pus una de 130 apoi 172 si urmeaza una de 216. Primele 2 le-a fript si daca se duce si cea de 216 atunci e clar ca trebuie sa ma uit la partea electrica.
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 743
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si la mine au disparut aceiasi senzori cam de 2-3 saptamani ...la fel au fost discutii ca e cim-ul ca nu stiu ce...au disparut..pt cat timp nu stiu.. Very Happy
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa am patit si eu...
clnd am luat masina din Germania (Septembrie 2007) nu se aprindea nimic ln bord..
dar cind am ajuns in Austria, ln munti... au lnceput sa se aprinda martori respectivi..iar dupa ce am ajuns din nou in zona mai calduroasa au disparut..
dar clnd am ajuns ln tara si a dat frigul nu se mai stingeau deloc..
dupa cca. 3/5 secunde de la pornire se aprindea ESP-ul ..iar dupa alte citeva secunde se aprindea si cel de la servodirectie... mai picau ceasurile si nu mai aveam semnalizare se mai aprindea martorul de la ABS si baterie..
am mers cu martorii asa plna prin Aprilie, anul trecut .. dupa care am rezolvat prin lnlocuirea CIM-ului..
daca luati second? sa fie de dupa 2005, ( cu 2 chip-uri)nu o sa mai aveti sigur probleme..
toate bune..
  • claudiu1178

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:exact la fel se aprindeau si la mine in mers cand dadeam prin gauri, daca reporneam motorul dispareau. era o pana de contact in mufa care duce la esp, pinii mama erau foarte largi. i-am strans si de 2 ani nu mai am problema asta.
ceva poze cu mufa asta (esp) se poate....
  • tax90bul

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu aceasti problema cu becul .mi sa stricat pompa de servo am cumparato noua de la reprezentanta si mecanici care au schimbato au zis ca nu au calculator momentan sa-mi stearga eroare .ok nu a fost nici o problema asta sa intamplat in alta tara ,am ajuns cu i-a in Romania si am fost sa-mi stearga eroare aceia cu volanul si semnul exclamari si nu au reusit sa-mi stearga eroarea si nu stiu ce sa fac.o m-ai fi vreo problema ceva .insa pompa veche nu se auzea bazait dar asta noua se aude mai tare ca cea veche. niste sfature ceva va rog.Va multumesc
  • claudiu1178

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
din fericire pentru mine problema s-a rezolvat de la sine,,,, azi la nici 3 minute de mers cu masina s-a stins martorul din bord..pt. restul forumistilor ( aveti putina rabdare )poate se rezolva si la voi...
  • tax90bul

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
claudiu a mea nu sa stins .am facut 2500 de km si tot nu sa stins.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu merg cu martorul aprins de peste 15.000 de km si nu s-a intamplat nimic. In cazul meu e stricat CIM-ul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR