Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu'' masina cu cheita''care apare in timpul mersului si in cateva secunde imi intra in avarie, adica nu mai trece de 2000 de ture. Am fost la testar si am eroarea p1125,mentionez ca daca o opresc si o repornesc merge ok.EGR curatat ,filtre noi, ulei mobil S 5w40 ,motorina omv si petrom.Vectra c z19dt 2004 februarie.Sunt curios daca i sa mai intamplat cuiva acelasi lucru
Skip ads

  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am si eu o problema. cred ca este de la vreo electrovalva. se aprinde check engine la relanti, o pornesc ,merg cu ea si cand ma opresc pe loc se aprinde beculetul, dupa ce plec si o turez mai tare se stinge si merge normal. am curatat egr , l-am verificat si nu are probleme, daia banui ca am vreo electrovalva dusa.
  • blondu28

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut , mare rugaminte cu niste raspunsuri ca nu mai stiu ce sa fac am un opel astra g din 98 motor 1,2 benzina x12xe pornire la a 2 cheie dimineata ,relantiul merge in suturi intrerupt si la 4 mii de turatii mi-se taie aceleratia , nu se maia acelereaza si mi se aprinde becul cu robinetul galbenm in bord , am schimbat depmietru nimic , verificat buji nimic schimbat bobina buji nimic .azi ma lasat in mijlocul strazi! ( si nu a mai vrut in ruptul capului sa porneasca , am schimbat pompa de benzina nimic , nu am presiune la benzina in injectoare plzzzzzzzzzzzzz un raspuns ce trebuie sa schimb am fost la service si pe calculator nu imi spune nimic concret si la aceasta ora masinuta este in service plzzzzzzzzzzz un raspuns o idee ce ar putea sa fie daca nu am presiune in injectoare .
  • BObOc

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salutare !

am o problema cu o vectra B din 2000 benzina 1,6 , in seara aceasta in drum spre casa motorul sa oprit pe la 120 km/h si l-am pornit iara , dupa nici un minut iara sa oprit iara lam pornit si tot asa de vreo 3 ori , vreo 15 minute am mers cu ea pana in fata blocului unde sa oprit si nu a mai vrut sa porneasca nici batuta ! m-am uitat in bord si era aprins mirificul beculet galben cu masina si cheia ! oare ce o fi ? am primit indicati sa schimb filtrul de benzina ! voi ce ziceti ?
Skip ads

  • raduc05

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La mine se aprinde acest martor doar cand o pornesc dupa o lunga perioada de stationare , cam 5 ore, apoi se stinge in cca. 3 minute.
Nu se aprinde niciodata daca motorul e cald. Am citit in carte ca s-ar putea sa fie apa in filtrul de motorina. Precizez ca atunci cand este aprins masina se comporta absolut normal ( nu intra in program de avarie )
  • aiaurum

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pentru raduc05:Ai bujie arsa!Una sau mai multe.
  • raduc05

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
aiaurum a scris:Pentru raduc05:Ai bujie arsa!Una sau mai multe.

Multumesc, imi poate recomanda cineva un service bun in Buzau ?
As vrea sa verific mai multe, nu doar bujiile.
  • gigi1972

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am o Agila 1.2 din 2002 si de doua zile, la pornire nu se mai stinge martorul "masina cu cheita" decat dupa pornirea motorului. In rest masina merge OK. Ar putea cineva sa-mi spuna din ce motiv se intampla asta?
Mentionez ca la mecanica sunt "varza" asa ca... as dori un raspuns mai detaliat. Multumesc anticipat! Nu am reusit cu testul agrafa sa citesc codul de eroare!
Salut!
Skip ads

  • aiaurum

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
raduc05 a scris:
aiaurum a scris:Pentru raduc05:Ai bujie arsa!Una sau mai multe.

Multumesc, imi poate recomanda cineva un service bun in Buzau ?
As vrea sa verific mai multe, nu doar bujiile.

Vino pina la Bucuresti ,dar mai inainte ia legatura cu Maiandrei-e moderator pe forum-el mi-a rezolvat multe probleme la masinutza mea
  • gigi1972

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am reusit testul agrafa, in cele din urma si-mi da codurile 0136 si 0141. ce poate fi oare? nu am gasit lista cu semnificatia codurilor! ms!
  • tudortarbujaru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:Regula nr. 1: Cititi erorile pe tester! Sunt prea putine cazurile in care ne putem da seama doar dupa descrierea simptomelor!
Regula nr. 2: Dati cat mai multe detalii despre simptome, motor, conditii de aparitie a erorilor!
Regula nr. 3: Completati locatia in profil! Altfel nu stim incotro sa va indrumam!

Obligatoriu cititi:
Coduri de eroare (DTC - Diagnostic Trouble Codes)
Testul AGRAFA
Testul PSEUDO-Agrafa

Am un Astra din 2002 1.7DTI.
De pornit porneste perfect, o am de 1 luna si ceva abia.
Cat motorul este rece, ramane aprins un "bec" in bord cu o masina si o cheie pe ea.
Dimineata ramane aprins cam 3-5 minute dupa ce pornesc motorul, cand e cald motorul nu se mai aprinde.
La service mi-au zis ca e din cauza la bujii incandescente, ca am 3 arse, si mai e si un senzor barometric uzat cica.
Becul de la bujii incandescente nu se aprinde deloc deloc, nici macar la contact dimineata la rece, dar motorul porneste perfect. (probat pana pe la 14 grade parca)

Stie cineva daca au dreptate cei de la service? Daca schimb bujiile nu o sa se mai aprinda becul ala cu cheie? Nu ar trebui totusi macar la contact sa se aprinda ledul de bujii? Macar ca sa-mi arate ca functioneza ledul? Cam pana pe la ce temperatura minima porneste motorul meu fara bujii?


salve,am si eu o mica problema, aproape acum un an am luat o gropa destul de mare chiar cu dedesuptul motorului si chiar imediat mi sa aprins becul de check engine,am fost la service si pe tester a aparut senzorul axa came, lam schimbat si inca imi apare pe tester tot senzorul axe came, in acelashi timp cand aveam beculetul de check engine aprins aveam probleme si cu turatiile,ori murea motorul la relanti ori se tura singur pana la vreo 2000 de ture, am mers cu mashina asha aproape 10.000 de km acuma nu mai porneste motorul, da sa porneasca cand incerc dar parca nu are destul putere.(scz pt ortografie,eram pe fuga Razz ),multumesc
  • savuleo

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca la benzina "martorul"aprins semnifica tot aceleasi lucruri ca la motorina,cert este ca eu pina nu am fost la un tester (100lei)nu am reusit sa scap de el.normal ar trebui ca dupa ce a-i pus contactul acesta sa se stinga,dar din diverse motive acesta poate ramine aprins.eu personal am patit-o de doua ori:
prima data a fost o eroare de calculator si a fost inlaturata din tester
a doua oara a fost cind am schimbat radiatorulAC,chiar si atunci cind afost umplut cu freon martorul tot a ramas aprins,asa ca tot cu ajutorul unui tester am rezolvat problema.
Skip ads

  • Cloud

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Tigra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am intampinat si eu problema cu martorul "masina cu cheita".Am mers vreo 10km prin oras dupa care am parcat,si dupa vreo jumatate de ora cand am vrut sa pornesc,s-au aprins si stins martorii doar ca acesta a inceput sa flicareasca iar motorul nu a vrut sa porneasca.Am scos cheia dupa care am bagat iar si masina a pornit ca normal.In mers nu am sesizat nici o diferenta.Mentionez ca am un opel astra h din 2004.

S-a mai intamplat cuiva asa ceva?
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu am gasit la coduri de eroare 1616 (pseudoagrafa imi da 1..6..1...6...)
Corsa C 1.0 Z10XE.

Martorul acela se stinge numai dupa pornirea motorului, pare mai puturoasa si de citeva zile a cam dat detonatii (acel tiriit specific "bataii de avans).
Mi-l cauta si mie cineva, va rog?
Multumesc.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
liviudiaconu, codurile de eroare le cauti pe forum si sub forma P1616.
Problema ta e asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30527
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
De acolo nu sepotriveste decit, sa spunem acel tiriit, care ar fi detonatiile, in rest, masina porneste si se stinge dupa pornire martorul care si pilpiie in "ritmul" codului de eroare.

A,am vazut traducerea cu wrong ID. De la ce apare,mai exact?
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
liviudiaconu, vezi si aici https://www.clubopel.com/vie...ight=p1616#442931
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, o sa caut vreun reprezentant sa faca resoftarea-cit o mai costa si aia.
  • gigi1972

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Agila 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am o Agila 1.2 din 2002 si de doua zile, la pornire nu se mai stinge martorul "masina cu cheita" decat dupa pornirea motorului. In rest masina merge OK. Ar putea cineva sa-mi spuna din ce motiv se intampla asta?
Mentionez ca la mecanica sunt "varza" asa ca... as dori un raspuns mai detaliat. Multumesc anticipat! am reusit testul agrafa, in cele din urma si-mi da codurile 0136 si 0141. ce poate fi oare? nu am gasit lista cu semnificatia codurilor! ms!
Salut! UN SFAT VA ROG!
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
P0136-Oxy Sensor Circ (bank1, Sensor2)
P0141 Oxy Sensor Heater Circ (bank1, Sensor2)
Ar parea ceva pe la sonda lambda 2 (asta din acel sensor 2), cea de dupa catalizator. Asta la prima vedere, o interpretare mai "adica" o las pe seama celor experimentati.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087

Acolo gasesti majoritatea codurilor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR