Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • gardep

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
va salut. am cumparat un opel astra clasic 2008, iar de 2 saptamani, atunci cand motorul este cald porneste mai greu. Cu motorul rece porneste imediat. Ar putea fi filtrul de motorina, care are aproape 10.000 km de cand nu l-am schimbat?
Skip ads

  • mariuspisc

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare!Sper k am postat unde trebuia daca nu scuze! am si eu o problema cu un furtun care a pleznit si nu stiu unde sa gasesc altul sh........... deoarece nou nu gasesc decat cu tot ansamblu si este cam scump!o sa postez pozele cu furtunul care ma intereseaza;si o alta pb pe care o mai am esta ca la computerul de bord imi mai apare un volan sau roata cu semnul exclamarii, dar masina functioneaza normal .Am fost pe la service-uri mi-au bagat-o pe tester si mi-au spus ca nu le apare nici o eroare si nu stiu de de la ce este!...de asemeni o sa postez imagini!va rog dati-mi sfaturi si adrese unde as putea gasii furtun...Multumesc



  • frtlsorin

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am un opel astra caravan 1.7dti.De ceva vreme am o problema la care nu reusesc sa-i dau de cap.In timpul mersului (mai ales cand sunt in viteza 1 sau 2) da in "nas" ca si cum ar opri cineva alimentarea cu motorina si dupa aceea incepe sa mearga normal.De cand a inceput sa faca asa am observat ca uneori este si mai puturoasa ca si cum nu ar functiona turbina.Stie cineva ce ar putea fi sau a mai patit cineva asa ceva?Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina si aer si tot asa face chiar acum a inceput sa faca din ce in ce mai des.Multumesc
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
frtlsorin, cred ca rezolvarea problemei tale o gasesti aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8916
Skip ads

  • dilimann4ever

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1998 x18e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salutare,am un opel vectra 1.8 16 valve si am o problema care ma face sa fiu frustrat .. pornesc masina motorul trepideaza ,dac accelerez mai tare se aude un zgomot ca si cum se ineaca sau cum se mai spune da nas daca accelerez mai lent merge ok pana schimb in treapta a2a cand apare o retinere un hop ceva care nu i da voie sa mearga liniar ,la deal nici nu mai vb , daca nu i dau treapat 1 nu vrea sa urce si pace , daca fac greseala sa schimb adoua motorul pierde din putere si cere a1a ,la un motor de 1.8 macar a 2a sau a treia trebuie sa ceara la deal ...am fost la un tester si nu a iesit nimik totul "ok", va rog sa ma ajutati cu un sfat sau sa mi spune ti cam ce ar putea fi ,nu as dori sa mi schimbe mecanicul nu stiu ce piese si apoi sa constat ca merge la fel...
  • radu mirza

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mariuspisc a scris:salutare!Sper k am postat unde trebuia daca nu scuze! am si eu o problema cu un furtun care a pleznit si nu stiu unde sa gasesc altul sh........... deoarece nou nu gasesc decat cu tot ansamblu si este cam scump!o sa postez pozele cu furtunul care ma intereseaza;si o alta pb pe care o mai am esta ca la computerul de bord imi mai apare un volan sau roata cu semnul exclamarii, dar masina functioneaza normal .Am fost pe la service-uri mi-au bagat-o pe tester si mi-au spus ca nu le apare nici o eroare si nu stiu de de la ce este!...de asemeni o sa postez imagini!va rog dati-mi sfaturi si adrese unde as putea gasii furtun...Multumesc



la acel semn ce-ti apare e posibil sa fie tocite la maxim placutele de frana.

la MINE am o problema urgenta :nu stiu cum se scot manerele de la macaraua geamurilor de pe spate de la un vectra Bdin 96 1,8 .plz ca stau cu usa desfacuta.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
radu mirza, foloseste metoda "batista".
  • marian83

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 tdy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
sunt nou in acest site masina mea nu porneste ce pot sa fac
Skip ads

  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce am cautat pe forum m-am hotarit sa va cer ajutorul:

Mi-a aparut martorul masinuta cu cheita in bord. Dupa metoda "pseudo agrafa" am descoperit codul P0571. Citind pe forum am crezut ca e doar un bec de frina ars, dar am verificat si ambele filamente de pe cele 2 triple si sunt OK. Problema e ca atunci cind apas pedala de frina se apride doar stopul cu leduri de pe haion.
Am mai observat urmatorul fenomen: fara sa apas pedala de frina, primele 3-4 leduri de pe lampa de pe haion au o stare de semi-aprins, mai exact licaresc cumva usor, dar daca apas frina, lampa se aprinde 100%.
Am mai facut urmatoarele teste: am scos pe rind apoi ambele mufe din triple, am scos pe rind apoi ambele becuri de pozitie/stop dar nici un rezultat.
Mai mentionez ca martorul cu cheita se stinge cit timp tin pedala de frina apasata.

Ce-mi sugerati sa fac ? (pina a ajunge in service)
  • marian83

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 tdy
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
daca sta in panta porneste i-am schimbat furtunele de la retur am pus o supapa unic sens in rezervor dar aceeasi problema
  • claudiuS

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2008

  • Mesaj Privat
buna.Am si eu o nelamurire,poate imi raspunde cineva.Am un opel Vectra C din 2003,2.2 DTI 16V,de ceva vreme imi apare martorul o cheie si masina pierde putere,oprind motorul si repornind functioneaza bine o vreme,apoi aceasi problema,in ultimul timp se intampla tot mai des.
  • guess_who

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut!am si eu o mare problema..sa incep cu inceputul:am un opel astra g,1.6 benzina din 2002.astazi mi s-a intamplat ceva foarte ciudat..nu imi mai merg semnalizarile,avariile,luminile din bord(beculetele din bord merg) si nu se mai aude nici piuitul acela enervant cand deschizi usa.in schimb cand incui masina,semnalizarile merg..am o instalatie de xenon montata in spatele blocului.putea sa genereze vreun scurt,sau aveti voi vreo alta idee ce ar putea fi?
Skip ads

  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am un opel corsa din 2001 z12xe hidramata am schimbat la el de curand sensor turatie
am curatat trhotl body si egr

inainte de curatare masina nu depasea 120 acum se duce la 150

in schimb cand e rece merge rotund fara nici o problema si dintr-o dat intrerupe si isi revine insatantaneu da senzatia ca am o fisa intrerupta.

am schimbat bujiile am avut gm cu 2 electrozi si am pus bosh cu 4 si am vazut ca lulele alea de cauciuc in cap aveau depuneri si erau crapate, e posibil ca de la acele crapaturi fine in cap sa intrerupa?
  • chivui

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut, mi-am cumparat un opel Zafira B din 12.2006, 1.9 cdti, 120 hp, 180.000 km.
Prima problema este asta:
Inainte sa o cumpar am facut o proba cu ea si m-am dat un pic la ea. Dupa ce am plecat cu ea din parc mi s-a aprins martorul care corespunde (din manualul auto) partii cu evacuarea (este localizat in ceasul de kilometraj in dreptul valorii 0). Dupa o bucat de 100-200 km de autostrada a disparut. Dupa 1500 km am intrat in tara am facut plinul la Nadlac de la rompetrol si dupa max 30 de km mi s-a aprins iar. Mi-a pus cineva diagnoza pe masina si mi-a zis ca e vana EGR, mi-a stins martorul si dupa 200 de km si o zi diferenta mi s-a aprins iar.
Care ar putea fi problema respectiv solutia, mentionez ca masina functioneaza fara nici un fel de probleme.

Iar a 2 problema ar fi : stie cineva de unde pot sa cumpar o interfata pt masina asta si cam cat m-ar costa ?


Multumesc anticipat.
Cu stima,
Chivui

P.S.:
Asta e simbolul martorului.

  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Blackwater, uite aici procedura de verificare in cazul erorii P0571.

marian83, daca vorbesti de Y20DTH, probabil ar trebui schimbate si o-ring-urile de la injectoare. Vezi aici.

claudiuS, fa o diagnoza si revino cu codurile de eroare.

chivui, curata EGR-ul. Interfata pentru diagnoza, pe scurt, OP-COM. Mai detaliat aici.
  • allexx332

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2008

  • Mesaj Privat
allexx332 a scris:Buna seara.

Am o Zafira din 2004 Y20DTH si de multa vreme am sesizat un zornait la motor in partea dreapta jos (banuiesc ca in zona distributiei) ca si cum lantul de distributie ar lovi in capac....

Inca nu am fost la nici un service insa ma interesa daca exista si care ar fi semnele de uzura la distributia pe lant deoarece am o presimtire ca asta ar fi "buba"
Mentionez faptul ca n-am nici cea mai mica idee daca a mai fost schimbata fiindca e al 2-lea motor pe ea (cel original mi'a picat la 94.000 km) , fiind achizitionat SH de la dezmembrari iar la momentul inlocuirii lui (dec. 2008) cei de la service cica s-ar fi uitat la distributie si ar fi fost ok (acu' ..... la distributia pe lant n'am nici o idee cum iti dai seama de uzura sau macar daca iti poti da seama de asta ca sa stiu daca am incredere in ce au spus ei) . Nu am idee nici macar nr. de km parcursi de motorul asta pana ce l'am achizitionat eu. Cert e ca din dec. 2008 cand l'am montat si pana in prezent am facut cca. 35.000 km fara probleme si mi'e teama sa nu patesc ca si la motorul anterior (care se pare ca s'ar fi dus tot datorita distributiei uzate , desi cei 94000 km erau reali si din auzite ar fi trebuit sa se uzeze la peste 150.000 ).

In concluzie , din spusele mele , sa fie timpul sa schimb distributia ? Ca inteleg ca'mi iau adio si de la motorul asta daca lantul se rupe .... si nu de alta da' m'a costat 1600 € reparatia atunci (motorul + manopera de inlocuire)
Daca distributia e beleaua , a schimbat-o cineva la un Y20DTH ? Sa stiu la ce costuri sa ma astept....

Multumesc anticipat si astept cu nerabdare un raspuns.


Va rog mult ajutati-ma macar cu o parere........Mersi mult....
  • deleted-23079

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cine stie un parc dezmembrai unde pot gasi un corsa c ( 2001 ), in Constanta. imi trebuiesc niste piese banale pe care nici la magazine nu le pot gas, aici in Constanta.

multumesc, o zii buna
  • papone29

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 ATRA F CC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am un ASTRA F-CC din 1994. 1400 benzina Dupa ce pornesc masina care porneste destul de bine o las sa se incalzeasca. pana aici toate bune. Dar cand dau sa plec motorul ramane turat cred ca este de la IAC. Nu am turometru sa vad dar cred ca este pe la 2500 de tpm penctru ca daca iau piciorul de pe ambreiaj pleaca singura. Asta si dimineata cand este rece dar si cand este mai cald afara. Stie careva care este problema?
Va multumesc
  • andreiu72

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ToX a scris:siguranta e ok... pai asta intreb eu..unde mama draq gasesc becuri d-alea ? cu tot cu soclu ?
Razz magazine piese dacia
  • PoseaCristian

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salutare am mai cautat si pe forum raspusuri dar nu am gasit nimic concret, am o problema la pornirea la rece, dimineata nu vrea sa porneasca, seara cand vin de la munca porneste la prima cheie, am schimbat bateria cu una noua, de curand, se poate sa se fi aparut ceva erori si asta sa fie cauza? modelul masinii este opel astra g caravan din 98 1.6i x16szr. precizez ca la pornire dimineata electromotorul functioneaza, am verificat sigurantele si sunt ok, si inca ceva am descoperit ca masina are filtrul de aer scos, (masina am cumparato de 3 saptamani), si inca ceva daca cineva stie un service bun in Brasov i-as mulumi daca mi-ar spune si mie adresa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR