- alex_on_2005
- *
- 17 mesaje
- din 23 Nov 2008
- Astra 2002 Z14XE
- Iasi
alex_on_2005
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Problema a inceput la un drum mai lung cand mi s-a aprins becul de ulei in bord. Neavand prea multe optiuni am continuat drumul si am mers cam 100 km cu pompa de ulei stricata. Zgomotul la tacheti a inceput sa se auda usor usor...am fost la mecanic am schimbat pompa de ulei si uleiul (Aral 10W40 + aditiv pt motoare uzate ca zicea mecanicul ca s-ar putea sa dispara tacanitul), au fost verificati cuzinetii (nu erau uzati).
Zgomotul de tacheti se aude si la rece si la cald (dar ceva mai redus)...si la relanti si cand accelerez
Intrebarea mea este unde as putea sa imi schimb tachetii in Iasi fara sa ma jecmaneasca si fara sa imi provoace daune mai mari si eventual cam cat m-ar costa tachetii+garnitura de chiuloasa+ce mai trebuie si manopera. Am intrebat la un magazin de piese si ziceau ca imi aduc cu 54 lei tachetul..aici am vazut preturi de 24 lei/tachet
orpheu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Astet o parere .
Tx !
- ionutpunct
- *
- 6 mesaje
- din 04 Mai 2009
- Omega 1994
- Bacau
ionutpunct
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am un opel omega 2.0 benzina din 94 si de cateva zile a inceput sa faca un zgomot ciudat sub capota gen masina de cusut si totodata bujia de la 4(cea de la cutia de viteze)e mereu afumata. Ciudat e ca nu este afectata si puterea motorului.
Stie cineva ce cauza ar putea fi?
tachetii sau supapele?
MS!
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ionutpunct
- *
- 6 mesaje
- din 04 Mai 2009
- Omega 1994
- Bacau
ionutpunct
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2009
- Mesaj Privat
O data umblat le segmenti ar trebui sa se honuiasca (alezeze) blocul motor, sau care are camasi (cilindri) e un fericit. Si apoi daca umbli la el nu o sa mai fie ca ala pe care l-ai avut niciodata.
La reprezentante Opel am observat ca nu mai fac decat masini in garantie sau daca te duci la ei nu prea sunt pregatiti si nu vrei sa stii cam cat costa, cel putin in Bacau la reprezentata nu au stiut ce sa-mi spuna ca are masina mea si ca totul e OK dar in continuare mie imi bate motorul 😢 .
Tiaz- Suspendat
- 1,024 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,024
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
1. poti sa dai jos baia si sa-ti repari vibrochenul fara sa desfaci chiuluoasa.
2. s-ar putea ca bataia pe care o auzi sa fie de la tacheti si ar fii mai multe cauze:
A. ulei de motor prost(subtiat)
B. pompa de ulei imbatranita
C. tacheti uzati.
Incearca sa-i schimbi uleiul si vezi dupa aceea daca se schimba sunetul motorului
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cred ca si pompa de ulei imi este dusa pentru ca la pornirea cu motorul rece imi ramane uleiul aprins si motorul se aude foarte gros, ca si cum ar freca ceva. Imediat dupa ce se stinge martorul, zgomotul de care vorbesc dispare.
Motorul este Y17DT cu ~140.000 Km din care 50.000 a mers doar in forja (ultima luna numai intre 3000-4500 rpm).
Aveti idee si cat costa cuzinetii si pompa de ulei? si se pot desface fara sa dau iar motorul jos?
- claudiu_opel
- **
- 279 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 279
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
1. Dacca la pornire ramane putin becul aprins si motorul bate, nu este doar pompa clar sunt si cuzinetii.
2. La biela ai doar intre biela si arbore cuzineti, intre piston si biela ai doar bolt si atat.Ambele se pot diagnostica cu baia demontata dar daca e vorba de bataie de bolt, nu cred ca scapi fara se demontezi chiulasa...
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cand ai timp sa vin pana la tine sa-ti dai si u o parere despre zgomot? 😃
alexflor
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1998 G-CARAVAN T98/KOMBI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat
oKrime
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
oKrime
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Daca vreti sa verificati cam ce se intampla la motor, dupa ce porniti motorul, la cateva minute cand sunt zgomotele mai pronuntate, scoateti fisele de la bujii pe rand sa vedeti ce se intampla.Daca ,,tacaniturile" nu-si schimba intensitatea si nu se reduc, atunci e vorba de tacheti.Daca scoateti fisa si se aude zgomot mai pronuntat atunci e bataie de bolt , cred eu. Daca bataia se reduce ca intensitate e bataie de cuzineti!
Acestea sunt verificari de diagnoza dupa ureche experimentata, si aceste batai pot fi uneori ascutite, mai dese sau mai rare.Corelate si cu zona in care se aud , adica la partea superioara sau sub carter, va duce la o ipoteza apropiata de realitate.
Exista si verificari vizuale la gazele evacuate, acestea ne spun daca masina consuma ulei sau daca arderea nu este completa.
Scotand dopul de la capacul culbutori realizam daca exista scapari mari de gaze care denota o etansare slaba a segmentilor deci uzura sau griparea celor de ungere care duc tot la uzura.Acest fenomen se numeste ,,scapari ale compresiei in baie....!
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
In acest topic a aparut ideea ca exista consum de ulei posibil datorat blocarii segmentilor de ungere pe canal.
Si ca folosind un ulei ,,clean" de curatare se pot debloca segmentii! Sa nu aveti nici o speranta ca segmentii odata deblocati masina nu va mai consuma ulei! In momentul in care acestia s-au blocat si s-a rulat in aceasta situatie, s-au uzat.Atat cat trebuie sa va consume ulei.
Desi s-ar putea sa fiu contrazis si nu ma supar, solutia la consumul de ulei prin ardere este segmentarea.
c959762
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
raul77
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
Sa va mearga motoarele bine , unse si fara consum de ulei!
Cum facem asta? ...Simplu. Exista service-uri autorizate pt asta![/quote
salut
am o mare problema si as dori sa ma ajute urgent cineva daca se pricepe
am schimbat distributia la masina
am un opel astra f 1.7 d
si dupa ace am montat tot imi bate pistonul 4
daca desfac conducta la injector si o mai slabesc lasand sa curga motorina pe langa ea nu mai bate pistonul
daca o strang cum ar trebui sa fie imi bate rau
acum nu stiu de la ce sa fie
e posibil ca din cauza distributiei daca nu e pusa perfect la punct si sa fdie unm dionte doi sarita sa se auda asa sau e de vina injectorul respectiv?
sau de la pompa de injectie care e clasica sa fie debitata?
care e motivul?
multumesc si astept un raspuns urgent
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
raul77
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2011
- Mesaj Privat
pai de ce injectorul?
bataia se aude ca o bataie de pistol sau supapa
masina mergea bine inainte de a se rupe distributia in mers, deci ce legatura are injectorul in ruperea distributiei
daca pompa de injectie nu e pusa la punct poate aparea bataia pe un piston
- BV19MAX
- ****
- 2,508 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,508
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
pai de ce injectorul?
bataia se aude ca o bataie de pistol sau supapa
masina mergea bine inainte de a se rupe distributia in mers, deci ce legatura are injectorul in ruperea distributiei
daca pompa de injectie nu e pusa la punct poate aparea bataia pe un piston
Cum adica ruperea distributiei? a fost rupta distributia la masina ta?