Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alex_on_2005

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema...cu tachetii. Masina este un Astra din 2002 1,4 benzina, motor Ecotec
Problema a inceput la un drum mai lung cand mi s-a aprins becul de ulei in bord. Neavand prea multe optiuni am continuat drumul si am mers cam 100 km cu pompa de ulei stricata. Zgomotul la tacheti a inceput sa se auda usor usor...am fost la mecanic am schimbat pompa de ulei si uleiul (Aral 10W40 + aditiv pt motoare uzate ca zicea mecanicul ca s-ar putea sa dispara tacanitul), au fost verificati cuzinetii (nu erau uzati).
Zgomotul de tacheti se aude si la rece si la cald (dar ceva mai redus)...si la relanti si cand accelerez
Intrebarea mea este unde as putea sa imi schimb tachetii in Iasi fara sa ma jecmaneasca si fara sa imi provoace daune mai mari si eventual cam cat m-ar costa tachetii+garnitura de chiuloasa+ce mai trebuie si manopera. Am intrebat la un magazin de piese si ziceau ca imi aduc cu 54 lei tachetul..aici am vazut preturi de 24 lei/tachet
Skip ads

  • orpheu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sal din pacate am si eu aceasi problema cu bataia la motor care se aude la relanty->mai tare iar cand turez putin motorul-> se aude mai incet, chestia e ca am schimbat de curand tacketii am rectificat vibroken am schimbat ulei(castrol) filtru de ulei , filtru de aer mi-am curatat admisia,inainte se auzea o bataie dar foarte slaba dar acum se aude destul de tare Sad sa fie oare de la distributie :-?adevarul e ca ar cam trebui schimbata dar intrebarea e->se poate sa se auda acel zgomot"tacanit ca de diesel" de la DISTRIBUTIE ?
Astet o parere .
Tx !
  • ionutpunct

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut!
Am un opel omega 2.0 benzina din 94 si de cateva zile a inceput sa faca un zgomot ciudat sub capota gen masina de cusut si totodata bujia de la 4(cea de la cutia de viteze)e mereu afumata. Ciudat e ca nu este afectata si puterea motorului.
Stie cineva ce cauza ar putea fi?
tachetii sau supapele?
MS!
  • darvin

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
se mai face motor daca-l segmenteaza adica daca se baga cineva in el?am auzit de la unii mecanici ca o data umblat in el nu mai e motor ala voi ce parere aveti?am un stra g y 20 dth an 2003
Skip ads

  • ionutpunct

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Asta cam asa e.
O data umblat le segmenti ar trebui sa se honuiasca (alezeze) blocul motor, sau care are camasi (cilindri) e un fericit. Si apoi daca umbli la el nu o sa mai fie ca ala pe care l-ai avut niciodata.
La reprezentante Opel am observat ca nu mai fac decat masini in garantie sau daca te duci la ei nu prea sunt pregatiti si nu vrei sa stii cam cat costa, cel putin in Bacau la reprezentata nu au stiut ce sa-mi spuna ca are masina mea si ca totul e OK dar in continuare mie imi bate motorul Sad .
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
nonea a scris:acum nu de mult am observat ca atunci cand ii dau pina in 3000 de ture (nu ii dai niciodata mai mult) si iau piciorul brusc de pe acceleratie...are un szdranganit vreo 2-3 secunde cat scade turatuia la 2500 si apoi inceteaza. doar in aceste conditii apare zgomotul si in ghabitaclu. se mai aude dar f putin in jurul a 3000 rpm. inrest, specific ca nu se aude in habitaclu. la rece/cald zgomotul e aprox constant.

1. poti sa dai jos baia si sa-ti repari vibrochenul fara sa desfaci chiuluoasa.
2. s-ar putea ca bataia pe care o auzi sa fie de la tacheti si ar fii mai multe cauze:
A. ulei de motor prost(subtiat)
B. pompa de ulei imbatranita
C. tacheti uzati.
Incearca sa-i schimbi uleiul si vezi dupa aceea daca se schimba sunetul motorului
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Acum 2 zile a ascultat un tip ce are un service bun motorul meu si a zis ca am bataie la biele. Asta inseamna Cuzinetii dintre arbore si biela sau biela + boltul ce tin pistonul? Precizez ca la decelerare de la 3500-4000 rpm spre 2000 se aude motorul mult mai tare, iar la oprirea motorului se aude ca si cum ar avea ceva joc (cum se auzea la oprirea motorului la combinele agricole alea mari, un fel de tzanc-tzanc).

Cred ca si pompa de ulei imi este dusa pentru ca la pornirea cu motorul rece imi ramane uleiul aprins si motorul se aude foarte gros, ca si cum ar freca ceva. Imediat dupa ce se stinge martorul, zgomotul de care vorbesc dispare.

Motorul este Y17DT cu ~140.000 Km din care 50.000 a mers doar in forja (ultima luna numai intre 3000-4500 rpm).

Aveti idee si cat costa cuzinetii si pompa de ulei? si se pot desface fara sa dau iar motorul jos?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut!
1. Dacca la pornire ramane putin becul aprins si motorul bate, nu este doar pompa clar sunt si cuzinetii.
2. La biela ai doar intre biela si arbore cuzineti, intre piston si biela ai doar bolt si atat.Ambele se pot diagnostica cu baia demontata dar daca e vorba de bataie de bolt, nu cred ca scapi fara se demontezi chiulasa...
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ok claudiu... nu este problema de asta... ca am pe cineva care se ocupa in trecut cu segmentat motor si chestii de genul, este adevarat... pe motoare de Dacie, Audi80, Renault si dinastea mai vechi, fabricate pana in 95-2000, dar partea mecanica este tot aia si m-ar putea ajuta sa desfac si sa pun totul la loc.

Cand ai timp sa vin pana la tine sa-ti dai si u o parere despre zgomot? Very Happy
  • alexflor

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1998 G-CARAVAN T98/KOMBI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2008

  • Mesaj Privat
aceiasi problema cu tacanit la motor benzina cu toate ca ii bagasem un dura lube care credeam ca e bun,peste un aral 10w40poate fi uzura in pastile?la mine apare si dispare sa fie problema de ungere?
  • oKrime

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut ! Am si eu probleme cu zgomotul la motor (mai pronuntat la rece) de cand am schimbat distributia si uleiul , am ascultat motorul si mi se parea ca vine de la distributie dar multi au spus ca ar putea fi de la tacheti , sunetul e asemanator motoarelor dizel . Se poate sa fie de la distributie sau tachetii uzati:( ? Astept raspunsuri de la cei patiti si care cunosc Multumesc ! Respect !
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca este "crantzanit" este de la tacheti.
Skip ads

  • oKrime

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
BV19MAX a scris:Daca este "crantzanit" este de la tacheti.

Multumesc ! sunetul e asemanator motorelor dizel mai mult ca sigur sunt tacheti pt ca scade din intensitate cand motorul e cald si uleiul mai subtire pin urmare si tacheti sunt solicitati mai putin , cred ! Respect !
  • c959762

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Acum ca a sosit vremea cu temperaturi intre 0-6 grade, avem acelasi ulei din vara care a devenit putin mai vascos.Eu am scos joja si am vazut acest lucru.Folosesc Castrol magnatec 10w40.De o saptamana bataia de tacheti sau de ce-o fi) s-a marit. Moderatorii au spus ca trebuie ulei mai subtire si sunt perfect de acord. Avand ulei 5w in loc de 10W se vascurta perioada in care inceteaza bataia la tacheti.
Daca vreti sa verificati cam ce se intampla la motor, dupa ce porniti motorul, la cateva minute cand sunt zgomotele mai pronuntate, scoateti fisele de la bujii pe rand sa vedeti ce se intampla.Daca ,,tacaniturile" nu-si schimba intensitatea si nu se reduc, atunci e vorba de tacheti.Daca scoateti fisa si se aude zgomot mai pronuntat atunci e bataie de bolt , cred eu. Daca bataia se reduce ca intensitate e bataie de cuzineti!
Acestea sunt verificari de diagnoza dupa ureche experimentata, si aceste batai pot fi uneori ascutite, mai dese sau mai rare.Corelate si cu zona in care se aud , adica la partea superioara sau sub carter, va duce la o ipoteza apropiata de realitate.
Exista si verificari vizuale la gazele evacuate, acestea ne spun daca masina consuma ulei sau daca arderea nu este completa.
Scotand dopul de la capacul culbutori realizam daca exista scapari mari de gaze care denota o etansare slaba a segmentilor deci uzura sau griparea celor de ungere care duc tot la uzura.Acest fenomen se numeste ,,scapari ale compresiei in baie....!
  • c959762

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
In completare la cele spuse anterior!
In acest topic a aparut ideea ca exista consum de ulei posibil datorat blocarii segmentilor de ungere pe canal.
Si ca folosind un ulei ,,clean" de curatare se pot debloca segmentii! Sa nu aveti nici o speranta ca segmentii odata deblocati masina nu va mai consuma ulei! In momentul in care acestia s-au blocat si s-a rulat in aceasta situatie, s-au uzat.Atat cat trebuie sa va consume ulei.
Desi s-ar putea sa fiu contrazis si nu ma supar, solutia la consumul de ulei prin ardere este segmentarea.
  • c959762

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
La Multi Ani 2010 !
Sa va mearga motoarele bine , unse si fara consum de ulei!
Cum facem asta? ...Simplu. Exista service-uri autorizate pt asta!
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
[quote="c959762"]La Multi Ani 2010 !
Sa va mearga motoarele bine , unse si fara consum de ulei!
Cum facem asta? ...Simplu. Exista service-uri autorizate pt asta![/quote


salut
am o mare problema si as dori sa ma ajute urgent cineva daca se pricepe
am schimbat distributia la masina
am un opel astra f 1.7 d
si dupa ace am montat tot imi bate pistonul 4
daca desfac conducta la injector si o mai slabesc lasand sa curga motorina pe langa ea nu mai bate pistonul
daca o strang cum ar trebui sa fie imi bate rau
acum nu stiu de la ce sa fie
e posibil ca din cauza distributiei daca nu e pusa perfect la punct si sa fdie unm dionte doi sarita sa se auda asa sau e de vina injectorul respectiv?
sau de la pompa de injectie care e clasica sa fie debitata?
care e motivul?
multumesc si astept un raspuns urgent
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba injector sau ai kit reparatie, mai bine la toate 4.
  • raul77

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Schimba injector sau ai kit reparatie, mai bine la toate 4.

pai de ce injectorul?
bataia se aude ca o bataie de pistol sau supapa
masina mergea bine inainte de a se rupe distributia in mers, deci ce legatura are injectorul in ruperea distributiei
daca pompa de injectie nu e pusa la punct poate aparea bataia pe un piston
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
raul77 a scris:
dancuciureanu a scris:Schimba injector sau ai kit reparatie, mai bine la toate 4.

pai de ce injectorul?
bataia se aude ca o bataie de pistol sau supapa
masina mergea bine inainte de a se rupe distributia in mers, deci ce legatura are injectorul in ruperea distributiei
daca pompa de injectie nu e pusa la punct poate aparea bataia pe un piston

Cum adica ruperea distributiei? a fost rupta distributia la masina ta?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR