Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut tuturor ! revin pe site dupa vreo 2 luni de absenta, motivata as zice eu.... Abia acu am reusit sa-mi vand espero-ul meu, asa ca sunt "in bani" Sad
...Ati ghicit probabil, ca deloc prea multi..... Daca la inceput va ceream parerea despre un astra caravan adus din germania, cum am ajuns la concluzia ca finantele nu ma ajuta prea tare, m-am orientat catre un Opel Agila, de asemenea din import...
Imi poate da si mie cineva cateva lamuriri despre aceasta masina? .... Dupa mine, e cam uratica, dar bani de alta nu am si sper sa o pot vinde la scurt timp, pt a-mi lua apoi altceva... dar, sa revenim la timpul prezent: Deci, AGILA - PRO SI CONTRA
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
De ce nu o Corsa in 5 usi? nu cred ca e mare diferenta de pret... (nu ca as avea ceva cu Agila), dar Agila e aproape exclusiv citadina, cu o Corsa iti permiti lejer 130-140kmh la drum lung (depinde de motorizare dar numai 1.0 sa nu fie).
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Hmm...m-am gandit si la asta, dar corsa mi se pare mult prea mica,.... Eu sunt un tip cu ceva... inaltime Smile
Oricum, cred ca 80 % din kilometri parcursi in fac in oras...deci.....
Alte pareri ?
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
A.... si inca ceva.... Nu ca excud de tot varianta "corsa", dar de ce nu motor de 1.0 ?
Ca si Agila am vazut ca are doar 1.0 si 1.2
Skip ads

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Ai mai mult de 1.88 ? ca atat am eu si mai am si aproape 100 de kile si mai e loc de dat scaunul si in jos si in spate; Sincer sa fiu nu cred ca iti ofera mai mult spatiu, Agila dar nu bag mana in foc ca nu am mers cu niciuna; asa ca agilistii sa nu arunce cu nimic in mine Smile . Motorul de 1.0 e in 3 cilindri, si e cam dezechilibrat, lucru care aduce si vibratii puternice in sasiu si caroserie, plus ca nu e chiar zvelt nici pentru oras, iar la 140 km/h se cam plafoneaza. Cu a mea de 1.2 am ajuns la 170 km/h destul de usor, si cred ca mai mergea, dar am cutie scurta si era foarte turata. Motorul de 1.2 e cel putin la fel de fiabil, bazat pe acelasi proiect, cu distributie pe lant, cuplu micutz dar destul de elastic, si generos cu numarul de rotatii pe minut. Se limiteaza la 6700 rpm si al meu saracul a ajuns destul de des acolo, fara nici un fel de urmari negative.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
la cat te duce o agila sau o corsa, gasesti o astra g, fie ea si in 2 usi, dar e astra, e mai mare.
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda... ar fi tare o Astra... dar pana o gasesti in banii astia..... In fine, numai ce am vb la telefon cu un dealer din germania. Am reperat la el o Agila 1.0 din 2002, cu 70.000 km. Cere 3.900 E net pe ea si m-a asigurat ca n-are nicio problema... In fine... mai caut si cred ca saptamana viitoare fac un drum pana acolo.... Oricum, pana atunci, ii rog pe cei care detin o astfel de masina sa-mi mai dea ceva sfaturi. De exemplu, sunt cam nelamurit in legatura cu motorul de 1.0, deoarece numai asa ceva am vazut la banii care-i am eu, Cel de 1.2 costa ceva mai mult. Care ar fi diferentele intre cele doua motorizari, calitativ dar si din punct de vedere al problemelor ce pot apare.
  • bar0n

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2005

  • Mesaj Privat
eu am mers cu suzuki wagon si pot sa spun cam cum e inauntru pentru ca ala avea motor de 1.3 95 cp si chiar fugea dracia.
1. nu prea ai portbagaj, dar in schimb au loc oamenii sa stea in spate. chiar e loc in ea la cat de mica e.
2. nu-ti fa griji pentru ca 1.0 cred ca e cel mai potrivit, 1.3 de pe suzuki ala era foarte supramotorizat, ce rost are puterea aia cand ai roti de 165 si te rastorni cu ea la 40 km/h daca vrei
3. nu vad de ce nu ar fi masina de drum lung. poate ca nu mergi mereu cu 4 persoane si multe bagaje. daca poti sa mergi mai incetisor asa cat poate ea fara sa se rastoarne intr-o curba, nu vad nici o problema.
4. e urata rauuuuuuuuuuu, defapt cu totii stim asta dar este atat de important ca tot nu o spunem destul.
5. as prefera totusi o corsa la orice ora.
Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
bar0n a scris:eu am mers cu suzuki wagon si pot sa spun cam cum e inauntru pentru ca ala avea motor de 1.3 95 cp si chiar fugea dracia.
1. nu prea ai portbagaj, dar in schimb au loc oamenii sa stea in spate. chiar e loc in ea la cat de mica e.
2. nu-ti fa griji pentru ca 1.0 cred ca e cel mai potrivit, 1.3 de pe suzuki ala era foarte supramotorizat, ce rost are puterea aia cand ai roti de 165 si te rastorni cu ea la 40 km/h daca vrei
3. nu vad de ce nu ar fi masina de drum lung. poate ca nu mergi mereu cu 4 persoane si multe bagaje. daca poti sa mergi mai incetisor asa cat poate ea fara sa se rastoarne intr-o curba, nu vad nici o problema.
4. e urata rauuuuuuuuuuu, defapt cu totii stim asta dar este atat de important ca tot nu o spunem destul.
5. as prefera totusi o corsa la orice ora.


Salut Baroane,
Din toate punctele pe care le-ai dezbatut, nu ai dreptate; de fapt ma supara faptul ca deduc din astea ca ai mers cu Suzuki Wagon pe scaunul din dreapta sau spate, nicidecum pe cel din fata si probabil cu un sofer care era la a doua zi dupa ce a luat carnetul.
1. Singurul punct la care ai dreptate; cu o o singura mentiune: portbagaj ai aproape cat la o Dacie berlina, numai ca e pozat pe verticala, este un minus intr-adevar; spatiul este f. generos si cu persoanele din fata...
2. Motorul de 1.2 are Agila mea si am condus una cu motor de 1.0. Diferenta la demaraj, zgomotul este mult mai mare din cauza vibratiilor la motorul de 1.0. Diferenta de consum este infima intre cele doua motoare.
Te rastorni cu orice masina daca vrei, dar la 40Km / ora nu poti pe un drum normal, indiferent ca e Astra sau Agila. Eu am luat curbe stranse si la 80-90/h si intr-adevar nu ma "arunc" mai mult, sa nu risc.
3. Drum lung: si cu Matiz sau Smart poti face drumuri lungi; problema se pune la siguranta, putere si viteza; la un motor de 1.2 este diferenta apreciabila din toate p.d.v. Daca mergi cu masina plina, diferenta este aplicabila de asemenea in favoarea motorizarii 1.2
4 si 5: Doar opinii personale, la libera alegere...

Baroane, n-am nimic cu tine, dar daca ai fi fost la volanul unei Agila sau Wagon, ai avea cu totul alta opinie, cel putin d.p.d.v. tehnic.
Eu abia astept sa vad cum merge o Agila Diesel 1.3; din pacate nici una nu a ajuns in Ro, sau cel putin nu am gasit eu...
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Subscriu si eu pentru motorul de 1.2, e o mare diferenta intre ele, am avut ocazia sa conduc o Corsa cu 1.0 si m-a dezamagit, mi se pare ca demareaza mai greu decat un amarat de Matiz.... pe de alta parte daca nu mergi tare si mai deloc in afara localitatii e bun si ala. Ce e aiurea e ca cel de 1.0 consuma cam la fel cat ala de 1.2, astfel nu-i prea vad rostul... si vibreaza... Smile
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni. Vreau sa va zic ca noaptea trecuta tocmai am ajuns din germania cu o minunatie de Agila. Motorul e de 1.0, dar in afara de zgomot, vibratii (valabile doar la treptele inferioare de viteza) si o oarecare lipsa a unui demaraj mai puternic, masina se comporta super.
Apropo`s de zgomot, vreau sa zic ca se resimt numai cand esti la volan, pentru ca daca esti in afara masinii iar motorul este pornit, trebuie sa pui mana pe ea sa o simti cum "vibeaza" pentru ca altminteri zici ca e oprita (deci zgomot la relanti aproape zero...)... cel putin, in cazul masinii mele.
E din 2003, are 50.000 km, cu carte de service si totul arata si miroase a nou in ea si la exterior.
Pretul net dat pe ea acolo a fost 4.000 euro, la care se adauga toata nebunia cu inmatricularea, taxe, cheltuieli etc...le stiti si voi Smile
Oricum, sunt multumit de ea. Spatiul interior este neasteptat de mare si stai foarte confortabil. In rest, ce sa va zic..? Intrebati voi... Cool
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ca proaspat posesor de Agila, si oarecum nedumerit de variatia preturilor pe piata auto romaneasca, propun aceasta discutie: Cat mai costa Agila second-hand? Sa explic si motivatiile lansarii subiectului.... Eu am cumparat masina din germania... E din 2003 si are 50.000 km... Impecabila din toate punctele de vedere...
Si acum: Pt ca am adus-o cu scopul de a o vinde, sunt contrariat de preturile afisate in unele anunturi auto privand vanzarea acestei masini, cu exact aceleasi caracteristici. Concret, vad ca unii vand masina in tara cu pretul cu care eu am luat-o din germania... si spun ca au si toate taxele achitate... Mi se pare oarecum dubios acest lucru. Ori masinile pe care ei le afiseaza sunt luate de acolo busite rau si cu kilometri multi si "remediate" apoi, ori e altceva la mijloc... si nu stiu eu... Ma poate lamuri cineva??

P.S. A , si ca exemplificare, va spun ca eu pe masina am dat 4.000 E net in germania. Cu toata cheltuiala m-a ajuns 5.200 E... Si cum sa nu fii nedumerit atunci cand vezi anunturi gen "vand Agila, 2003, 40.000 km, impecabila, pret: 4.700 E sau 5.000 E"...............
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am observat ca Agilele albe, fara optiuni si motor de 1l sunt mai ieftine.
Foarte probabil ca unele sunt cumparate cu ceva avarii si aranjate in tara,
iar chestia cu kilometrajul ,,aranjat" e evidenta la unele (gen Agila 2000 sau 2001 27000 km Laughing )

Personal am dat pe masina mea 5600 euro, e din 2001, impecabila, full options, dar cu pretul unui kilometraj de 115.000. km.

A fost cumparata din Germania cu acelasi pret ca al masinii lui someonedan
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut.
A mea este adusa din Belgia, eu am luat-o cu 6300EUR in Romania, in vara 2004.
Are aproape toate obtiunile, in afara de clima.

Preturile difera f.f. mult in functie de motor; bineinteles, motorul de 1l este mai ieftin.
La momentul 2004, preturile erau mai mari decat acum si masinile - zic eu - erau mai putin "facute". Acum vad si eu Agila la 4500-5000EUR si raman

Shocked , tinand cont ca pe mobile.de, preturile sunt comparabile cu cele din Ro. ...
  • rodica

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina: Agila X10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2006

  • Mesaj Privat
[quote="someonedan"]

Agilista cu motor de 1.0, 10500 km, alba, iulie 2005, adusa din Germania, nu are toate optiunile, si am dat luna trecuta 5900 EUR. E mult, e putin?

Rodica
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu in discutie, cu cateva opinii personale.
1. Cat de mult ne-ar placea noua Agila, trebuie sa recunoastem ca pentru marea majoritate a publicului Agila (si la fel Suzuki Wagon R) nu prea este atractiva, designul nefiind convingator.
2. Nici Agila si nici Suzuki Wagon (pe piata europeana) nu au fost succese comerciale. Pe piata romaneasca, desi Agila a fost prezentata la SAB 2003, nu cred ca s-au vandut prea multe exemplare noi (daca s-a vandut vreunul). Nici Suzuki Wagon nu s-a vandut prea bine desi a beneficiat de promotii considerabile (toate exemplarele, cu absolut toate dotarile, la pret minim, sub 10.000 Euro net, la un moment dat se dadea bonus o tona de benzina, etc.). Suzuki s-a repliat cu modelul Ignis care este mult mai bine acceptat.
Sunt convins ca si pe piata vestica (in special cea germana) Agila a fost vanduta in mare masura in pierdere (masini cu echipari generoase la preturi reduse).
3. Acelasi lucru se intampla si pe piata SH, unde interesul nu este prea mare pentru aceste masini. Totusi, pe piata romaneasca Agila SH a devenit atractiva datorita dotarilor impresionante (ABS, servodirectie, clima, jenti aliaj, faruri ceata, geamuri electrice, etc.) la un pret foarte bun. In plus majoritatea Agilelor venind din Germania au venit cu kilometraje modeste, caracteristicile de trafic din Germania (viteze mari cu drumuri medii de sute de km.) condamnand Agilele sa fie masini de oras.
4. Cred ca multe Agile au venit usor lovite fiind reparate relativ ieftin la noi si/sau cu unele mici probleme care ar fi putut exaspera fostii proprietari (gen debitmetru murdar/defect caz in care masina este mult mai lenta - asa am cumparat-o eu, dupa ce am scos mufa debitmetrului masina parca zbura fata de comportamentul anterior).
5. Deja multe Agile au parcursuri impresionante in Romania cu toate urmarile aferente (batai la roti, flanse, pivoti, amortizoare). Piesele de schimb sunt scumpe (vezi debitmetru peste 8 mil, etc.) si nici interesul nu este prea mare. Asa ca pretul scade. Daca pretul unei masini proaspat aduse din Germania este deja accesibil (in jur de 6000 Euro pentru o masina bine echipata) e foarte greu sa vinzi o Agila care a rulat 2-3 ani in tara, are un kilometraj mai ridicat si eventual lipsuri de dotare (de ex. fara aer conditionat).
Asa se explica diferentele de pret
  • bar0n

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2005

  • Mesaj Privat
pratmin, nu inteleg de unde ai dedus tu ca nu as fi condus wagonu ala. chiar l-am condus de cateva ori si era sa mor de inima.

si mai calmeaza-te, ca nu m-am luat de nevasta-ta. (sau nevasta-ta e o agila Smile )

si la faza cu portbagaju minti cu nerusinare. si cred ca aveam dreptate si la 3 din punctul tau de vedere, deci macar citeste calumea, iti sare in ochi prima ofensa la masina ta iubita si...

ar fi trebuit sa deduc ca ai ceva cu mine? te-ai dat de gol.

eu zic ca am spus si lucruri bune despre masina, deci nu era nevoie sa ma combati tu pe puncte. mersi ca imi dai dreptate in ceea ce priveste opiniile mele macar.
  • someonedan

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Mda....
Vreau sa spun ca deja am gasit client pentru ea si fara prea mari dificultati, in conditiile in care, in doar cele cateva ore petrecute intr-un targ auto, foarte multi s-au aratat interesati de masina, spre deosebire de altele expuse... Poate si designul oarecum nou ar fi un motiv...
In fine, cert este ca masina asta se vinde binisor la noi, chiar daca are o clientela aparte.
  • NT-26-LEX

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2004 z10Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
[quote="rodica"]
someonedan a scris:

Agilista cu motor de 1.0, 10500 km, alba, iulie 2005, adusa din Germania, nu are toate optiunile, si am dat luna trecuta 5900 EUR. E mult, e putin?

Rodica


e un pret corect,adica foarte bun, rar se vand masini in ro la un pret corect
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Preturile difera mult pentru ca nici ele nu sunt la fel (majoritatea aranjate!)
Din cite am vazut pot spune ca la noi cam 90% sunt "pregatite" de ei si chiar si de unii din ai nostri! Masina se vede clar ca are 150.000km si el declara 67.000. Daca stii unde sa te uiti iti dai seama de multe, ce a facut cu ea, pe unde a circulat oras-afara, daca a fost condusa de un barbat sau femeie, ce s-a schimbat la ea, daca a fost in service adevarat sau in garaj la amicu, ce defecte are, unde a fost lovita, daca s-a facut polish, daca s-a mers normal sau raliu etc....

Sa vedem in schimb ce ne asteapta :

Romanii care vor sa faca o afacere buna si sa-si cumpere o masina la mana a doua din strainatate mai au la dispozitie doar trei luni. Daca pana acum acciza, TVA si taxa de inmatriculare nu depaseau 1.500-2.000 de euro, de la 1 ianuarie 2007, numai taxa de inmatriculare va costa intre 800 si 2.000 de euro, in functie de gradul de poluare al masinii si anul de fabricatie. Cu toate ca Uniunea Europeana a criticat aceasta decizie a Ministerului Economiei, ministrul Sebastian Vladescu a declarat ca `taxa speciala` va ramane neschimbata. In fapt, prin aceasta se urmareste protejarea pietei auto autohtone, care dupa 1 ianuarie ar fi putut fi invadata de masini la mana a doua din Europa.

`Acum, daca masina este importata din UE si Turcia, se plateste acciza (la valoarea stabilita de catalogul Eurotax), iar pentru autoturismele de peste 2.000 de centimetri cubi se va plati si taxa de solidaritate in valoare de 1% din pretul masinii. La toate acestea se adauga si TVA`, a declarat Bogdan Bobocescu, purtator de cuvant al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile. Concret, pentru o masina care costa 5.000-6.000 de euro in strainatate, dupa achitarea acestor taxe si inmatricularea autoturismului, cheltuielile totale ajung undeva in jurul a 7.500 de euro. Dupa 1 ianuarie insa, o masina de 5.000 de euro adusa in tara ar putea ajunge si la 8.000 de euro.

Cum sa iti iei masina avantajos din UE
Atunci cand nu ai un buget foarte mare, dar iti doresti totusi o masina performanta, ai posibilitatea sa o cumperi in regim second-hand. In acest caz, exista trei variante: cauti un anunt in mijloacele media si cumperi masina direct de la proprietar, faci o vizita la un parc auto second-hand sau iti achizitionezi autoturismul din strainatate.

Cu 6.000 de euro, de exemplu, poti cumpara o masina second-hand dintr-o clasa superioara, pentru care in Romania platesti cu cateva mii de euro in plus. Concret, un Volkswagen Golf, fabricat in 2002, costa in Germania intre 5.500 si 7.000 de euro, in functie de numarul de kilometri rulati si de dotari. In Romania, aceeasi masina poate costa si pana la 10.000-11.000 de euro. Cele mai mici preturi la masini, inainte de impunerea taxelor, din cele 25 de tari ale Uniunii Europene, se gasesc in Danemarca si Ungaria.

Comerciantii de masini aduse din strainatate fac bani frumosi din aceste tranzactii. Operatiunea este destul de simpla: te duci in Germania, Franta, Olanda sau Belgia, dai un tur prin parcurile auto second-hand si alegi o masina. Dupa ce ai batut palma cu dealerul, dai fuga cu ea la vama, platesti taxele, ii faci actele la RAR si politie, si gata. Exista firme specializate in achizitionarea de autoturisme din strainatate care ii scutesc pe cei care isi doresc o masina din Europa si nu au timp sa se deplaseze personal. Internetul este plin de anunturi de genul `voi spuneti ce buget aveti, iar noi va aducem masina cea mai buna`.

AAA Auto, de exemplu, se ocupa cu achizitionarea masinilor second-hand atat din tara, cat si din strainatate. Doar ca, in preturile practicate de AAA Auto, este inclus si comisionul companiei, iar pretul masinii devine mai mare. Sistemul este identic cu cel al agentiilor imobiliare: daca vrei sa iti vinzi masina, apelezi la AAA Auto si ceri un pret. Dupa o evaluare facuta de specialistii lor, se stabileste un pret, insa, in functie de masina dealerii vor mai adauga un comision de intermediere.

Despre AAA Auto cititi si aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9897


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Mar 12 Dec, 2006 1:03 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR