Ai uitat parola?


  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 806
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt isuzu din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Care este valoarea normala la y17dt la relanti ?

2-3 mg/strk
3-4 mg/strk

5 mg/strk

sau de unde as putea sa aflu ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,474
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Motor 88grd, ai 4-5mg/strk, la rece iarna ai 10-11 si scade pina la 5, vara scade chiar si la 4 pentru ca aerul aspirat e mai cald si detoneaza mai usor.
La debitmetru ai 27-29kg/h pentru 850rpm.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 806
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt isuzu din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
toata stima dane

am observat o scadere pe la 3 4 cu motoru cald dupa o talpa mica afara 26 grade presiune atmosferica normala restu valorilor ok adica debitmetru 28, apa 88 90 grade, relanti stabil.

mersi mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,474
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Voi mai face citeva masuratori cit de curind pe masini bune. La intilniri incearca sa pui testerul pe mai multe si sa faci ceva prtscr.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 806
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt isuzu din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
nu am stock-uri bune sunt cu probleme iar alea ok 90 sau 100 cp
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 806
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt isuzu din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
noutati ceva, zic ca ar fi interesant daca sar sti cantitatea exacta de combustibil injectata pe cilindru fie el diesel sau benzina pentru o depanare mai usoara.

Deci mie imi trage greu si asta datorita faptului ca motorina injectata nu este suficienta , injectoarele sunt bune deoarece reci merg bine, cum se incaljecte calcu de injectie cum da rateuri , eu banuiesc un condesator sau dioda ce naiba o fi care ridica tensiunea sau chiar un tranzistor .....

astept raspuns in continuare
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,474
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Verifica pina la calc injectie turbina, boost pressure diferenta comanda si masura.
Un calculator de injectie cred ca vei gasi de o proba.
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 806
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt isuzu din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Apr 2006

  • Garaj Mesaj Privat
am rerezolvat-o , nu nu e balbaiala , am mai desfacut odata calculatorul si miam rezervat vreo 4 ore , scos cositor pus cositor curatat cu alcool izopropilic , verificat si reverificat si este ok se infige de zici cai "virgina" deci continui sa pun valorile la relanti pentru diverse motoare poate o sa fie de ajutor mai ales la cele diesel :

Y17DT - valoare optima 5,1-5,2 mg/stk
Y20DTH - valoare optima 5,7 mg/stk

(valoarea trebuie intilnita tot timpul anului fara variatii foarte mari cald-rece)

orice modificare a acestor valori rezulta intr-un mers sacadat cu intreruperi , lipsa de putere . neremedierea la timp a defectului care provoaca aceste probleme poate duce la defectiuni iremediabile la sistemul electronic al masinii.

Pe larg :

Acum o luna masina dadea in nas la 2000 de ture de doua ori si nu avea putere , am desfacut egr-ul si lam curatat luna plus ca am refacut lipiturile in fuga la calculatorul de injectie.Masina inca facea probleme in sensul ca nu avea putere, solutia a fost decapsulare inca o data a calculatorului de injectie si refacerea lipiturilor plus ca am descoperit o problema majora pe care multi nu o iau in seama si anume curatarea contactelor de orice urma reziduala de pasta decapanta deoarece datorita temperaturii afecteaza cablajul si produce daune irecuperabile.

pentru sfaturi si intrebari stau la dispozitie
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, am scanat Frontera mea zilele trecute si am gasit uurmatoarele:

System Voltage,13.5 V
Immobiliser,Active
Immobiliser Signal,Not Received
Pedal Position Sensor,0.0 %
Idle Switch,Active
Mass Air Flow Sensor,3.276 mg/strk
Barometer Sensor,1.01 bar
Brake Switch,Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
Coolant Temperature,55 C
Fuel Temperature,-273 C
Desired Injection Quantity,0.3 mg/strk
Desired Idle Injection Quantity,12.9 mg/strk
Injection Quantity,13.2 mg/strk
Maximum Fuel Quantity,42.6 mg/strk
Desired Injection Start,1.1 CA
Actual Injection Start,0.6 CA
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),385 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),- - - %
Desired Engine Idle Speed,775 RPM
Engine Speed,777 RPM
Idle Speed,0 RPM
Glow Time Relay,Inactive 12V
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Vehicle Speed,0 km/h
Telltale (Check Light),Off 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
Max.Fuel Quantity Offset (Maximum),- - - %
Start Fuel Quantity Offset,0.0 mg/strk
EGR Offset (Exhaust-Gas Recirculation),0 mg/strk

Stie cineva daca e totul ok? Ce probleme a? Momentan nu am stocate erorii dar niste valori de acolo nu imi par ok.
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 1,063
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ce tip de motor ai pe ea? Si cu ce ai scanat-o?
Mass Air Flow Sensor,3.276 mg/strk asta e balarie sigur.
Incearca cu alt tester.
  • mertinkeler

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
2500 motorina 1998, frontera A, mi-a scanat-o cineva cu op com

ceva explicatii in loocurile cu probleme?
  • turtoi marian

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
nu reusesc sa activez tempomat-ul cu interfata op-com .ma poate ajuta cineva Question
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,874
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
...
pentru ce masina? sau crezi ca noi suntem TataOmidu?

spor
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,442
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca nu reusesti cu OP-com sa activezi tempomatu raspunsu e simplu ... pe motorul ala nu merge.
  • turtoi marian

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
bazare a scris:Daca nu reusesti cu OP-com sa activezi tempomatu raspunsu e simplu ... pe motorul ala nu merge.

am activat CC astazi in 3 minute, dupa ce am renuntat la ultima versiune in lb romana si am folosit o versiune mai veche OP-COM,dar nu se aprinde martorul din bord cand activez CC-ul, in schimb la setarea cruise control telltale test dau activare si se aprinde cam 1 minut .
daca stii ce setari sa folosesc pentru martor iti multumesc anticipat.
PS opel astra H Z17DTH fabr.2006
  • nydu2008

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Topic valabil pentru cei ce au op-com.
Ce ati reusit sa activati cu ele ...pe la bc, pe la km de citit-modificat, si ce alte functii mai se poate face cu acest tester.
Eu am unul, dar mi-e cam frica sa umblu.
Careva priceput pe-aici ? sa ne dea niste detalii cu ce a reusit sa faca ?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B12XER din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,se putea posta aici eu nu am reusit sa fac nici o programare cu OP-COM desi multi se lauda ca ar putea sa faca acest lucru ,nu cred sa stie a face acest lucru,poate ma insel eu, asteptam si alte pareri.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,521
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Activare tempomat, programare chei. Si daca te mananca iti poti dezactiva aerul conditionat.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B12XER din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cum activezi tempomat-ul ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,521
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
In functie de masina se activeaza din unul sau 2 locuri. Pentru astra h de exemplu trebuie activat si martorul din bord. Pur si simplu se selecteaza prezent si se face click pe programing.
Din pacate nu stiu in ce categorie se gaseste aceasta optiune pentru ca eu am opel scanner si nu am retinut structura arborescenta la op-com. Dar iti spun sigur ca la mine tempomatul a fost activat cu op-com.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata