Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • moi
  • *
  • 9 mesaje
  • din 16 Mai 2006
  • Astra 2000 1.7 dti
  • oradea
  • moi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: oradea
  • Masina: Astra 2000 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ceau. am si eu un opel astra din 2000 cu motor de 1.7 dti si cand merg sa zic cu el vreao 10-20 de km in treapta a 5-a cu 110-120 km/h constant, mi se aprinde un bec portocaliu in bord cu simbolul motorului si masina incepe sa traga ca nebuna! dupa ce opresc motorul si pornesc din nou nu se mai aprinde si masina trage ca inainte, adica este puturoasa, dar can d este becul aprins parca am ii alta masina... fuge ca nebuna!
Ce poate sa fie? Spuneti parerea voastra ca eu nu stiu de la ce poate fii Sad
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa o duci la tester. Poate fi debitmetrul. Bafta
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
becul galben cu o clapeta in mijloc?
daca e ala cum il descriu eu este socul automat.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
moi a scris:ceau. am si eu un opel astra din 2000 cu motor de 1.7 dti si cand merg sa zic cu el vreao 10-20 de km in treapta a 5-a cu 110-120 km/h constant, mi se aprinde un bec portocaliu in bord cu simbolul motorului si masina incepe sa traga ca nebuna! dupa ce opresc motorul si pornesc din nou nu se mai aprinde si masina trage ca inainte, adica este puturoasa, dar can d este becul aprins parca am ii alta masina... fuge ca nebuna!
Ce poate sa fie? Spuneti parerea voastra ca eu nu stiu de la ce poate fii Sad


moi:
vezi ca s-a discutat la greu pe tema asta..cauta mai adanc pe forum...

skywalker: mai mult ca sigur se refera la becul care avertizeaza o eroare detectata de sistemul de injectie....e conturul unui motor, eventual cu un fulger in interior, lumina galbena..cel putin la vectra e pozitionat in stanga..
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
oricum teoretic becul se aprinde cand sistemul de diagnosticare a injectiei a inregistrat o eroare si trece intr-un fel de "safe mode" adica intr-un program presetat de avarie astfel incat sa nu provoace deteriorari ale motorului...adica ar trebui sa fie invers, sa iti traga masina bine cand e stins becul si sa mearga mai prost cand e aprins
  • mosi05041982

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca beculetul ala are ceva de a face cu o proasta functionare a motorului. Intr-un soft pe care il am scrie ce e nasol daca se aprinde martorul ala. "indicates a problem with the engine electronics or/and imobiliser system". Deci probleme de electronica sau/si la sistemul de blocare electronica a motorului. Sad
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
asa facea a mea cind aveam debitmetru defect! l-am inlocuit si asta a fost
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Martorul respectiv se numeste 'Exhaust emissions'. Dupa cele descrise de tine mai mult ca sigur debitmetrul e pe moarte, trebuie sa-l schimbi (dai 'Cautare' dupa 'debitmetru' ca s-a discutat mult)
Iti trage slab cand e stins martorul pt ca debitmetrul de aer iti masoara gresit. La viteza/turatie mare ECU stie ca are nevoie de aer mult, dar debitmetrul ii da valori mici ale volumului de aer ce intra in motor. Atunci ECU isi da seama ca e defect si il anuleaza, moment in care ti se aprinde martorul si masina incepe sa manance asfalt. Cam asta e.
Unul nou e ~5.5mil la Autokarma sau Promotorinternational.
Bafta
Skip ads

  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
de ieri.
Nu stiu ce are. merge ca pana acum dar nu se mai aprinde. ma gandesc sa fie ars doar dupa 6 luni de utilizare??
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nici mie nu il aprinde mereu!? nu cunosc cauza cred ca senzorii sint de vina,temperatura nus ce sa zic.........prea multa electronica
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
problema e ca se aprinde cand contactul dar se stinge odata cu celelalte si nu mai sta aprins pana dupa ce pornesc motorul ca cel de noxe
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
[quote="AcidMan"]problema e ca se aprinde cand contactul dar se stinge odata cu celelalte si nu mai sta aprins pana dupa ce pornesc motorul ca cel de noxe[/quote]

fii mai explicit Shocked . nu e in regula daca se stinge sau cum?
Skip ads

  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Vezi benzina!!!!
Am patit-o si eu
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai la inceput si becul de noxe si becul de engine stateau aprinse pana dupa ce pornea motorul dar de cateva zile becul de deasupra 9 cel cu masina si cheitza ) se stinge imediat dupa ce pun contactul desi si in manual spune ca ar trebui sa se stinga la cateva secunde dupa ce porneste motorul ...
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
aparut celebrul avertizor portocaliu la vectra b 2dti:P la pornire shi la viteze mari
pus pe tester, gasit 3/4 bujii incandescente, cumparat beru, skimbat aparut acelashi avertizor dupa 160km/h neskimband nimik in functionarea motorului
am curatat valva egr, incerc sa le iau prin eliminare
pe tester zice ceva de un senzor ... posibil de ambreiaj .. a mai intalnit careva?? 10x

ps: stiu ca sa diskutat in multe randuri .. poate imi dati posibile probleme sa elimin una cate una, cat despre meserishii de la opel .. sa fie sanatoshi departe de mashina mea Exclamation
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
debitmetru.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
in primul rand o iei orbeste... trebuie citite codurile (spune codul erorii).
- daca iti indica o bujie defecta trebuia sa se aprinda (stocheze cod eroare) la pornirea masinii.
- daca se aprinde la viteze mari, in sarcina, atunci e altceva. Verificare vacuum, actuatori, etc.
- eroare pe debitmetru, cred, iti scoate eroare permanent. Si numai pt debitmetru mort.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
debitmetrul a fost skimbat cand mashina era in garantie Wink
pe tester apareau pana ieri 2 erori:
bujie incandscenta(shi leam skimbat pe toate 4)
switch glutch.... ceva de genu asta pe tster dedikat opel
pe unul generic imi da intrupere senzor dar nu scrie care Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca e vorba de P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD


restul ar indica ECU defect.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
cei de facut, help me sunt stresat de problema asta rau de tot Embarassed

cand mie lumea mai draga la o ieshire pe exterior cum sar de 160-170 apare .. Crying or Very sad Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR